עזרה משהיא למדה ספורט טיפולי? או אחד ממקצועות הספורט?

זזזזז

משתמש פעיל
וואו!
רק עכשיו רואה את האשכול וחייבת להגיד שהוא בדיוק בזמן ובדיוק בשבילי!
אני מורה לספורט בחנ"מ ולמדתי רק התעמלות....
בטוחה שהחומרים פה יעזרו לי מאד!!!
אם יהיה לי רעיונות, אוסיף
 

זזזזז

משתמש פעיל
מה קורה?
הפורום נרדם...
יש אולי למישהי שעור מענין לטו בשבט?
אשמח מאד!!!
(כמובן גם לעוד חומרים...)
 

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
היי
בדיוק אני חוזרת משיעור טו בשבט.

עשיתי להם שיעור תחנות:

תחנה ראשונה:
ערמת פונפונים, אחריהם שורה של 3 בוסו ברווח אחד מהשני ובסוף קונוס גדול.
על הילד לקחת פונפון, לקפוץ מבוסו לבוסו ולהכניס את הפונפון לקונוס. הקונוס הוא עץ והפונפונים הם פרותיו.

תחנה שניייה:
הכנתי ממפל עץ ענק ועליו הדבקתי בדבק מסטיק כדורים של בריכת כדורים. ליד העץ הנחתי חישוק על 2 משענות של כסאות קטנים וארי הכסאות סלסלה
על הילד לקחת כדור (תפוח) מהעץ לזחול מתחת לחישוק, להניח בסלסלה ולחזור מעל החישוק כדי לקחת תפוח נוסף.

תחנה שלישית:
קשרתי על מקל תקוע בין שני קונוסים שרוכים צבעוניים. על הילד לפתוח את הקשירה של השרוכים ולצייר עם כל השרוכים יחד עץ - הילדים עפו על זה, זאת הייתה תחנה ממש מוצלחת.

זהו, אני גמורה מהשיעורים היום. אם תזכירו לי מחר אולי אני יוסיף עוד 3 תחנות.
בהצלחה!
 

זזזזז

משתמש פעיל
תודה על השיעור!
נראה מהמם...
חבל, בינתיים נהייתי חיובית וכבר לא רלוונטי...
אזכור לשנה הבאה...
 

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
משחק פתיחה שקשור לחורף:

לפזר פיתות פילאטיס על הרצפה

1. הפיתות שלוליות, רצים בין השלוליות וכשהמוזיקה נעצרת קופצים בשלוליות.

2. שמש - גשם כשהמדריכה אומרת שמש קופצים משלולית לשלולית, כשהמדריכה אומרת גשם - מחזיקים את הפיתה מעל הראש כאילו היא מטריה.

3. חורף - קיץ (כמו ים יבשה) כשהמדריכה אומרת מילה שקשורה לחורף - קופצים בתוך השלולית, לקיץ - מחוץ לשלולית, סתם מילה - רגל על הפיתה רגל על הרצפה.
 

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
ב"ה

שיעור ר"ח אדר א' (מה זה השנה שאני צריכה לפחות 3 שיעורים על פורים??? פליזזז רעיונות שלכן)

פתיחה
ניפחתי להם בלונים - שבסוף השיעור נלקחו הביתה והיו חתיכת אטרקציה בפני עצמה
1. להעיף את הבלון באוויר בלי שהוא יגע ברצפה
2. לשים את הבלון בין הרגליים וקפוץ ברגליים צמודות
3. להעביר את הבלון מתחת הרגל - פעם ימין פעם שמאל
4.הליכת עקב בהונות ותוך כד להעביר את הבלון לפנים ולאחור
5.חילקתי אותם לזוגות וכל זוג מעיף את הבלונים ביחד וכל אחד תופס את הבלון של השני.

מהלך שיעור.
הילדים ישבו ליד הקיר וכל פעם פיזרתי להם אביזר שהם היו צריכים לאסוף לתוך סלסלה:
1. פונפונים - בקפיצות על רגל אחת.
2. מקלות ארטיק - בהליכת דב כשהמקל מתחת לכף הרגל.
3. טבעות - בזחילת נחש
4. יש לי עיגולים כאלה שפרסתי נודלים (בננות כאלה של בריכה) - הם הניחו עיגול על מקל ארטיק והלכו עקב - בהונות בלי שהעיגול יפול.

כשלכל אחד היה את האביזרים שלו הם יצרו ליצן ( כל אחד לבד. )

הם אספו בסוג של תחרות את כל האביזרים למקומם ונגמר הזמן... הם ממש נהנו ב"ה
 

פרחוני

משתמש מקצוען
יש לי ציורים של ילדים בתנועה ,
למי שיעזור,
אני משתמשת לפעמים בתור חימום,
אפשר כל מיני רעיונות....
לדוגמר-
מפזרת על הריצפה והילדים רצים מסביב כשאני מוחאת כף הם נעצרים ליד הציור הקרוב ועושים כמו בתמונה למשך 10 שניות
יש גם חלק כרטיסים בזוגות,
קיצור מלא רעיונות לשיקולכם

הדפסתי את זה על בריסטול עם למינציה וזה פצצה!
 

קבצים מצורפים

  • 20200621_032525 (1).jpg
    20200621_032525 (1).jpg
    KB 618.2 · צפיות: 70
  • 20200621_033007 (1).jpg
    20200621_033007 (1).jpg
    KB 674 · צפיות: 66
  • 20200621_033022 (1).jpg
    20200621_033022 (1).jpg
    KB 579.8 · צפיות: 60
  • 20200621_033212 (1).jpg
    20200621_033212 (1).jpg
    KB 742.5 · צפיות: 66

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
תודה רבה!
בטוחה שזה יהיה לי ממש שימושי.
ציורים ממש חמודים וברורים. כישרון מי שצייר.ה
 

פרחוני

משתמש מקצוען
אפשר לשאול שאלה אישית?
כמה אתן לוקחות לשיעור?
מענין אותי רוצה לדעת מה מקובל בשוק,
שיעור קבוצתי של 4-5 ילדים למשך 3/4 שעה 200 שח לחודש נראה לכם הגיוני?
וכמה לפרטני?

אשמח לתגובות
 

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כמה אתן לוקחות לשיעור?

עובדת במכון מסודר וגם פרטני. זה מאוד משתנה בין אזורים.
לקבוצה של 4+ מקובל בין 35-45 לשיעור של 45 דק'.
פרטני בין 80-150 לשיעור של 45 דק'.
200 לחודש זה 50 לשיעור? יקר לטעמי. אבל אם משלמים לך - עופי על זה!
 

זזזזז

משתמש פעיל
מכירות את המשחק קלאס?
כן, ההוא שמציירים עם גירים...
לא יודעת אם מתאים לשיעור שלכן,
לי בכל אופן התאים (בנים על הרצף בת. גבוה)
עשיתי עם דבק חשמל על הרצפה.
היה פשוט מוצלח!!!!!
מטרות רבות: תכנון תנועה (חזק מאד!!!), שיווי משקל, קליעה למטרה, סיבולת לב ריאה, ויסות כח וכו'
 

פרחוני

משתמש מקצוען
משחק חמוד בתור חימום או בסוף השיעור, במיוחד לבנים עם מרץ,

מחלקת את הילדים לשתי קבוצות, עושה גבול באמצע החדר,
מחלקת טבעות במספר שווה לכל קבוצה
מביאה לכל ילד מקל,
הילדים צריך להעיף את הטבעות לשטח של הקבוצה השניה רק בעזרת המקל!
המטרה שלא ישארו טבעות בשטח ,
(תזהירו אותם שלא יעפו גבוה שלא יפגעו מהטבעות)

בהצלחות לכולם:)
 

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מביאה לכל ילד מקל,
שאלה קטנה -
באיזה מקלות את משתמשת?
פלסטיק או מטאטא?
ובאיזה אורך בערך (אם יש לך מושג)

ותודה על המשחק, נראה מהמם, אני אנסה אותו!
 

פרחוני

משתמש מקצוען
שאלה קטנה -
באיזה מקלות את משתמשת?
פלסטיק או מטאטא?
ובאיזה אורך בערך (אם יש לך מושג)

ותודה על המשחק, נראה מהמם, אני אנסה אותו!
מקלות פלסטיק בד"כ,
זה נראה לי בערך אורך מטר,
פעם השתמשתי במקלות מטאטא אבל הם ארוכים מדי ומפחידים קצת....
 

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כמה רעיונות למשחקי חימום לפורים:

1. קישוט ליצנים: מניחים בקצה החדר 3 קונוסים קטנים. על אחד טבעת אדומה, על שני צהובה ועל שלישי כחולה. בקצה הנגדי של החדר קונוס גדול ועליו מעורבבות טבעות אדומות, צהובות וכחולות. על הילדים להעביר את הטבעות לקונוסים הקטנים (כובעי ליצן) בצורות הליכה שונות - טבעות אדומות בקפיצה על רגל אחת, צהובות בקפיצה ברגליים צמודות, כחולות בהליכת דב.

2. משלוח מנות: מניחים צלחת וסטיבולרית (היא הסלסלה של המשלוח) בקצה אחד של החדר ובקצה השני פקקי שעם (יש לי אוסף פקקי שעם שבא לשימוש המון!), טבעות ועוד כיד הדמיון הטובה. עובדים כמו במשחק הקודם - כל אביזר מביאים בצורת הליכה שונה לצלחת וממציאים לו שימושים בתוך ה"משלוח מנות"

3. הילדים רוקדים בחדר ריקודי ליצנים בתנועות מצחיקות לצלילי מוזיקה וכשהמוזיקה נעצרת על הילדים לעצור באמצע התנועה המצחיקה.

4. בחדר מפוזרים קונוסים גדולים וקונוסים קטנים (כובעי ליצן קטנים וגדולים) לצלילי המוזיקה הילדים הולכים בין הכובעי ליצן בצורות הליכה שונות (קפיצות ברגליים צמודות, קפיצות פתח סגור, קפיצות על רגל אחת, הליכת דב, דילוגים, הליכת שולחן ועוד כיד הדמיון הטובה...) כשהמוזיקה נעצרת מניחים איברים על הקונוסים (רגל אחת, שתי ידיים, יד ורגל וכו') לאתגר ילדים גדולים ניתן עם הוספת כיוונים - יד ימין או רגל שמאל וכו' וכן להגיד אם מניחים על קונוס קטן או קונוס גדול (כובע קטן וכובע גדול)

5. בחדר מפוזרות טבעות, כשהמוזיקה דולקת הולכים בצורות הליכה שונות בין הטבעות וכשמכבים את המוזיקה הילד מרים טבעת ומתחפש למשהו עם הטבעת.

פורים שמח!!!
 

זזזזז

משתמש פעיל
תודה על הרעיונות היפים!
השתמשתי במשחק של קישוט ליצנים. היה טוווובבבב!
בשביל לזכור צורות הליכה, עשינו דברים שהצבע הזכיר לנו
(ירוק - קפיצות צפרדע, כחול - שחיה בים, צהוב - הליכה כמו אריה וכו)
הילדים לקחו את הטבעות מהסלסלה שמתחת לשולחן בקצה החדר.
ובשביל להחזיר בסיום המשחק - אמרתי שכל אחד שם טבעת על הראש ולרוץ בלי שיפול ולשים בסלסלה.
כל אחד סופר כמה הספיק...

תביאו עוד!!!!!!!!!
 
נערך לאחרונה ב:

זזזזז

משתמש פעיל
שיעור תחנות חמוד "ונהפוך הוא" - הילדים עוזרים להכין את השיעור
(במיוחד כשאין זמן להכין שיעור...)
כל אחד עוצם עיניים ובוחר 2 דברים שנמצאים בחדר,
אח"כ כל אחד מספר מה הוא בחר וביחד חושבים איך אפשר לעשות מזה תחנה.
יצא מדהים! היצירתיות שלהם שופעת!
(וגם לומדים רעיונות חדשים...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  15  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה