"גדול מרבן שמיה", השם הפך למזוהה יותר מהצבע התומך (...).
בכלל, ניכרת מגמה עולמית לשימוש מושכל - מינמליסטי - אינטילגנטי יותר בטיפוגרפיה חכמה.
אגב, מרבית הדוגמאות האחרונות אינן מייצגות באופן מובהק - המטרה בחידושים היתה בעיקר מתיחת פנים. קונצרני ענק משתמשים לרוב במילה כתובה בלבד (סוני, פיליפס וכד'), והאתגר המרכזי הוא ליצור שם את הבידול והייחודיות. ברמת (בניית
התדמית - העבודה כבר נעשתה שנים לפני.
המעניין הוא שאפשר לעקוב אחר תהליך התפתחות החברה - לפי הזמן בו היא משירה מעל עצמה את אלמנט הויז'ואל' ועוברת לשימוש באותיות נטו (ע"ע סאן דיסק
.
ויש את אלה הרצ"ב להלן - ויז'ואל וטיפוגרפיה בחדא מחתא. אני אישית, כשזה מבוצע טוב, פשוט מוקסם כל פעם מחדש..