שלום לכולכם.
שמח לנחות כאן באתר ולשתף אתכם בתהליך מיתוג.
הממותג הינו איש מקצועי חרדי - עוסק במקצוע די ייחודי בציבור שלנו - גישור מקצועי.
יעקב שפירא מביתר הוא האיש אשר למד התמחה, וצבר נסיון רב, נבחן וקיבל תעודת מגשר, ותעודת רב עיר מהרבנות הראשית.
חשבנו יחד על מיתוג הולם, שישווה מראה מקצועי לעסק שעתיד אי"ה להתרחב ולהעמיק את שירותיו בציבור שלנו.
קהל היעד הם אנשים שיש להם קונפליקט והם בדרך לבית דין/בית משפט/בורר. הליך גישור עדיף כיוון שזה חוסך עלויות ,
המוטו הוא להציע ללקוח חלף בתי דינין וכל עגמת הנפש והבלאגן סביבו,
המטרה היא להציע ללקוח הליך רגוע בלי הסתכסכות, קצר יותר, ממצה יותר, כאשר אין את אימת בית הדין, והעיקר הוא שאין פחד להפסיד כרגע.
בשונה מהמקובל לחשוב, גישור אינו התפשרות ברוב רובם של המקרים שני הצדדים משיגים את כמעט כל מה שרצו. כך מוכיח הנסיון.
ועכשיו לעבודה שלנו.
היינו צריכים לבנות לוגו-טייפ עם השם האישי - זאת לשם העברת המסר כי מדובר במשהו אישי
לא חברה מסחרית שנותנת שירותי ייעוץ כי אם אדם פרטי שקשוב לצרכיך, ולכן היה צורך בגישה אישית ופרטנית.
לשם העברת המסר שמדובר בגישור שמקרב אחד אל השני לסיומת טובה, ביטאנו זאת באות ה"ש" שימו לב לשני אנשים
נותנים יד אחד לשני.
הצבעים: בחרנו בצבעים הללו, אשר משדרי חוזק אמינות, שיש על מי לסמוך (כמובן על אבינו שבשמים... אבל יש לו שליחים טובים)
וכמו"כ משדרים רשמיות מקצועיות, שלא מדובר במשהו חובבני כי אם משהו שיורד לעומקן של דברים ומנסה להגיע לעמק השווה.
טיפוגרפיה: השתמשנו בפונט 'סקופ' העבה של פונטייפ, - פונט חזק שיושב טוב ויודע מה שרוצים ממנו...
בבקשה, הנה הוא לפניכם. יחד עם שני מודעות -
אשמח להערותיכם המחכימות כמו תמיד.
שמח לנחות כאן באתר ולשתף אתכם בתהליך מיתוג.
הממותג הינו איש מקצועי חרדי - עוסק במקצוע די ייחודי בציבור שלנו - גישור מקצועי.
יעקב שפירא מביתר הוא האיש אשר למד התמחה, וצבר נסיון רב, נבחן וקיבל תעודת מגשר, ותעודת רב עיר מהרבנות הראשית.
חשבנו יחד על מיתוג הולם, שישווה מראה מקצועי לעסק שעתיד אי"ה להתרחב ולהעמיק את שירותיו בציבור שלנו.
קהל היעד הם אנשים שיש להם קונפליקט והם בדרך לבית דין/בית משפט/בורר. הליך גישור עדיף כיוון שזה חוסך עלויות ,
המוטו הוא להציע ללקוח חלף בתי דינין וכל עגמת הנפש והבלאגן סביבו,
המטרה היא להציע ללקוח הליך רגוע בלי הסתכסכות, קצר יותר, ממצה יותר, כאשר אין את אימת בית הדין, והעיקר הוא שאין פחד להפסיד כרגע.
בשונה מהמקובל לחשוב, גישור אינו התפשרות ברוב רובם של המקרים שני הצדדים משיגים את כמעט כל מה שרצו. כך מוכיח הנסיון.
ועכשיו לעבודה שלנו.
היינו צריכים לבנות לוגו-טייפ עם השם האישי - זאת לשם העברת המסר כי מדובר במשהו אישי
לא חברה מסחרית שנותנת שירותי ייעוץ כי אם אדם פרטי שקשוב לצרכיך, ולכן היה צורך בגישה אישית ופרטנית.
לשם העברת המסר שמדובר בגישור שמקרב אחד אל השני לסיומת טובה, ביטאנו זאת באות ה"ש" שימו לב לשני אנשים
נותנים יד אחד לשני.
הצבעים: בחרנו בצבעים הללו, אשר משדרי חוזק אמינות, שיש על מי לסמוך (כמובן על אבינו שבשמים... אבל יש לו שליחים טובים)
וכמו"כ משדרים רשמיות מקצועיות, שלא מדובר במשהו חובבני כי אם משהו שיורד לעומקן של דברים ומנסה להגיע לעמק השווה.
טיפוגרפיה: השתמשנו בפונט 'סקופ' העבה של פונטייפ, - פונט חזק שיושב טוב ויודע מה שרוצים ממנו...
בבקשה, הנה הוא לפניכם. יחד עם שני מודעות -
אשמח להערותיכם המחכימות כמו תמיד.