התייעצות מי יצא לו להתעסק עם המרכז לגיוס כספים המל''כ מהר שמואל ומה הנסיון איתם??

יוסיK

משתמש פעיל
יש לך 20/30K להפסיד?
לא מכיר אותם אישית, אבל יש שמועות על הרבה מוסדות שניסו את התהליך, לא שמעתי על מישהו שהצליח.
אשמח אם למישהו יהיה משהו אחר לספר.

בלי קשר אליהם, כל אדם נורמלי משתדל למקסם את כישרונותיו ולהפיק מהם עבור מה שחשוב לו, אם זה עבור הפרנסה שלו, או עבור דברים שקרובים לליבו.
כשמישהו מציע לך שהוא יעבוד בשבילך וישיג לך דברים, שבאותה מידה הוא יכול להשיג אותם עבור עצמו, או עבור מוסד שלו, כדאי לחשוב מה האינטרס שלו להתאמץ בשבילך, התשובה לא יכולה להיות שזה בשביל האחוזים שהוא יגבה ממך כי הרי אם הוא יגייס לעצמו הוא גם יוכל לקחת אחוזים.
התשובה יכולה להיות או, שהמוסד שלך מוכר יותר וניתן לגייס עבורו יותר בקלות, אני מניח שזה לא המקרה, או שהוא יקבל יותר כסף ממך מאשר אם היה מגייס לעצמו כלומר יגבה ממך יותר כסף ממה שתקבל, מתאים לך?
יש לך הסבר אחר, מוזמן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה