אגיד לך משהו:
תכלס בציבור החילוני הפלטפורמה היא פייסבוק, ציוצים בטוויטר, פייבר, לינקדאין, ואטסאפ, סרטונים ביוטיוב, פלטפורמות שעובדות מדהים ובאופן יעיל, ולא פתוחות לרוב הציבור החרדי.
לכן פלטפורמות שרצות זה רק מייל.
לקוחות מגיעות אליי להעביר במייל, כי זו פלטפורמה נוחה, חינמית, מגיעה בו זמנית לכל מיני קהל יעד, גם כאלו שאינם מנויים לעיתונים, או אין להם זמן לקרוא מקומונים, אבל המייל זמין להם בעבודה, והם נחשפים איו מדי יום.
אני אומרת להם כזה דבר:
רשימת תפוצה איכותית נבנית רק מלקוחות מתעניינים. נקודה.
זה אומר שאני מציעה חומר שלי בפלטפורמות פרסומיות רגילות, מציעה לקבל ממני חומרים או קישור או טיפים, ואז הלקוחות שבאמת מעניין אותם הנושא- מבקשים בעצמם לקבל חומר בנושא.
זו רשימת תפוצה מבחינתי.
כי רשימת תפוצה לא איכותית, שסתם צוברת כתובות, היא מעצבנת אנשים, דוחה לקוחות, עושה שם רע למותג!
יש לי במייל תפוצה של לדעתי יותר מ3000 אנשים שונים. הוא קיים כעשור, ועברו תחתיי בשנים הללו מלא מיילים פעילים. אבל זו לא רשימת תפוצה מבחינתי!
רשימת תפוצה נורמלית כוללת אנשים שבקשו את המידע הזה.
לגבי מה ששולחים בלי רשות, זו תפוצה שיכולה ללכת לפעמים. כי נניח בדיוק אני מתעניינת בספה, ויכתבו לי: מהיום תשבי על ספה נוחה.
ברור שאפתח את המייל הזה, ואם יהיה כתוב בתוכו:
ספת ריקליינר, עור אמיתי, במבצע לכבוד חנוכה- 1500 ש"ח. יש סיכוי גבוה שארוץ על זה..
וכאלו פרסומות גם בציבור החילוני הן נפוצות.
נכנסתי לפינטרס לתומי, ומאז אני כל הזמן מקבלת מיילים, אפילו שהייתי שם בדיוק שניה.
בקיצור, ללקוחות אני מציעה לבדוק את קהל היעד כדי היות סמוכים ובטוחים שהמיילים יעבדו כראוי.
תיבת הדואר שלי לא נמצאת על העמדה שלי במשרד כך שכשאני עובד הדעת מוסחת מעוד שטויות וכדו'.לא יודעת, לא רואה הבדל בין בפרסומת מתחת לדלת שלי לבין פרסומת במייל.
ובאופן כללי מוכרחה לציין שאני מאד מאד נגד תרבות ה"קיבלתי העברתי" אין מצב שמישו ישלח לי ברברת ולא יקבל ממני תגובה.
אבל זה לא קשור לפרסומות. זה פשוט ענין של לשמור על תרבות הולמת
גם פה בפרוג יש פרסומות, זה גם פוגע בפרטיות שלך?
רעיון@ממלמלת מה הבעיה?
במקום להתעצבן על החברות שמעבירות לך מיילים שיווקיים
תשלחי מייל (בעותק נסתר) לכל החברות הספציפיות שמעבירות תמיד, ותכתבי שאת מבקשת שלא יעבירו אלייך יותר, ושלא יצרפו את המייל שלך לרשימות תפוצה.
וזהו. לא תקבלי כאלה מיילים יותר.
את צריכה לאזן קצת.זה שיווק מאוד יפה לעסק שלך...אבל תכלס-לא מאשר ולא סותר את מה שאמרתי...
אם מישהי מחפשת אסטרטגית (זה הטייטל שלך?) כדאי לה לפנות ל @מלפפון
היא אחת שיודעת לנצל הזדמנויות שיווק...
וסליחה אם נשמעתי צינית...אני מתכוונת באמת כאחת שמאודדד אוהבת את עולם השיווק והפרסום (מפתיע, אה?) זה פשוט בלט לי...
תכלס, עם בלי קשר-את צודקת פה בכל מילה. חבל שלא כולם מבינים את זה...
אני גם כתבתי כזה דבר למישהי, וגיליתי שמאז היא לא שולחת אליי מיילים גם על מבצעים שוויםמאד מאד פשוט לכתוב לחברה הנחמדה שלך שרק רצתה להכנס להגרלה:
"תיבת דוא"ל זו מיועדת לצרכי עבודה בלבד,
פרסומות המגיעות אליה חוסמות את התיבה ומאיטות את העבודה,
נא לא לשלוח אלי מה שלא קשור לעבודה"
מנסיון, זה עובד מצוין.
אני לא יכולה להחליט בשבי חברה שלי ולהכניס אותה לכל רשימות התפוצה בהנחה שמה שהיא לא רוצה היא תצא.לא חשבתי שמעבירים את המייל אני נכנסת לרשימת תפוצה
בכל אופן תמיד אפשר לבקש שיסירו
כך שלנסות לא מפסידים רק מרוויחים ..
עקרונית אני חושבת שמייל וא' מיועדים לעבודה בלבד.אני לא יכולה להחליט בשבי חברה שלי ולהכניס אותה לכל רשימות התפוצה בהנחה שמה שהיא לא רוצה היא תצא.
זה מטריד. ממש.
אני חושבת שזה הרוב המוחלט ממש!שימו לב: לא כל בעלי/ות רשימות התפוצה עושים שימוש כפי שאת כותבת.
לפני מספר שנים שלחו לי העברה כזאת של מבצע, ואני עשיתי 'השב לכולם' ורשמתי "לא כדאי לכם להעביר" וכו' וכו', בערך מה שכתבת למעלה.
לא שמתי לב שכיתבתי גם את בעלת רשימת התפוצה עצמה...
וזו התגובה שקיבלתי:
הי,
על פי חוק אסור להשתמש ברשימות תפוצה ללא אישור מבעלי המייל.
ולכן, אני מכניסה לרשימת התפוצה רק מי שמעונינת וששלחה לי בעצמה מייל.
בכבוד רב,
מכירה אחת שכן מצרפת ככה את המיילים. אחת אחת!1!אגיד לך משהו:
תכלס בציבור החילוני הפלטפורמה היא פייסבוק, ציוצים בטוויטר, פייבר, לינקדאין, ואטסאפ, סרטונים ביוטיוב, פלטפורמות שעובדות מדהים ובאופן יעיל, ולא פתוחות לרוב הציבור החרדי.
לכן פלטפורמות שרצות זה רק מייל.
לקוחות מגיעות אליי להעביר במייל, כי זו פלטפורמה נוחה, חינמית, מגיעה בו זמנית לכל מיני קהל יעד, גם כאלו שאינם מנויים לעיתונים, או אין להם זמן לקרוא מקומונים, אבל המייל זמין להם בעבודה, והם נחשפים איו מדי יום.
אני אומרת להם כזה דבר:
רשימת תפוצה איכותית נבנית רק מלקוחות מתעניינים. נקודה.
זה אומר שאני מציעה חומר שלי בפלטפורמות פרסומיות רגילות, מציעה לקבל ממני חומרים או קישור או טיפים, ואז הלקוחות שבאמת מעניין אותם הנושא- מבקשים בעצמם לקבל חומר בנושא.
זו רשימת תפוצה מבחינתי.
כי רשימת תפוצה לא איכותית, שסתם צוברת כתובות, היא מעצבנת אנשים, דוחה לקוחות, עושה שם רע למותג!
יש לי במייל תפוצה של לדעתי יותר מ3000 אנשים שונים. הוא קיים כעשור, ועברו תחתיי בשנים הללו מלא מיילים פעילים. אבל זו לא רשימת תפוצה מבחינתי!
רשימת תפוצה נורמלית כוללת אנשים שבקשו את המידע הזה.
לגבי מה ששולחים בלי רשות, זו תפוצה שיכולה ללכת לפעמים. כי נניח בדיוק אני מתעניינת בספה, ויכתבו לי: מהיום תשבי על ספה נוחה.
ברור שאפתח את המייל הזה, ואם יהיה כתוב בתוכו:
ספת ריקליינר, עור אמיתי, במבצע לכבוד חנוכה- 1500 ש"ח. יש סיכוי גבוה שארוץ על זה..
וכאלו פרסומות גם בציבור החילוני הן נפוצות.
נכנסתי לפינטרס לתומי, ומאז אני כל הזמן מקבלת מיילים, אפילו שהייתי שם בדיוק שניה.
בקיצור, ללקוחות אני מציעה לבדוק את קהל היעד כדי היות סמוכים ובטוחים שהמיילים יעבדו כראוי.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: