שיתוף - לביקורת מעשה בארטיק של תפילין

שלמה שקד

יוצר תוכן
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
בס"ד
מעשה בארטיק של תפילין



מנחם ירד מהאוטובוס הוציא בנחת את חפציו מתא המטען וסימן לנהג שהוא יכול להמשיך, לא עברה חצי דקה פתאום החל לרוץ אחר האוטובוס כמו משוגע, "התפילין שלי, נהג אל תברח" צעק לכיוון האוטובוס המתרחק, אך זעקותיו לשווא האוטובוס פנה ימינה ופשוט נעלם מעיניו.

הוא החל מיד בבירורים אחר טלפונים של גמח"ים המתמחים בהשבת אבידה, אלה יעצו לו שיתקשר קודם לחברה. התקשר למפעילת הקו בתחבורה הציבורית, אך אלה טענו שהאוטובוס חכור מחברה פרטית, מתקשר לחברה הפרטית והם בתורם אומרים שמדובר באוטובוס של נהג עצמאי שעובד איתם רק במזדמן.

מנחם מיודענו החל לחוש בזנבו של הייאוש המתחיל להזדחל, אך אז נזכר בעשרות המודעות שראה על תפילין שנשכחו ובעליהם התחננו לציבור אולי מישהו ראה או יודע, הוא לצערו ראה גם מודעות מאנשים שתפיליהם מעולם לא חזרו ומבקשים חליפי בתרומה או השאלה, הוא ממש לא רצה לגמור כמותם.

הוא אזר עוד קצת כוח והשיג את הנהג במספרו הישיר, הלה אישר שאכן התפילין נמצאים אצלו והם במצב שפיר. תוך כדי שיחה מתברר שבעוד דקות ספורות האוטובוס עובר בתחנה הנמצאת ממש מתחת לבניין מגוריו. מנחם רץ למטה להמתין לנהג, בדרך עצר במכולת וקנה ארטיק לאות תודה. הנהג שמח להחזיר את האבדה והתרגש לקבל ממנחם תשורה קטנה "וואו באמת תודה אבל אני צם היום הנה אני אשים בּה בּבּריזר לאחרי השקיעה, רמדאן כרים"
 
נערך לאחרונה ב:

שלמה שקד

יוצר תוכן
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
אלעק צם.
מיד כששקעה שמשו של הבחור הארטיק צנח בלי קול ביכרתי קיבתו של
הערל.
נכון גם אנחנו בחיידר צחקנו ככה על המנקה הערבי, מאן יימר שכך הווא?
אולי יש גם מוסלמים שצמים ולא כולם אוכלים טורטית בשירותים.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה