נכתב ע"י שטח פרטי;2074143:
לשושיה,
את יכולה, אבל לכל שם משתמש כתובת מייל מעודכנת, ואי אפשר להשתמש עם אותו מייל פעמיים וכדי לדעת מה המצב עם ההזמנה שלך את חייבת מייל מעודכנת,
וכמובן כתובת צריך להיות מדיוקת.
נכתב ע"י bracha;2071954:
אני פתחתי 2 חשבונות, אחד על שמי ואחד על שם בעלי.
ככה אני לא צריכה לחכות בין ההזמנות, ובמכס לא עולים על זה שזה מגיע לאותו מקום.
ובדואר לא בודקים ממש אם זה אלי או לבעלי, אני או הוא יכולים לאסוף את שתי ההזמנות.
הערה חשובה:
מי שרוצה להזמין כמות גדולה ומחכה יום בין הזמנה להזמנה כדי לא לשלם מכס (לפעמים הם מאחדים הזמנות של אותו חשבון אם ההזמנות בוצעו באותו יום) יש פתרון בשבילה:
אפשר לפתוח כמה חשבונות שרוצים עם אותם פרטים בדיוק, רק בכתובת המייל כל פעם לכתוב משבו אחר כך:
אם לדוגמא המייל שלך הוא <
לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
אפשר לפתוח חשבונות נוספים עם המיילים האלו:
abc.111+<
לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
abc.111+<
לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
abc.111+<
לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
מבחינת נקסט זה מייל שונה ואפשר ליצור בו חשבון נוסף,
אבל מבחינתך, כולם מגיעים לאותו מייל.
בהצלחה.
ועכשיו אני גם צריכה עזרה:
אני רוצה להחזיר כמה פריטים שהזמנתי,
לא שילמתי דרך פיפל,
מישהי יכולה לפרט לי מה אני צריכה לעשות?
האם אפשר להחזיר את כולם יחד? (כל אחד מהזמנה אחרת.)
תודה רבה מראש!