מידע שימושי מנהל/ת חנות? אל תשימו כל כך הרבה בישום!

fit plus - פיט פלוס

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
ממש מסכימה עם זה שעודף של חושים מבלבל את החושים,
אנחנו בוחרים הרבה לפי גירוי חושים.
ולכן לדעתי גירוי החושים צריך להיות מותאם לסוג החנות.
פעם נכנסתי לחנות מתנות היה שם ריח קלאסי מתוק שממש התאים לחוויית הקניה
לפי מחקרים שנערכו נתגלה כי לחוש הריח ישנה השפעה על תחושת הרעב והשובע של גופנו. כך התברר כי ריחות מסוימים מדכאים תחושת רעב או ההיפך מעוררים תשוקה ורעב.
ולכן ההמלצה שלי אם אתם רוצים להרגיש שבעות ורגועות בקניות זה לא לצאת לקניות במצב של רעב או קיבה ריקה כי הריחות ישבשו את זה עוד יותר.
וכמובן הקניה תהיה פחות מוצלחת.
בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ו

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי:ג חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי:ד וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד (ואת) וְאַתָּה יְהוָה עַד מָתָי:ה שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ:ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ:ז יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה:ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי:ט סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי:י שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח:יא יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע:
נקרא  35  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה