קורונה משיח קורונה ומה שביניהם

ציפי פרידמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
קיבלתי לאחרונה במייל כמה וכמה הודעות מאנשים בענין קורונה ומשיח וכו'. הנה תשובת המשקל. (מאת בעלי שיחיה)
כשהשם שולח לנו דברים משמים הוא רוצה שנעשה חשבון עם עצמנו. למה שלח זאת ומה הוא רוצה מאיתנו? שנחזור בתשובה ונפשפש במעשינו. כמו רוב מה שקורה היום בעולם, הטפשות שולטת. חוסר תבונה בצורה מחרידה. היצר הרע רק מחפש איך רק להסיט את המבט שלנו ממה שבאמת צריך לעשות בכל זמן ובפרט בזמן של דינים.
לזמנים כאלו יש דינים שכתובים בש"ס וברמב"ם כיצד יש לנהוג. פעמים שצריך גם תענית ציבור. אך ודאי וודאי שהעיקר זה לזעוק להשם ולפשפש במעשינו ולחשוב במה אנו יכולים להיות יותר טובים. בעיקר לכוון את מעשינו לשם שמים ככל האפשר ולהתנתק מכל הקלקול והשטויות בחוץ, (בעיקר השטויות שבתוך מחנינו שקשה לנו לשים לב שזה שטויות).
לבוא ולהתחבר לכל מיני אנשים שמה שיש להם בעולם זה רק למצוא רמזים בתורה על משיח ועל קורונה, נובע בעיקר מטפשות וחוסר דעת. וכי זה מה שהשם רוצה מאיתנו?! איפה השכל הישר? לאן הגענו?
להוי ידוע שהמצווה היא להאמין שמשיח יכול לבוא בכל רגע אך זה לא משנה כלום מבחינה מעשית. מה שנדרש מאיתנו תמיד זה לעשות רצון השם מבלי לדרוש אל המתים ואל החלומות. נבואה נמסרה לשוטים.
בנוגע להודעה בשם מקובל כל שהוא שמבקש להפיץ בשלל הפחדות על המצאות המשיח וכו' , אספר שבדקתי בגוגל מי המקובל הזה והגעתי לבערך 4 פעמים שפרסם הודעה זו.. כל כמה שנים כשקורה קצת משהו מפחיד לציבור הוא מגיע ומפרסם זאת. (כמובן שאין צורך להוכחה שזה שטויות מפוברקות)
תמהני על חכמים מה ראו ליפול בשטות זו. נתבונן במעשינו ונחזור בתשובה שלימה. ובזה נזכה לטוב בזה ובבא
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה