מנהרות הכותל

צלמת וידאו

משתמש רשום
ידעתם שיש במנהרות הכותל גם בריכה?!
יש סיבה לכך...אבל לא הספקתי לשמוע את ההסבר של המדריך כי הייתי עסוקה בצילום. בהחלט שווה הסיור שם, מכל הסיבות- גם מעניין, גם צילומים יפים וגם זוכים להתפלל מול קודש הקודשים!
 

קבצים מצורפים

  • DSC_2155.JPG
    3.6 MB · צפיות: 9

אמיש

משתמש צעיר
צילום מקצועי
נכתב ע"י צלמת וידאו;684680:
מכל הסיבות- גם מעניין, גם צילומים יפים וגם זוכים להתפלל מול קודש הקודשים!

טוב, 2 סיבות מתוך 3 זה גם בסדר... :)

ועכשיו ברצינות: לדעתי התמונה שטוחה מדי, זאת אומרת שאין כמעט גוונים כהים בתמונה. זה מפריע בעיקר על רקע החלק השרוף על הקיר שהיה נמנע בחשיפה מועטת יותר.
 

mp2

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
ה-WB במנהרות הכותך בעייתי מאוד, צלמתי שם פעם וידאו וזה היה קטסטרופה, המון זמן לקחת להגיע לצבע נורמלי, התאורה שם בכלל לא מתחילה להיות ידידותית לוידאו.

אבל בכל זאת יש כאן אוירה בתמונה
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ו

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי:ג חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי:ד וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד (ואת) וְאַתָּה יְהוָה עַד מָתָי:ה שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ:ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ:ז יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה:ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי:ט סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי:י שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח:יא יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע:
נקרא  35  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה