אופיס 365 מסמך וורד מנוקד משתבש בפתיחה במחשב שני

יעקב הרצברג

משתמש חדש
שלום למשתתפים והעוזרים
אני כותב חיבורים תורניים ושולח אותם לניקוד ואח"כ מעבד גם את המסמכים המנוקדים, כגון הגהה וכו'. אני עובד בכמה מחשבים על ידי onedrive/ באחד מהמחשבים שבו התקנתי בעצמי את אופיס 365, כשאני פותח את המסמך המנוקד בפונט המוגדר בו (במקרה david אבל זה לאו דווקא) האותיות יוצאות מוזחות ולא תואמות עם הניקוד,דבר שמשבש לגמרי את העבודה. אציין שבשני המחשבים מותקן אופיס 365 וגם הגדרתי שיהיה סינכרון של ההגדרות והעיצוב בכל המחשבים שמשתמשים בחשבון הזה. נסיתי להסיר ההתקנה ולהתקין מחדש ולא עזר. בתמיכה של microsoft עובדים כל מיני הודיים וכד' שמשתמשים כנראה בתרגום גוגל בשביל לתקשר איתי והם בכלל לא מבינים בסוגיות עם הניקוד. האם יש מישהו שיודע על התופעה הזאת ומה הפתרון?
תודה מראש לכל התיחסות.
 

קבצים מצורפים

  • צילום מסך 2024-07-29 141733.png
    צילום מסך 2024-07-29 141733.png
    KB 46.1 · צפיות: 9

יעקב הרצברג

משתמש חדש
זה העניין, שזה אותו הפונט, אני פותח את אותו מסמך מתיקיית הוונדרייב, בבית הוא נפתח טוב ובעבודה הוא משתבש, וזו אותה תוכנה זה ממש מוזר.
 

מנדי#

משתמש רשום
זה העניין, שזה אותו הפונט, אני פותח את אותו מסמך מתיקיית הוונדרייב, בבית הוא נפתח טוב ובעבודה הוא משתבש, וזו אותה תוכנה זה ממש מוזר.
אבל שלחת אותו למנקד,
אם זה נפתח במחשב אחר וחזרק אליך
כנראה שהוא ניקד את המסמך בפונט שונה
תנסה להחליף לפונט אריאל
 

יעקב הרצברג

משתמש חדש
כמובן שיש אפשרות להחליף פונט. אבל זה חזר מהמנקד גם למחשב המקור ושם אין את השיבוש הזה.
 

יעקב הרצברג

משתמש חדש
תודה בכל אופן על ההשתדלות, אני רואה שבינתיים אין מישהו שציע פתרון, אולי זה מקרה נדיר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה