מי הזמין מאתרים בחול ויכול להמליץ?

פופושדו

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מחפשת שכמיה שמתאימה ליום יום, סוג של צעיף רחב ומחמם
וכן מעיל פוך דק מסוג המעילים שהולך היום
מקווה שהובנתי נכון...
מחכה לקישורים
תודה מראש
 

אהובה ו

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
תחפשי בasos יש שם המון מעילים מכל הסוגים. אין לי קישורים ספציפים כי לא הזמנתי, אבל הם מוכרים של הרבה חברות, אז תקראי טוב את הפרטים, תסתכלי בתמונות מקרוב, בשביל לדלות מידע לגבי האיכות... ההסרטות מעולות כי אפשר לראות איך זה באמת יושב.
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית

סטודיו מיתר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תחפשי בasos יש שם המון מעילים מכל הסוגים. אין לי קישורים ספציפים כי לא הזמנתי, אבל הם מוכרים של הרבה חברות, אז תקראי טוב את הפרטים, תסתכלי בתמונות מקרוב, בשביל לדלות מידע לגבי האיכות... ההסרטות מעולות כי אפשר לראות איך זה באמת יושב.
אסוס קצת יותר יקר אבל מגיע די מהר, אפשר לבחור אם יגיע עד לבית (ממש בדלת, עם שליח שמתאם הגעה!!) או לנקודת חלוקה קרובה לבית (לא דואר),
 

סמינר דוד

משתמש מקצוען
האיביי כתוב בעברית, נגיש ונוח, ולא היה לנו בעיות אתו. חוץ מבגדים, תדייקו במקסימום של סנטימטרים, קניתי XXXL, ומסרתי לילדה עם מידה 38. ולפעמים לא התאים, כי המידות לא מתואמות, כמו כתף רחב ומותן צר.
 

כתומה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אין בעיה עם שעטנז בשכמיות?
 

yochi000

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
  • תודה
Reactions: ov

כתומה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
מעיל פוך דק הזמנתי בעלי אקספרס.
עדיין לא הגיע לי
אבל הנה קישור:
https://he.aliexpress.com/item/OMLE...32824460828.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.0JZHTS

שכמיה הזמנתי שנה שעברה מקסימה ויפה (אחרי כביסה היא נראית פחות יפה)
מכאן בצבע שחור
https://he.aliexpress.com/item/2016...32703787205.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3o6pOf
לא היה בעיה עם שעטנז?
 

פופושדו

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יוכי!
נשמח אם תעדכני איך המעיל כשיגיע אליך
איך הגודל?
האיכות?
וכ'ו
תודה מראש
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה