דרוש מידע מסלולי הייטק לגברים

יש כיום בשוק 3 מסלולים מרכזיים ללימוד תיכנות לחרדים, מיגו, j.b.h., וקודקוד, אשמח מאד לשמוע את ההבדלים בינהם מבחינה רוחנית, מבחינת לימודים, ומשכורות, וכן מה הכי מומלץ.
 

פרי הארץ

משתמש פעיל
עימוד ספרים
יש לך את מלאכתם מזכירות 025472051 אפשר לברר אצלהם ויש מסלולל שאפשר לקבל מימון חלקי על ידי שוברים
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
יש כיום בשוק 3 מסלולים מרכזיים ללימוד תיכנות לחרדים, מיגו, j.b.h., וקודקוד, אשמח מאד לשמוע את ההבדלים בינהם מבחינה רוחנית, מבחינת לימודים, ומשכורות, וכן מה הכי מומלץ.
למי שעד גיל 26 הכי מומלץ זה קודקוד. יש להם השמה מובטחת בקצה [לאלו שמצליחים בלימודים] בצבא, והתלמיד יוצא מהם אחרי ניסיון בשוק, שזה הכי חשוב [וכמובן שזה שהוא נחשב יוצא צבא לא מזיק בכלל בשוק ההייטק].

ל-JBH יש יותר ניסיון מאשר ל'מיגו', ויש להם גם חברת השמה לבוגריה.

'מיגו' היא תוכנית חדשנית שיצאה עם תילי תילים של הבטחות, שמעט מאד מהן קוימו. הבוגרים די ממורמרים עליה. אנשי התוכנית טוענים להגנתם שהם לומדים מהניסיון ומשתפרים ממחזור למחזור [כך למשל שני המחזורים הראשונים בבני ברק למדו במכללת X, ולמחזור השלישי כבר הביאו את מכללת 'אורט' שיפתחו במיוחד סניף בבני ברק].
 

יקנועם

משתמש חדש
'מיגו' היא תוכנית חדשנית שיצאה עם תילי תילים של הבטחות, שמעט מאד מהן קוימו. הבוגרים די ממורמרים עליה. אנשי התוכנית טוענים להגנתם שהם לומדים מהניסיון ומשתפרים ממחזור למחזור
השתתפתי במחזור האחרון של מיגו, והשקעתי הרבה זמן ואנרגיה כדי לסיים את התוכנית כמו שצריך. אבל האמת היא, שאני וכל חברי הבוגרים, יצאנו מאוכזבים. התכנים היו פשוט מתחת לרמה שציפינו לה, הניהול היה מבולבל, וגם איכות הלמידה לא בדיוק ענתה על הציפיות שלנו. לגבי ההשמה, אין הרבה מה לומר – כמעט ולא הייתה תמיכה, ובסופו של דבר, רק מעט מאוד אנשים מצאו עבודה, וגם זה לגמרי בכוחות עצמם.

אני כותב את זה כדי להזהיר את מי שחושב להצטרף. באירוע האחרון של מיגו, עשו סקר ושאלו אם יש מישהו שלא מאוכזב או שאין לו תלונות רציניות על התוכנית. לא היה אף אחד שהרים את היד. הבעיות היו ברורות לכולם – ניהול חלש, תכנים לא מספקים, והבטחות סרק, ועוד ועוד ועוד... הם לא משתפרים ממחזור למחזור, מידיעה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט מ'

צז מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי:צח מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי מִצְוֹתֶךָ כִּי לְעוֹלָם הִיא לִי:צט מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִֿי:ק מִזְּקֵנִים אֶתְבּוֹנָן כִּי פִקּוּדֶיךָ נָצָרְתִּי:קא מִכָּל אֹרַח רָע כָּלִאתִי רַגְלָי לְמַעַן אֶשְׁמֹר דְּבָרֶךָ:קב מִמִּשְׁפָּטֶיךָ לֹא סָרְתִּי כִּי אַתָּה הוֹרֵתָנִי:קג מַה נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי:קד מִפִּקּוּדֶיךָ אֶתְבּוֹנָן עַל כֵּן שָׂנֵאתִי כָּל אֹרַח שָׁקֶר:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

משיב הרוח • אתגר 129

לוח מודעות

למעלה