דרוש מידע מנופול בבלי. מישהו מכיר/ממליץ/יודע/יכול לפרט????

הוא היה אומר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מה המשחק?
לאיה גיל?
מהנה?
מדכא?
כבד מדי?
מעסיק הרבה שעות??

כמה שיותר פירוט.
מנסיון בבקשה.
תודה רבה מראש.
 

איילת שלו

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מבחינת חוקי המשחק - על בסיס מונופול פחות או יותר, רק שיש גם כרטיסי שאלות (אמריקאיות) ומשימות - ללכת לכל מיני מקומות. השאלות (והמשימות) אמורות לעזור בלימוד הארמית.
המטבעות במשחק - מנה וכו' (סלחו לי שאני עצמי לא זוכרת בדיוק...) כמו ערך המטבעות בגמרא
המשחק נחמד סה"כ, אצלנו הרגשנו שחייבים לשחק עם מישהו אחד לפחות שיודע טוב ארמית, וזה הכריח לשחק עם אבא, שמצד אחד זה נחמד לשעת איכות עם אבא, מצד שני זה גרם לשחק לעיתים רחוקות בלבד כי זה לא התאפשר לעיתים קרובות... כמו מונופול - משך המשחק די ארוך, ולא לכולם יש סבלנות להרבה זמן.
לסיכום - סה"כ נחמד, לא כבד מדי, אבל תלוי בהחלט באופי המשתתפים. אם נכנסים לקטע ומחליטים להנות זה בהחלט נחמד ומשעשע . אם לא - זה נהיה משעמם
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה