אז ככה. רבינו אליהו, אלופי ומיודעי, שהחכימני רבות רבות רבות.
ני נזכר בשעות לא שעות שהעברתי איתך בטלפון על קופוזיציות ודוגמאות, ולכן אני מרגיש צורך עז להגיב.
מודרני זו הגדרה ל "מה שהולך היום"!
מי כמוך כמעצב "על" יודע את זה. אתה מבין לבד שהגופן פנינה הוא לא גופן "עכשווי" במובן המודרני, אבל להיט בספרות התורנית. (או בכיכוב בייגל בייגל כשרוצים לדמות פולין של שנת תתפפפטטט"). אז כן, פרנקפורט הוא פרנקפורט, וסקופ הוא "סקופ". כל גופן מיועד במהותו להשלים את היצירה אליה הוא נועד.
אני מניח שאתה מבין גם שהגופן יידישקייט של אאא מתאים מאוד לענתיקה משנות האלף השני ומעלה, ולא מתאים לעידן העכשווי אלא אם כן לשימוש ספציפי לאזור זמן ספציפי.
לעומת זה. הגופנים המרובעים, מהוקצעים, משוטחים, הם הם הגופנים העדכניים. יש מבין?
הלוגואים שלך מדהימים, אם מסתכלים ביחס לזה שהם מכוונים ללימודי קומופוזיציה. לעומת זאת אם המטרה היא לוגו לשם לוגו ואני מניח ששאלה של 'סתם' כיוונה לשם, אז השאלה היתה לאיזה "עסק" הלוגו מתוארך, וכך.
לגופו של ענין:
הלוגו "טעם טרי" לא מדבר אלי. הוא כבד, מסורבל, מחפש את עצמו, שילוב הצבעים הוא אלי מעניין, אבל לא משתלב לי עם "טעם" אולי עם טרי, אבל זה לא זה, זה ממש לא הסגנון שהולך היום. איי... למה לאבא שלי זה היה טוב ולי לא, תשאל את אבא שלי, הוא בטח יענה לך בסגנון "קושיות שואלים בליל הסדר".
האחרים אגב הם אולי עדכניים יותר, אבל מרגישים כמתייחסים לתקופה כל שהיא בהיסטוריה, אמן הקראטה, והפרצוף המדובלל שמייצג מישהו או משהו, מייצגים הרבה יותר מלוגו, הם מייצגים אמירה, ויותר מכל "שאלה" - ולשאלה אין מענה, מי אני ומה שמי?
בדיוק לכן הלוגואים שונים במהותן מהלוגואים המוכרים כיום, ולכן לכאורה לא "מודרניים". כי שוב, מודרני זה מה שהולך "היום", ויעידו עשרות זוגות-משקפי-ארי-פוטר-שמעטרים-את-אפי-חצי-מכלל-ישראל...
שיט הברבורים הוא דווקא לוגו שיכול להקרא מודרני, למרות שאין לי מושג מה הוא מייצג, הדוגמן פחות. ככלל ריבוי הקווים הצבעים והשרטטת בלוגואים מביאים לוגו פחות מינימליסטי וזו גם עוד סיבה למה הלוגואים מוגדרים בעיניי פחות מודרני, ובכל אופן חלקם.
מה שבהחלט? היצירות מעוררות השראה. סוג של פריצת דרך ולמרות שאני לא ירוץ לחקות. את כן מאוד אשמח לחכות. לעוד מהזן הזה.
ואם תעלה את יצירת הספר בהדסטארט? מבטיח לתמוך