זה מסמל 'נקבה'.אני הייתי מחליף סמל
זה לא שרשרת צלב?
אני עדיין תוהה על משמעות הסמל בתוך המשפט.
זה מסמל 'נקבה'.אני הייתי מחליף סמל
זה לא שרשרת צלב?
בסדרה החדשה?בעז"ה. בדרך.
האמת ששמתי סמל שונה, ועכשיו אני רואה שהתחלף לי...זה מסמל 'נקבה'.
אני עדיין תוהה על משמעות הסמל בתוך המשפט.
בשמחה..אפשר דוגמיות?
ואז את מוחקת אותם, וכותבת שוב.רק חמש מאות עמודים לכתוב פלוס מינוס
אין באמצע את השלב שמתייאשים ומבטיחים שיותר לא נוגעים במקלדת? ואז לא נוגעים בקובץ וורד שלושה חודשים ורק קוראים את זה עוד הפעם כי מוצאים את זה על המחשב, וכמובן מוסיפים עוד חצי עמוד כי זה קורץ?ואז את מוחקת אותם, וכותבת שוב.
ומוחקת גם אותם, וכותבת שוב.
ומוחקת בשלישית...........
ומתחילה מבראשית.
בלת''ק מכאן.בד"כ יש הסבר הגיוני לסירוב
קודם כל, אם את/ה מתלבטים אם לכתוב בכלל מחשש שזה לא יהיה רווחי, אל תכתבו. זה אמור להיות ממש ברור לכם שאתם רוצים לכתוב את הסיפור בכל מחיר, כך לדעתי לפחות. ספרים במגזר החרדי זה לא מקפצה להצלחה כלכלית, בד''כ אתה מכסה את ההוצאות וזה יפה מאד. אלא אם אתה יונה ספיר או משהו אז מנקודת ההנחה הזאת אמורים לצאת.אין לי פרימיום. גם לא ספר מוכן.
אבל אני רוצה להתכונן לכשיהיה לי אחד כזה. ולראות אם שווה לי להשקיע בו.
מה אומרים?
שווה?
יש סיכוי שיקבלו סיפור שלי?
מסר עוצמתי תמיד נדרש.סיפור יפה מאד, ואפשר לשלב בו מסר עוצמתי מאד, אם ידרש...
כל זה לא קשור לפנטזיה אלא לאליגוריה.ועוד הוספה קטנטנה, דווקא בגלל אי הישירות של הסיפור, התועלת החינוכית שלו תגדל הרבה יותר, וממילא המחנכים יסתכלו עליו בעין טובה.
כלומר: כשמספרים סיפור על בחור בישיבה או נערה בסמינר שלא מתנהגים יפה לחבר/ה או לא מצייתים לצוות החינוכי וכדומה, הרי אף שזה סיפור אבל המסר די ישיר.
כשהסיפור הוא בעולם אחר ושונה, הקורא לא נמצא במגננה, ומקבל אל תוכו את כל הנאמר.
(וזה גם תמרור אזהרה להתנהג הרבה יותר, כי אנו יכולים להשפיע בעקיפין על נפשו של הקורא)
איסתרק אינו פנטזיה.כולם בעד איסתרק, הרוב לא בעד ליהי נאאר.
בספרות הכללית יש הרבה רע להגיד על הארי פוטר, רק תחפשי, בדיוק כמו על כל יצירה מפורסמת.ובספרות הכללית, אין הרבה רע להגיד על הארי פוטר, אין טוב להגיד על שיר של אש ושל קרח.
מוחה בשמם של הגברים בגילאים האלו למה לזלזל באינטלגנציה?אותו כנ"ל על ספרי מתח, צריך קצת יותר מאקדח, שב"כ, הרוג אנונימי ובית משפט
כדי להחזיק קורא שאינו זכר בין הגילאים 15-35
יותר..אממ אולי יותר
זה יפה מאוד מה שנאמר כאן. אוסיף את נקודת מבטי עבור מי שלא מעוניין לכתוב אליגוריה: להחליף את המילה "מסר" במילה "מטרה". מטרה טובה. הרי לסיפור יש תועלת בזכות עצמו (ובד"כ גם מסר שנולד מאליו).מקווה שהועלתי.
הארי פוטר מאד מחובר לעולם שלנו. הוא מתרחש באנגליה של היום, והדמויות בעלות רגשות ומחשבות ממש כמו של הקורא. ההבדל היחיד הוא שבאזורים מסוימים יש חוקים מסוימים, זה הכל. במקום לנסוע באוטובוס משתגרים דרך האח, וכמו שבאוטובוס אפשר בטעות לרדת בתחנה הלא נכונה, אפשר גם לצאת באח הלא נכון. כשבונים עולם עם חוקים ברורים, שיש השלכות לשבירה שלהם- זה לא באמת שונה מהמציאות שלנו, ואין בעיה להתחבר אליו.@ליליאן קטע כתוב מאוד יפה.
הארי פוטר די מנותק מהעולם שלנו וגם אין לו הרבה נקודות הקשה, אז למה אותו הציבור יותר אהב?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: