הוא לא נשלח לכוזר של יוסף בתור מרגל.בסוף הספר מהללאל נכתב שגזר הדין שממהלאל קיבל על שהתחזה למיכאל
זה - (אומרת מהזיכרון לא ציטוט): ליטול חלק בעיצוב גורלה של כוזר העמדת פנים כנגד העמדת פנים.
(הבנתי מפה שהיא עתיד להשלח לכוזר האחרת- של יוסף, בתור מרגל)
איפה זה מתבצע בהמשך הסדרה? יוזבד, פדאהל ??
ברור שהוא מפורסםהעמדת הפנים היתה שגרמו לו לחשוב שהוא עומד להיות מוצא להורג.
לשלוח אותו לכוזר האחרת לא כ"כ חכם, בטח לא עם הפרצוף המפורסם שלו.
בקטע מוזר, הכי לא התחברתי אליו (כדמות לא כספר) ונראה לי שאני די היחידה באזור שחושבת ככה...גם אתם התחברתם למהללאל במיוחד מכול הסדרה??
גם אני לא התעלפתי עליובקטע מוזר, הכי לא התחברתי אליו (כדמות לא כספר) ונראה לי שאני די היחידה באזור שחושבת ככה...
מיה היתה צריכה בן נוסף ליוסף דיאלידאן במקום ברכיהו שמת ושלוואן שבגד ולכן בראה את אדוניה בספר יוזבד למרות שלא הזכירה אותו שם כמעט. ועכשיו כשכן הייתה צריכה אותו היא טענה שעד היום יוסף לא אהב אותו במיוחד ולכן הרחיק אותו מאלקן וזה גרם לזה שלא הזכירו אותומתי אדוניה דיאלידאן נולד????????????
בדיוק חזרתי למהללאל ובדמויות בפתח הספר כתובים רק פאר ברכיהו ושלואן,מיה היתה צריכה בן נוסף ליוסף דיאלידאן במקום ברכיהו שמת ושלוואן שבגד ולכן בראה את אדוניה בספר יוזבד למרות שלא הזכירה אותו שם כמעט. ועכשיו כשכן הייתה צריכה אותו היא טענה שעד היום יוסף לא אהב אותו במיוחד ולכן הרחיק אותו מאלקן וזה גרם לזה שלא הזכירו אותו
תוכלי להעלות את הקטע הזה לכאן?עוד משהו-
התגלגל לעיני קטע שבו מיה כתבה שהיא מתחרטת שהרגה את יקוואל בספר יוזבד
אני ראיתי להפך. היא כתבה שקיבלה הרבה פניות מקוראים שהפריע להם שהוא נהרג והיא מסבירה למה היא החליטה כך. (ולא מתחרטת!)עוד משהו-
התגלגל לעיני קטע שבו מיה כתבה שהיא מתחרטת שהרגה את יקוואל בספר יוזבד
לדעתי-
זה הדבר הכי חזק שקרה בספר...!
כשקראתי על מותו זה היה אגרוף בבטן, מאוד מכאיב וקשה לעיכול...
אבל זו המציאות
הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות
וברור שיקוואל טעה לאורך כל הדרך
אני חושבת שזה תמצית החיים בעצמם
רק בביה"ס אנחנו יכולים להגיש פתקים של "סיבה מוצדקת" ושל "לא באשמתה"
בחיים אין אשמים ואין תירוצים
למרות שיקוואל הרגיש (והיה?) מסכן
ושלא באשמתו
ושמותר לו כי הוא כל כך סבל וסובל
ובסך הכל הוא רוצה להיות טוב רק שנתוני החיים שלו קשים והכול הולך נגדו
ומבחינתי זהו מסר חזק ונכון כל כך לכל אדם
שלכל אחד יש אחריות מלאה על מעשיו
בלי תירוצים והצטדקויות
אדם לא יכול לטעות ולהרשות לעצמו ולשקר את עצמו
רק כי נתוני החיים הרעו לו(לפי דעתו)
הוא יהיה המפסיד הראשי
בדיוק מה שהתכוונתי לומר, מאוד דיבר אלי המסר הזה בספר, היה לדעתי ברור וחזק.ועוד משהו על יקוואל -
לא להפסיד את העיקר -
לפעמים אדם בוחר בחירות לא נכונות
והוא לא יכול לומר אח"כ שתוצאות הדברים לא באשמתו.
משהו כמו שפרעה יכול היה לבחור ב5 מכות הראשונות,
והוא בחר שלילי
לכן בהמשך התוצר היה שהוא המשיך לחטוף מכות כבר בלי בחירה.
יקוואל לא עצר באדום.
ההמשך עצוב מאד
אבל הוא מתבקש מאד.
הדבר היחידי שראיתי שמיה כתבה על חרטה
שהיא כ"כ דבררה את יקוואל עד שהקוראים האמינו שמדובר באמיתות וסיבות
ולא בתירוצים וסיפורים שבעצם לא היה ליקוואל כח לפעול כצו הבורא.
למרות שהשם אדוניה דיאלידאן מוזכר בספר איסתרק כאחד מאבות שושלת דיאלידאן שחפר את מנהרת הבריחה מבית האוצר ליער פליאסר קט, לא?בראה את אדוניה בספר יוזבד
כןלמרות שהשם אדוניה דיאלידאן מוזכר בספר איסתרק כאחד מאבות שושלת דיאלידאן שחפר את מנהרת הבריחה מבית האוצר ליער פליאסר קט, לא?
אבל עד פדהאל לא שמענו שיוסף קרא על שמו...למרות שהשם אדוניה דיאלידאן מוזכר בספר איסתרק כאחד מאבות שושלת דיאלידאן שחפר את מנהרת הבריחה מבית האוצר ליער פליאסר קט, לא?
אני דווקא קראתי קטע שהיא כתבה, והיא אמרה שהיא לא ממש לא מתחרטת שהרגה אותו...עוד משהו-
התגלגל לעיני קטע שבו מיה כתבה שהיא מתחרטת שהרגה את יקוואל בספר יוזבד
לדעתי-
זה הדבר הכי חזק שקרה בספר...!
כשקראתי על מותו זה היה אגרוף בבטן, מאוד מכאיב וקשה לעיכול...
אבל זו המציאות
הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות
וברור שיקוואל טעה לאורך כל הדרך
אני חושבת שזה תמצית החיים בעצמם
רק בביה"ס אנחנו יכולים להגיש פתקים של "סיבה מוצדקת" ושל "לא באשמתה"
בחיים אין אשמים ואין תירוצים
למרות שיקוואל הרגיש (והיה?) מסכן
ושלא באשמתו
ושמותר לו כי הוא כל כך סבל וסובל
ובסך הכל הוא רוצה להיות טוב רק שנתוני החיים שלו קשים והכול הולך נגדו
ומבחינתי זהו מסר חזק ונכון כל כך לכל אדם
שלכל אחד יש אחריות מלאה על מעשיו
בלי תירוצים והצטדקויות
אדם לא יכול לטעות ולהרשות לעצמו ולשקר את עצמו
רק כי נתוני החיים הרעו לו(לפי דעתו)
הוא יהיה המפסיד הראשי
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: