אם רק יהיה מישהו בעירייה שזה יעניין אותו.
אם רק יהיה מישהו בעירייה שזה יעניין אותו.
לשאלתי, השיב ר' יצחק גולדקנופף:
רשת בית יעקב מקווה לפתוח מעון ב'המסורה'. (הבור הענק ברחוב תחכמוני שפעם היה שם ת"ת המסורה ובעתיד יהיה שם פרויקט מגורים).
כמו כן, לדעתו, אפשר להקצות את אחד מהמבנים העתיקים בשנלר, למעון. אם רק יהיה מישהו בעירייה שזה יעניין אותו.
סליחה?
לדעתו אפשר להקצות בשנלר, לדעתי לא.
זה מה שנקרא ניצול ציני של המצב.
אם באמת היה אכפת לו מהתושבים מחוסרי המעון - לא חסרים לו האמצעים לדאוג לכך.
השאלה למי הוא דואג.
הוא חיב לך משהו? ולמה שיהיה אכפת לו מהתושבים? הוא מנהל רשת גנים ומעונות וזה מה שמענין אותו כמו כל בעל עסק.סליחה?
לדעתו אפשר להקצות בשנלר, לדעתי לא.
זה מה שנקרא ניצול ציני של המצב.
אם באמת היה אכפת לו מהתושבים מחוסרי המעון - לא חסרים לו האמצעים לדאוג לכך.
השאלה למי הוא דואג.
סליחה?
לדעתו אפשר להקצות בשנלר, לדעתי לא.
זה מה שנקרא ניצול ציני של המצב.
אם באמת היה אכפת לו מהתושבים מחוסרי המעון - לא חסרים לו האמצעים לדאוג לכך.
השאלה למי הוא דואג.
כאחת שמתעסקת בתחום בינוי של מעונות
אשמח לקבל פרטי התקשרות עם גאולה ארכ
יעזור לי מאד תודה
נו נו..."העמותות האומללות".
על פחות ממקיסום רווחים הן לא מוכנות ללכת.
ואנחנו נעשה עבורם את העבודה ונדרוש ונצעק מהעיריה לתת להם שטח על חשבונינו...
מישהו נזכר בסאגת הצהרונים המתרחשת עלנו בימים אלו?!
מענין למה בבני ברק הבכלל לא זולה שווה לאנשים פרטיים לשכור שטחים ולפתוח מעונות.
והם לא נראים חיים חי דחק ומגלגלים חובות רק כדי לזכות את עם ישראל.
אין בכלל שום חובה על עיריה כלשהי להקצות שטחים למעונות. בבני ברק כל המעונות ממוקמים בשטחים לא עירוניי.
ומענין גם למה רק בירושלים אין מעונות חרדיים השייכים לעמותות פרטיות ובכלל יש מונופול על הפעלת מעונות - בעוד בשאר חלקי הארץ יש גיוון---
נו נו...
אל תשווי בין המחירים ברוממה למחירים בבני ברק---
(מי שהחליט לחבר בין מחירי הדיור בין שתי הערים כנראה לא חי בשטח)
אם הייתי רוצה להפעיל מעון-- הייתי בהחלט בוחרת איזור זול יותר.
הרי המחיר שאקבל עבור הילדים במעון יהיה זהה.
ומחיר הקרקע או השכירות-- פי כמה!
ואני מכירה יותר מכמה מעונות בירושלים ששייכים לעמותות או לאנשים פרטיים.
לא יודעת,איפה שיש יותר ביקוש יותר שווה להפעיל מעון.
מעון בוחרים לפי איפה שיש הכי הרבה ילדים וביקוש. בסופו של דבר מקבלים את ה-2800 לפי ראש.
לא יעזור שכירות זולה באיזור שאין מספיק ביקוש.
אני דווקא ובדווקא משווה את המחירים ברוממה למחירים בבני ברק
הפער אינו דרסטי עד כדי כך. מניסיון.
בני ברק מהיעדר היצע הופכת משנה לשנה להיות עיר יקרה בטירוף.
שלא לדבר על שטחים צמודי קרקע כנדרש ממעון. אין פשוט אין.
לא סתם פורח בה ה"טאבו משותף".
לא יודעת,
יד 2 מספר אחרת...
ונראה שם שהמחירים בבני ברק לא בעלייה ובטח שלא מטורפת...
אבל זה לא הנושא.
יש מצוקת מעונות בהרבה איזורים בארץ וגם בירושלים.
בגילה למשל הייתי פותחת מעון --עם תפוסה לכמה כיתות.
האיזור צעיר, מתפתח ומשווע למעונות.
ברוממה נראה לי פחות רווחי- וזכותי לחשוב קודם כל על הרווח העצמי (גם אם אני מנהלת עמותה)
טוב---המשפט שלך כמו אומר "שכירות ברבי עקיבא/גאולה היא יקרה... יש ציבור גדול שיקנה גם בחנות בקרית הרצוג/גילה"
זה 2 נישות שונות. גם לזה יש התכנות כלכלית וגם לזה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: