האברך ממיר
משתמש מקצוען
חד וחלק. נקודות העניין של הקו אלו תושבי בית שמש שלומדים ועובדים בד'.כשמתכננים קו בן ערים לא מתכננים אותו על סמך ביקורי משפחות, אלא על סמך נקודות עניין של על הקו.
הם, ולא אחרים, דחפו וביקשו את הפעלת הקו.
הקניון הוא פחות מבן שנה, ואילו הביקוש והתכנון של הקו החלו לפני יותר מארבע שנים.
להגדיר זאת כביקורי משפחות זו הגדרה מקוממת, ואולי שוב מוכיחה את הניתוק של עובדי משרד התחבורה מהשטח.
כל הבנקים והקופ"ח ממחזיקים מוקדים גם בביתר. אף אחד לא יסע לקניון עם מסלול מוקדים והחלפת קו פנימי בביתר.יש בו גם עסקים עוגן כמו בנקים וקופות חולים, שהצורך בהם הוא אזורי.
כבר יותר קל לנסוע לירושלים עם תדירות מטורפת ונגישות חזקה הרבה יותר.
אתה נאחז פה בטיעון שאחד הניקים העלה. אין לזה שום קשר למציאות.
אתה בכלל לא קולט במה מדובר. במסלול הנוכחי הקניון צמוד לתחנה. במסלול המוצע באי הקניון יצטרכו ללכת כ-500 מטר, לקווי ביתר הקיימים.התחנה אמנם לא קרובה מספיק, ולדעתי צריך תחנה קרובה יותר וגם מגוון גדול יותר של קווים עירוניים ובינעירוניים.
אבל במסלול הנוכחי רוב תושבי ג' ילכו הרבה יותר מ800 מטר. כך שהתועלת בקו במסלול הנוכחי לתושבי ג' מוטלת בספק.
בינתיים, הציבור מצביע ברגליים. כנראה ששכחת שבית שמש התקדמה בשנים האחרונות. היא בדרך לעקוף את בני ברק מבחינת גודל אוכלוסיה.אני גם חושב שזאת החלטה מוזרה לבנות כל כך הרבה חנויות במיקום שאין בו משהו שמייחד אותו, אבל הוא כן יצליח, הוא ודאי יהיה תחליף טוב לרב שפע.