מי ביקש לוותר? גם אם יקדמו את שתי המקומות לא תגמר מצוקת הדיור ומי שירצה יוכל לבחורואני לא חושב שבגלל חששות של אולי ואולי צריך לותר מראש על פתרון דיור איכותי במרכז הארץ ולנדוד עד המדבר..
מי ביקש לוותר? גם אם יקדמו את שתי המקומות לא תגמר מצוקת הדיור ומי שירצה יוכל לבחורואני לא חושב שבגלל חששות של אולי ואולי צריך לותר מראש על פתרון דיור איכותי במרכז הארץ ולנדוד עד המדבר..
אתה מצחיק ביותר כי נכון שיש שם רק 1500 משפחות אבל מדובר ב-31% מהעיר ובכל אופן הם לא מצליחים לשלוט לפחות חלקית בסדר יומה של העיריה שמהחבל להתווכח עם נתונים, לכו תראו את הטרור שעושה ראש העיר האנטישמי בערד לחסידי גור, וזה למרות שיש להם 1500 משפחות בעיר
בירושלים יש היום לציבור החרדי השפעה על בחירת המועמד לראשות העיר כפי שראינו בבחירות האחרונות, לעומת קרית גת שם ההשפעה שלהם היום ובעתיד קטנה ללא השוואה
אולי תופתע לשמוע אבל גם לבדואים יש נשים וילדים שצורכים פארקים
אתה יכול להסביר למה זה לא קורה במודיעין עילית וביתר עילית?כפשוטו ממש.
יום ראשון בערב:
בכסיף עומדת גינה חדשה ויפה.
במאהל ליד-
אבא בדואי: "ילדים, נפתח פארק חדש בעיר ליד רוצים לבוא"?
ילדים: "בטח...."
אבא בדואי: "בסדר, היום בשתיים בלילה נצא כולם. ואל תשכחו להביא את כל הכלים".
יום שני בבוקר:
במקום גינה יש כמה חורים באדמה איפה שאתמול היה מתקנים וספסלים.
במאהל ליד ישנים כל בני המשפחה שינה עמוקה ורגועה.
המשאית בחוץ עם כל הדברים מחכה למכירה.
הייתי בפארק המדהים שאת מתארת לפני תשע שנים, תאורה לא הייתה, לטענת עובדי הפארק כי הבדואים גנבו את הכבלים שאכן לא היו, על הגינת משחקים בפארק היו מצויירים עם גיר מגוון כלי נשק, והיו בפארק בשיא בין הזמנים ביחד עם מאות חרדים גם כמה משפחות של בדואים, הפארק באמת מדהים אבל קצת הוריד לנו.ילדים בדואים לא ממש משחקים בפארקים, עם כל הכבוד
השטח של הואדי עם הסוסים, העיזים, הכבשים, החמורים, הגדיים מספיקים להם
הם עושים רכיבות סוסים מגיל קטן מאד
אני מקבלת עדכונים מעובדים בדואים, הסרטות, כבר הלכנו לבקר אצלם פעמיים.
הפרנויות עולות פה לראש
ברוך ד סוף סוף מישהי שבשבילה נפתח האשכול, בכן ולא, את תתני לילדה בת 16 ללכת אחרי תשע בערב ברחובות באר שבע?מתי תבינו שמה שיש בחדשות לא משקף מציאות
תפתחו חדשות על המדינה שלכם ותראו כמה לכלוך יש, כמה אשפה כאילו שאי אפשר ללכת ברחוב
אז הדרום ממש לא מפחיד, ובאר שבע גם לא.
וירוחם לא מלאה בבדואים
הם מסביב ואנחנו חיים איתם בשלום,
בעלי מעסיק בדואים בבסיסים צבאיים, הם בסדר,
ביומיום לא רואים אותם בכלל,
ועם כל הכבוד לרעל שנשב פה על ירוחם
ירוחם לא התקדמה מבחירה, בהוראת הרב כי יש פה מנטליות וסגנון חיים שלא מתאים לכל אחד.
ולהגיד שבאו לשים אותנו כבשר תותחים,
זו הגזמה פרועה ואבסורדית ביותר.
לא ראיתי איזור בארץ שנקי ממשהו, המרכז מלא בצפיפות ובחום וזיעה
הצפון מלא בערבים ומסגדים
ירושלים והשומרון פיגועים
צפון הנגב אזעקות
ואיזור ב"ש ירוחם בדואים
נו, בסדר, תבואו לבקר, יש פה אגם מדהים, קנה סוף וטבע מלא סביבו
ברווזים, ברכיות ודגים באופן טבעי באגם, זורקים להם לחם והם רצים אליך,
האויר, מדהים, בריזה מדהימה, רוח ומשב אויר נעים מאד ולפעמים קר
גרתי באשדוד תקופה, לא יכולתי לנשום,
האויר בירוחם הוא אחד הטובים.
לא. כי אני לא גרה בב"ש ואין לי עדיין ילדים בגיל 16, כך שאני לא יודעת מה מתאים לגיל כזהברוך ד סוף סוף מישהי שבשבילה נפתח האשכול, בכן ולא, את תתני לילדה בת 16 ללכת אחרי תשע בערב ברחובות באר שבע?
הא, ואין שם ציורים ואיורים וכלי נשק, באמת לא מבינה על מה את מדברת,הייתי בפארק המדהים שאת מתארת לפני תשע שנים, תאורה לא הייתה, לטענת עובדי הפארק כי הבדואים גנבו את הכבלים שאכן לא היו, על הגינת משחקים בפארק היו מצויירים עם גיר מגוון כלי נשק, והיו בפארק בשיא בין הזמנים ביחד עם מאות חרדים גם כמה משפחות של בדואים, הפארק באמת מדהים אבל קצת הוריד לנו.
יש כמעט 2 מיליון ערבים בישראל מתוכם מאות אלפים חיים באזור המשולש/וואדי ערה/גליל באזורים קרובים ליהודים, ומעולם לא שמענו על ערבים שעקרו מתקני משחקים וספסלים.ההשוואה בין מודיעין ועילית וביתר עילית והסמיכות שלהן לערבים היא פשוט בורות
לתושבי הכפרים אסור להכנס למודיעין עילית ולביתר כי הם לא אזרחי ישראל
הבדואים בנגב הם בעלי תעודות זהות כחולות, ובעלי זכות בחירה כמונו בדיוק
הבדואים בנגב זה סיפור אחר לגמרייש כמעט 2 מיליון ערבים בישראל מתוכם מאות אלפים חיים באזור המשולש/וואדי ערה/גליל באזורים קרובים ליהודים, ומעולם לא שמענו על ערבים שעקרו מתקני משחקים וספסלים.
נסחפתם, המרחק בין ערד לבאר שבע הוא כבר פחות מזה...עיר חרדית חדשה שנמצאת במרחק 40 דקות מבאר שבע!!!
לכלמקום יש מעלות וחסרונותההשוואה בין מודיעין ועילית וביתר עילית והסמיכות שלהן לערבים היא פשוט בורות
לתושבי הכפרים אסור להכנס למודיעין עילית ולביתר כי הם לא אזרחי ישראל
הבדואים בנגב הם בעלי תעודות זהות כחולות, ובעלי זכות בחירה כמונו בדיוק
הם יכולים ללכת לאן שהם רוצים באין מפריע
ושאף אחד לא יבלבל במח
לאבא שלי בדואים גנבו פעמיים את הרכב בליל שבת
ועוד כמה פעמים גנבו את הגלגלים ורוקנו דלק.
ולגבי הסמיכות לערים מבוססות כלכלית
איפה ההשואה בין עיר חרדית או פרירפיה שנמצאת במרחק 20 דקות נסיעה ממרכז הארץ
או במרחק 20 דקות מחדרה/נתניה/חיפה/קיסריה וכדו' שהן ערים חזקות ומבוססות
לעיר חרדית חדשה שנמצאת במרחק 40 דקות מבאר שבע!!! שהיא עיר חילונית ברובה הגדול
נחשלת בעצמה ואין בה מקומות עבודה לחרדים כמעט.
חבל על הסקר, במרחק 7 דקות נסיעה משם מתגוררות 1500 משפחות חרדיותחבל על הדיבורים
תפתחו סקר מי מהגולשים כאן ילך לגור שם
נדבר אח"כ
עפולה והר יונה הם שעה ורבע ג"כלמשל כסיף היא רק שעה ורבע מירושלים/בית שמש/ביתר עילית,
מנגד עפולה והר יונה וכ"ש שטבריה וצפת בהרבה יותר רחוקות
אני לא אתן לילדה בת 16 ללכת לבד בלילה בשום שכונה חילונית בירושלים, ובטח לא בחריש,ברוך ד סוף סוף מישהי שבשבילה נפתח האשכול, בכן ולא, את תתני לילדה בת 16 ללכת אחרי תשע בערב ברחובות באר שבע?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: