והנה העיר החרדית הבאה
לגדול בחממה עירונית שהיא סביבת מגורים אידיאלית למשפחה החרדית: קמפיין פרסומי ארצי של חריש שמיועד לציבור החרדי יוצא לדרך מייד אחרי פורים!
מטרת הקמפיין היא למשוך לעיר תושבים חדשים בעזרת הצגת היתרונות הרבים של חריש. הקמפיין פותח צוהר לחריש: למגוון מוסדות החינוך המובחרים לכל שכבות הגיל, לשפע הפארקים והגינות הציבוריות ולאווירה הקהילתית הייחודית שיש בחריש.
הקמפיין הזה הוא שלב ההוצאה לפועל של מהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של חריש. קדמו לו שלבי גיבוש האסטרטגיה וערכי המותג "חריש" (חממה עירונית, חינוך איכותי, אווירה קהילתית, שפע של פארקים ושטחים פתוחים ועוד).
הקמפיין נערך על ידי עיריית חריש ומשרד הבינוי והשיכון, והוא כולל פלטפורמות פרסום חרדיות מרכזיות:
הקמפיין ממומן מתקציבים ייעודיים למיתוג חריש, שקיבלה העירייה ממשרד הבינוי והשיכון.
לגדול בחממה עירונית שהיא סביבת מגורים אידיאלית למשפחה החרדית: קמפיין פרסומי ארצי של חריש שמיועד לציבור החרדי יוצא לדרך מייד אחרי פורים!
מטרת הקמפיין היא למשוך לעיר תושבים חדשים בעזרת הצגת היתרונות הרבים של חריש. הקמפיין פותח צוהר לחריש: למגוון מוסדות החינוך המובחרים לכל שכבות הגיל, לשפע הפארקים והגינות הציבוריות ולאווירה הקהילתית הייחודית שיש בחריש.
הקמפיין הזה הוא שלב ההוצאה לפועל של מהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של חריש. קדמו לו שלבי גיבוש האסטרטגיה וערכי המותג "חריש" (חממה עירונית, חינוך איכותי, אווירה קהילתית, שפע של פארקים ושטחים פתוחים ועוד).
הקמפיין נערך על ידי עיריית חריש ומשרד הבינוי והשיכון, והוא כולל פלטפורמות פרסום חרדיות מרכזיות:
- עשרות מודעות גדולות בעיתונים חרדיים.
- פרסומים באתרי חדשות חרדיים גדולים.
- כ-600 תשדירי פרסומת וחסויות בתחנות רדיו חרדיות.
- סרטון מושקע עם קובי אריאלי ואורי רווח שייחשף במהלך הקמפיין.
הקמפיין ממומן מתקציבים ייעודיים למיתוג חריש, שקיבלה העירייה ממשרד הבינוי והשיכון.