מידע שימושי מי מעביר בלי לחשוב??

ממלמלת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
המשתמש נחסם
פרסמתי בחכמת נשים וכדי להיות בטוחה שאף אחד לא מפספס-שמה גם פה...


מציפה פה הרבה הרבה עצבים שצבורים אצלי כבר המון זמן...סליחה אם זה יצא בוטה.
עולם השיווק (החרדי בעיקר, זא אלו שמתמשים במיילי בעיקר) גילה פלטפורמה שיווק חדשה-רשימת תפוצה.
מכינים חומר שיווקי, מסדרים יפה (לא תמיד) ושולחים! כמה פשוט?
קלי קלות.
זול, מהיר, אמין ובלי כאבי ראש.
אממה?
צריך שיהיה לאן לשלוח...
נו מה הבעיה? כתובות מייל יש לאלפים, צריך רק לאסוף אותן...
איך?
פשוט. קמה אחת חכמה שאני דנה לזכות שלא ממש חשבה מה היא עושה ואמרה-
אני מוכנה להשקיע מתנה ולעשות הגרלה, אשלח הודעה לכל אנשי הקשר שלי ואבטיח שכל מי ששולח ל5/10 אנשים ומכתב אותי נכנס להגרלה.
ככה בלי מאמץ אני צוברת עוד ועוד כתובת. מעתיקה את כולן. בונה יפה מאוד רשימת תפוצה ו-שולחת!!
ולא, אני לא כזאת רעה. מי שלא מעוניינת יכולה להסיר את עצמה בקלות ממש.
(יש כאלה שמזהירות מראש הזהרה שלדעתי היא לא חוקית בעליל-העברת המייל מהווה הסכמה לקבלת חומר פרסומי מאיתנו ובלה ובלה ובלה...)
עזבו אותה, אין לי כח לכעוס עליה. סהכ ניסתה לעשות חיים קלים כמו כולנו
יודעות על מי הכעס?
על כל החברות המתוקות והמקסימות שלי שלא חושבות פעמיים וכל-היום-מעבירות-לי-הגרלות.
את יודעת שזה בדיוק כמו לתת למישהי רשימת מספרי טלפון של חברות שלך בתמורה להשתתפות בהגרלה??
את יודעת שלשלוח לי כל היום פרסומות שוות ולהיות בטוחה שאת עושה לי טובה זה בדיוק כמו לזרוק לי פלייר פרסומי מאחורי הדלת?
את יודעת שזה ממש ממש אבל ממש לא יפה ולא מוסרי לשלוח מייל לכמה כתובות בלי לשים אותן בעותק מוסתר?
למה אני צריכה את כל המיילים של המשפחה שלך והחברות שלך?

ועוד שאלה-
נגיד יש מייל חשוב להעביר, השבת אבידה, העתירו בתפילה, האירו באפילה או זהירות נפילה
הבנתי ותודה על הדאגה.
כשאת עושה העבר-פשוט, תמחקי את הרשימה של 'הודעה הועברה מ..'
גם יהיה יותר פשוט לקרוא (בלי לגלול מסך שעה עד למטה) וגם לא העברת לכל העולם את הכתובות של כל העולם...

אני אישית קיבלתי יותר מפעם אחת הטרדה במייל בדיוק משם-מישהי/ו שאיכשהו קיבל/ה את הכתובת שלי בתוך רשימה של 'הועברה'...

אז לידיעת המפרסמות-

ב-1 בדצמבר 2008 נכנס לתוקף תיקון לסעיף 30א' לחוק התקשורת, התשס"ח–2008. התיקון לחוק אוסר משלוח פרסומת מסחרית במייל, בפקס, בהודעת SMS או באמצעות מערכת חיוג אוטומטי, ללא אישור של הנמען. מטרת החוק למגר את תופעת ההפצה ההמונית של פרסומות בלתי רצויות המכונה "ספאם" (או "דואר זבל") באמצעות רשת התקשורת.
משלוח דברי פרסומת ללא הסכמתו המפורשת ומראש של הנמען או לאחר משלוח הודעת סירוב, מהווה עבירה פלילית, ודינה קנס של עד 202,000 ₪ . בנוסף, הנמען רשאי להגיש תביעה לפיצוי ללא הוכחת נזק שלא יעלה על 1,000 ₪ על כל פרסומת שקיבל. כמו כן, אפשר להגיש תובענה ייצוגית נגד המפרסם אם מתקיימים התנאים להגשת תובענה ייצוגית.


ולכן הנחמדות שרק 'מעבירות'
די. אין לי כח לעוד פרסומת. יש לי די והותר בעלון השכונתי.
ולא,
אני לא רוצה לזכות בפאה
ולא בדירה
ולא בפליימוביל
ולא בסדנה חינם
ולא בערכה הכי שווה שיש
רק רוצה שקט.

ושתחשבי פעמיים לפני שאת מפיצה את הפרטים שלי לכל דורש...
 

הפקות כתיבה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
וואו כתבת את העצבים שלי:mad:
את מרשה לי להעתיק להעביר ולשלוח לכל רשימת התפוצה שלי בהבטחה שמי שישלח את זה לעשרה מיילים ויכניס אותי כמובן:) יכנס להגרלה שווה על ... חינם???????:rolleyes:;)
 

שפריצרית

משתמש מקצוען
סוף סוף מישהו מדבר על זה.
אצלי התופעה פסקה לחלוטין, אחרי שניסחתי בקשה אדיבה ושלחתי בהשב כל פעם שמישהי העבירה משהו.
שימו לב, שבד"כ אלו שמעבירות אלו שמות מאד ספציפיים מתוך רשימת אנשי הקשר שלכם.
בקשו מהן יפה להפסיק.
 

תמנונה

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
שימו לב: לא כל בעלי/ות רשימות התפוצה עושים שימוש כפי שאת כותבת.

לפני מספר שנים שלחו לי העברה כזאת של מבצע, ואני עשיתי 'השב לכולם' ורשמתי "לא כדאי לכם להעביר" וכו' וכו', בערך מה שכתבת למעלה.
לא שמתי לב שכיתבתי גם את בעלת רשימת התפוצה עצמה...

וזו התגובה שקיבלתי:

הי,
על פי חוק אסור להשתמש ברשימות תפוצה ללא אישור מבעלי המייל.
ולכן, אני מכניסה לרשימת התפוצה רק מי שמעונינת וששלחה לי בעצמה מייל.
בכבוד רב,
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אגיד לך משהו:
תכלס בציבור החילוני הפלטפורמה היא פייסבוק, ציוצים בטוויטר, פייבר, לינקדאין, ואטסאפ, סרטונים ביוטיוב, פלטפורמות שעובדות מדהים ובאופן יעיל, ולא פתוחות לרוב הציבור החרדי.

לכן פלטפורמות שרצות זה רק מייל.

לקוחות מגיעות אליי להעביר במייל, כי זו פלטפורמה נוחה, חינמית, מגיעה בו זמנית לכל מיני קהל יעד, גם כאלו שאינם מנויים לעיתונים, או אין להם זמן לקרוא מקומונים, אבל המייל זמין להם בעבודה, והם נחשפים איו מדי יום.


אני אומרת להם כזה דבר:
רשימת תפוצה איכותית נבנית רק מלקוחות מתעניינים. נקודה.
זה אומר שאני מציעה חומר שלי בפלטפורמות פרסומיות רגילות, מציעה לקבל ממני חומרים או קישור או טיפים, ואז הלקוחות שבאמת מעניין אותם הנושא- מבקשים בעצמם לקבל חומר בנושא.
זו רשימת תפוצה מבחינתי.
כי רשימת תפוצה לא איכותית, שסתם צוברת כתובות, היא מעצבנת אנשים, דוחה לקוחות, עושה שם רע למותג!

יש לי במייל תפוצה של לדעתי יותר מ3000 אנשים שונים. הוא קיים כעשור, ועברו תחתיי בשנים הללו מלא מיילים פעילים. אבל זו לא רשימת תפוצה מבחינתי!
רשימת תפוצה נורמלית כוללת אנשים שבקשו את המידע הזה.

לגבי מה ששולחים בלי רשות, זו תפוצה שיכולה ללכת לפעמים. כי נניח בדיוק אני מתעניינת בספה, ויכתבו לי: מהיום תשבי על ספה נוחה.
ברור שאפתח את המייל הזה, ואם יהיה כתוב בתוכו:
ספת ריקליינר, עור אמיתי, במבצע לכבוד חנוכה- 1500 ש"ח. יש סיכוי גבוה שארוץ על זה..
וכאלו פרסומות גם בציבור החילוני הן נפוצות.
נכנסתי לפינטרס לתומי, ומאז אני כל הזמן מקבלת מיילים, אפילו שהייתי שם בדיוק שניה.

בקיצור, ללקוחות אני מציעה לבדוק את קהל היעד כדי היות סמוכים ובטוחים שהמיילים יעבדו כראוי.
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
בפעם האחרונה שעשו לי את זה ולא הסירו אותי מהרשימה אחרי שדרשתי להסיר אותי, פתחתי תיק בתביעות קטנות (ממש קל דרך אינטרנט) ואחרי משפט של 20 דקות השופט פסק ב4000 ש"ח.
כמה שזה אולי פשוט בחוק, מבחינת ההלכה היהודית,
בלי אישור מרב- זאת הרמת יד בתורת משה.
 

אלי7 א

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא תמיד מדובר ברשימת תפוצה אלא סתם פרסומת
מה רע בזה?
אני שונאת ספאם, ואנשים לידי לא מעבירים לי ספאם, אבל מה אכפת לי להיכנס להגרלה בלחיצת כפתור?
אני אישית רואה בזה השתדלות, שגם חוסכת מחיר פרסום למפרסם.
למה לא בעצם?
אני שולחת בדרכ לאותם 10 והם בדרכ גם פחות או יותר מי ששולח אלי הגרלת כאלה.
מאמינה שאם למישו מהם זה כל כך מפריע היה פונה אלי, לא?
 
נערך לאחרונה ב:

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
שניה, גילוי נאות:
אני בונה כעת ללקוחה שלי רשימת תפוצה איכותית.
כך שאני כן בעד מיילים וחושבת שהם עושים פעולה יפה,
ואם יש פלטפורמה טובה, למה לא להשתמש בה,
אבל במחילה, לא לעצבן..
 

אלי7 א

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
זהו, שזה לא מסתכם בלחיצת כפתור.
הלחיצה הזו מחוללת משהו.
יש קבוצת אנשים מאחורי הלחיצה שכעת חשפת אותם לספאם והטרדות.
לתומי חשבתי שרק המעביר נכנס לרשימת תפוצה, ולא המכותבים.
טעיתי?
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
זהו, שזה לא מסתכם בלחיצת כפתור.
הלחיצה הזו מחוללת משהו.
יש קבוצת אנשים מאחורי הלחיצה שכעת חשפת אותם לספאם והטרדות.
אני לא מקבלת הטרדות כמעט.
השבוע ביקשתי ממישהו ששלח עלון במייל שיסיר אותי.
היה עוד מייל ממישהו, ופשוט חסמתי אותו ואת כל הקבוצה.
זהו.
אין לי הטרדות.
עברתי עכשיו על תצוגת המייל שלי בעמוד הראשון, היה שם שתי פרסומות שלא ביקשתי.
ובשניה שאני רוצה, אני יכולה לחסום אותן.
 

אלי7 א

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אכן.
לפחות תכניסי אותם בעותק מוסתר.
לא זכור לי שקיבלתי מייל ממישו בלי שנרשמתי.
בכל מקרה- כמו שאמרתי- אני לא שולחת לסתם אנשים
ובאופן כללי אני לא דונאלד טראמפ
והטלפון שלי וכתובת המייל שלי לא חסויים.
למה שיהיו?
 

שפריצרית

משתמש מקצוען
ובאופן כללי אני לא דונאלד טראמפ
והטלפון שלי וכתובת המייל שלי לא חסויים.
למה שיהיו?
גם אם אינני דונאלד טראמפ ואני סתם אשה פשוטה יש לי זכות לפרטיות וגם החוק מכיר בכך.
הגופים המפרסמים לצערם לא יכולים לשלוח לי ישירות, ולכן אינני מקבלת מהם מיילים ישירים ללא רשות.
החברות הנחמדות שלי, זה הסוס הטרויאני שמכניס לי את כל הזבל הזה בדלת הראשית.
 

אלי7 א

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא יודעת, לא רואה הבדל בין בפרסומת מתחת לדלת שלי לבין פרסומת במייל.
ובאופן כללי מוכרחה לציין שאני מאד מאד נגד תרבות ה"קיבלתי העברתי" אין מצב שמישו ישלח לי ברברת ולא יקבל ממני תגובה.
אבל זה לא קשור לפרסומות. זה פשוט ענין של לשמור על תרבות הולמת
גם פה בפרוג יש פרסומות, זה גם פוגע בפרטיות שלך?
 

שפריצרית

משתמש מקצוען
גם פה בפרוג יש פרסומות, זה גם פוגע בפרטיות שלך?
לא. פרוג הוא לא פרטי שלי.
אני אורחת כאן. כל אתר אינטרנט מספק שירותים בתמורה לחשיפה לפרסומות.
ובאופן כללי מוכרחה לציין שאני מאד מאד נגד תרבות ה"קיבלתי העברתי" אין מצב שמישו ישלח לי ברברת ולא יקבל ממני תגובה.
זו בעיקר הנקודה שמפריעה לי. לא כל דבר מעבירים.
לא תמיד מעניין אותי לראות את הבת מצווה המטורפת של משפחת X או הסיפור המרטיט של גברת Z
 

אלי7 א

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא. פרוג הוא לא פרטי שלי.
אני אורחת כאן. כל אתר אינטרנט מספק שירותים בתמורה לחשיפה לפרסומות.
מייל זה בעצם דואר נכון?
מה ההבדל בין זה לבין תיבת הדואר בבנין שלך?
זרקי את מה שלא רלונטי.

זו בעיקר הנקודה שמפריעה לי. לא כל דבר מעבירים.
מסכימה ביותר ממאה אחוז.
לא קשור למייל ולא לכלום
זה פשוט ראש בקיר, כתוב "מפעים" אז ישר חושבים שזה מפעים. כתוב "חובה לצפות" אז ישר צופים. כתוב "להעביר דחוףףף" אז ישר מעבירים
 

bracha

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מעניין, פעם הייתי מקבלת מלא דואר כזה.
היום כבר לאנשים נמאס, כשאני כבר כן מקבלת משהו, אני יודעת שזה כנראה באמת מענין.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה