משנת יוסף גובים 3 שקל להחזקת תחנה

מצב
הנושא נעול.

RACHELIB

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
מצידי גם לשלם 5 ש"ח עבור החזקת התחנה, זה לא מה שירושש אותי ב"ה.
ואני ממש לא מבינה על מה ההתלהמות. בנאדם עובד קשה, נוטף זיעה בחום ורועד מקור בחורף, אז אם זו התנדבות- צל"ש ענק. ואם זה בתשלום- מגיע לו בכיף. אבל אני חושבת שחלק מהתשלום הולך גם למובילי הסחורה ואולי גם למי שיושב במשרד, מרים טלפונים ומסדר את ההזמנות.
והאמת? זה בכלל לא מעניין אותי למי הכסף מגיע. שורה תחתונה אני מקבלת מוצרים טובים במחיר זול יותר מהחנות (ובוודאי שזה יותר מ3 ש"ח של חסכון), הולכת ואוספת אותם מהרחוב ליד, ובלי לעמוד בתור חצי שעה...
 

RACHELIB

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
גם אני חושבת שאין צורך לדבר על "חסד" כשמדובר על מישהו שגורף כספים
אבל הדיון נפתח על מנהלי התחנות ולא על מנהלי המכירה עצמה שהם יושבים להם יפה יפה על השמנת ונותנים שרות מקסים אך לא משלמים ארנונה/שכירות/נקיון/פועלים על חנות פעילה ולכן יכולים להוזיל עלויות
תמיד זה כך, אדם עושה משהו טוב ובטוח שיכול לקרוא לזה גמ"ח.
נכון שהוא גומל חסד, אבל אנו גומלים איתו כשאנו קונים אצלו....
ולקרוא גמ"ח לעסק פעיל ומניב רווחים זה קצת איך אומרים? להוציא דברים מהקשרם.


אם נתחיל להכנס לזה...
את יודעת כמה ארגוני צדקה עושים עלייך קופה?
 

לילי 1

משתמש מקצוען
מטפטפים לנו כל הזמן מעצמה של חסד, והמסירות של המתנדבים.
דעתי זו בעיה כאן
תחושת חוסר צדק ומרמור מול חוסר השקיפות.
מציעה לך דרך אחרת- קח את "מסירות" "חסד" "מתנדבים" כסלוגנים של פרסום. אם תראה את ה"מעצמה" הזו כעסק לכל דבר, הכל יהיה הגיוני בעיניך

ואני ממש ממש מקווה שהמוכר אצלינו מקבל תשלום. הוא עובד בפרך. בלי גוזמה. ובמאור פנים ובסבלנות. בשמחה הייתי משלמת לו עוד שקל כל שבוע

רק שפה חזרנו לבעית השקיפות= מציגים אותו כמתנדב. אז אין לי שום בטחון שהכסף אכן מגיע אליו
 

גיטי ל.

משתמש מקצוען
אני
את יודעת כמה ארגוני צדקה עושים עלייך קופה?
לא מדברת על ארגוני צדקה
אני מדברת על עסקים פעילים שנח להם לקנות את הציבור בעזרת גמ"ח
ברור שכולם עושים כסף, אף אחד לא עובד היום חינם
השאלה מה נותנים תמורת הכסף
פעם ניזקקתי לעזרת איש חסד ידוע, רציתי להתקשר בשעה לא מקובלת, מישהו אמר לי אל תידאגי הוא מקבל על זה כסף...
הגישה הזו שכל שרות שווה כסף היא גישה מוטעית, מותר לאנשים לעבוד ולהרוויח לחמם ביושר גם בתוך אירגוני חסד אבל כשאדם עובד בארגון חסד התמורה שהוא נותן לא תהיה לעולם שווה כסף!!!
לעומת זאת, אנשים פותחים עסק פעיל וקוראים לעצמם גמ"ח.....
מה הגמילות חסדים ועם מי? ואנחנו רואים גמ"ח וחושבים שנותנים לנו חינם.
גלשנו לגמרי.......:rolleyes:
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אני קונה במשנת יוסף
אבל יש לי בטן מלאה.
אני מתלבט... אם להוציא.
רק אומר כרגע שזה תירוץ מוגחך לדעתי (ולא פעם ראשונה אני שומע את זה) לומר, לא טוב לך, אתה לא חייב לקנות פה, תקנה בסופר.

-
באמת לא ברור מדוע אתם ממשיכים לקנות שם.
 

עורך תורני

משתמש צעיר
רק אני לא מבין מדוע אם לא באתי והמוצרים חזרו למחסן - ולא, להזכירכם לא מדובר על מוצרי חלב או קפואים - אני אמור לשלם על מלוא ההזמנה? לא רק מבחינת הוגנות אני לא מבין את זה, אלא גם מבחינת דין תורה.

אגב, רק לציין שההתחייבות היא לא הדדית, דהיינו, הם לא מתחייבים להביא לי את כל ההזמנה, ולעיתים רבות יש חוסרים בהזמנה שלהם שלא יורדים מהמחיר, אלא ניתנים כזיכוי לפעם הבאה.

זו מערכת שעובדת בראש לא הגיוני. דווקא אותי פחות מענין אם זה חסד או ביזנס או גם וגם, כל זמן שבסוף המסלול האנשים שעבורם מיועד המערך הזה, נהנים ממכירה במחיר מוזל.
 

עורך תורני

משתמש צעיר
-
באמת לא ברור מדוע אתם ממשיכים לקנות שם.
אני הזמנתי שם פעם אחת ומאז לא נותנים לי מנוח, והם לא נותנים להפסיק לקנות, כי אתה לא מקבל החזר על מה שלא הגיע, אלא רק זיכוי לקניה הבאה, כך מושכים את כולם באף להמשיך לקנות...
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אני הזמנתי שם פעם אחת ומאז לא נותנים לי מנוח, והם לא נותנים להפסיק לקנות, כי אתה לא מקבל החזר על מה שלא הגיע, אלא רק זיכוי לקניה הבאה, כך מושכים את כולם באף להמשיך לקנות...

אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב
ואם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק
תצליחו.
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
המחירים כל כך זולים?!?!?!??!
 

גיטי ל.

משתמש מקצוען
שימ
המחירים כל כך זולים?!?!?!??!
שימו לב איזה פרסומת עושים להם כאן.....
אני הזמנתי שם פעם אחת ומאז לא נותנים לי מנוח, והם לא נותנים להפסיק לקנות, כי אתה לא מקבל החזר על מה שלא הגיע, אלא רק זיכוי לקניה הבאה, כך מושכים את כולם באף להמשיך לקנות...
תוותר פעם אחת על ההחזר ותגמור סיפור, מה זה? חתונה קטולית?
מי מכריח אותך לחזור לשם, תחסום את המספר שלהם ודי
נשמע שיש להם כוח לסחוב לכם ת'כסף מהבנק....:p
 

חצי הכוס המלאה

משתמש פעיל
ואבקש ממנהלי תחנה להגיב איזה רווחים ישירים ועקיפים יש להם מניהול תחנה....
יש לי קרוב משפחה שהוא מנהל תחנה, וממש בשבילכם שאלתי אותו מה הרווח שלו: 100 שקל לשבוע, שזה אומר שצריך לתאם הגעת ספקים, לבדוק מלאי, לקנות ממתק לילדים שיעזרו לו בזריקת קרטונים, לשרת את הקהל [גם את אלו שמרגישים חופשי לשגע להם את השכל], לדאוג לנקיון אחרי המכירה וכולי.
הוא לא אומר שאין רווח, אבל לא רווח גדול, ועבודה לא פשוטה.
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אם יש סיבה הגיונית לאי לקיחת המוצרים.
יש החזר מלא. מנסיון.
(לא שיכחה סתם)
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
מתי פעם אחרונה ניסתם את זה?
אני כבר לפני שנה חוייבתי במלוא הסכום ללא שום התחשבות.
כשפשוט לא הייתי בעיר.

- לפני כחודש.
אצלינו המכירה מתקיימת ביום רביעי.
בשבוע המדובר הזמנתי בסכום של כ270 שקלים!
והיה צפוי גשם ליום רביעי.
שינו את מועד המכירה ליום חמישי.
ביום חמישי היתה לנו שמחה משפחתית קרובה.
גייסתי למשימה שני ילדים - שכנים חמודים.
נתתי לה הוראות מדוייקות, כולל תשר כלשהו על העזרה.
הם הלכו וחזרו עם מוצרים בשווי של 53 שקלים!! כי לא מצאו וכו'

- התקשרתי למשרד, סיפרתי את הסיפור. וזוכיתי מיידית.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
גם אני חושבת שאין צורך לדבר על "חסד" כשמדובר על מישהו שגורף כספים
אבל הדיון נפתח על מנהלי התחנות ולא על מנהלי המכירה עצמה שהם יושבים להם יפה יפה על השמנת ונותנים שרות מקסים אך לא משלמים ארנונה/שכירות/נקיון/פועלים על חנות פעילה ולכן יכולים להוזיל עלויות
תמיד זה כך, אדם עושה משהו טוב ובטוח שיכול לקרוא לזה גמ"ח.
נכון שהוא גומל חסד, אבל אנו גומלים איתו כשאנו קונים אצלו....
ולקרוא גמ"ח לעסק פעיל ומניב רווחים זה קצת איך אומרים? להוציא דברים מהקשרם.

ויחד עם כל זה אני חושבת שעלינו להכיר תודה למנהלי הפרוייקט ועוזריו כי בשורה התחתונה עם כל הרווחים שלהם, אנחנו אלו שמרוויחים
והעובדה, שכולנו מצביעים ברגליים וממשיכים להנות מהמוצרים הטריות המחיר והשרות!!!!
א. שקרן משנת יוסף הוזילה עלויות, אין חולק.
שרמי לוי הוזיל עלויות אין חולק.

ב. יש מושג שנקרא עדר.
וזה תקף גם פה.

ג. נכון מאוד נוח להעסיק את הילדים בבית ושיעלו את הדברים הבייתה.

אני דיברתי פעם עם מישו שעובד שם... הם צוחקים על האנשים הפרייארים שקונים כל מוצר שמציעים להם במשנת יוסף...

יש אנשים שכל מוצר שאומרים במערכת הם קונים. כי זה זול.
הם לא עושים סקר שוק, ולא בודקים.

כשאתה מתלונן על בעיה?
אהה, מי חייב אותך לקנות

מה יהיה בדיוק הצבע של המוצר שיגיע?
אני לא יודע, מה שיגיע זה מה שתקבל.

מחכים בטלפון לשירות לקוחות לפחות 38 דקות. תנסו.

יש שם זלזול באינטלגנציה של אנשים.

אתה מקבל פעמים רבות ירקות ופירות רקובים, או חצי רקובים
ואם יש לך תלונות תגיד תודה על המחיר הזול שהם ארגנו לך.

אפשר לקרוא לזה שיש להם מונופול מסויים על השוק.

וכמו שאמרתי, עצם שינוי מדיניות החזרת מוצרים. שמי שלא הגיע למכירה מפסיד, זה עוול !!! ללא קשר שתה לא חייב לקנות, ושהם יידעו אותך על כך. לפני.

ושוב אני לא בא להוריד לגמרי את הנוחות וכוח הקנייה שיש למשנת יוסף, אבל יש גבולות ולשם אני מכוין.לשם.

ייתכן גם שהם תורמים הרבה לקופות הצדקה. ואני מאוד מעריך את זה.

זה כנראה גם תלוי במידת הקשיחות של מנהל תחנה.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
- לפני כחודש.
אצלינו המכירה מתקיימת ביום רביעי.
בשבוע המדובר הזמנתי בסכום של כ270 שקלים!
והיה צפוי גשם ליום רביעי.
שינו את מועד המכירה ליום חמישי.
ביום חמישי היתה לנו שמחה משפחתית קרובה.
גייסתי למשימה שני ילדים - שכנים חמודים.
נתתי לה הוראות מדוייקות, כולל תשר כלשהו על העזרה.
הם הלכו וחזרו עם מוצרים בשווי של 53 שקלים!! כי לא מצאו וכו'

- התקשרתי למשרד, סיפרתי את הסיפור. וזוכיתי מיידית.
חכמה גדולה כי זה פשלה שלהם, שאתם הגעתם למכירה (או נציג) ולא היו מוצרים. ברור שעל זה הם חייבים להחזיר.

אני מדבר על כך שאתם לא הגעתם למכירה, מחייבים אתכם על כל הסכום.
 

חצי הכוס המלאה

משתמש פעיל
לדעתי יש כאן פער בנקודת המבט. הם רואים את עצמם כסוג של גמ"ח, ולכן אתם מוזמנים לחכות שעה בטלפון וכו', ואילו אתם רואים אותם כעסק, ומצפים ליתר שירותיות.

לא מכניסה את ראשי בין ההרים. רק מחדדת.
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
חכמה גדולה כי זה פשלה שלהם, שאתם הגעתם למכירה (או נציג) ולא היו מוצרים. ברור שעל זה הם חייבים להחזיר.

אני מדבר על כך שאתם לא הגעתם למכירה, מחייבים אתכם על כל הסכום.

-
אתם צודקים ב100%
וזו בדיוק הנקודה!!!!!!

אנחנו לא אמורים לשלם על פשלות של אחרים!
אבל
גם אחרים לא אמורים לשלם על פשלות שלנו!!!!
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
לדעתי יש כאן פער בנקודת המבט. הם רואים את עצמם כסוג של גמ"ח, ולכן אתם מוזמנים לחכות שעה בטלפון וכו', ואילו אתם רואים אותם כעסק, ומצפים ליתר שירותיות.

לא מכניסה את ראשי בין ההרים. רק מחדדת.
אבל לא. הם לא רואים את עצמם כגמ"ח. הם יודעים טוב שהם עושים בזינעס טוב.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה