סטודיו מגנום
משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
משתפת במיתוג ללקוחה מקסימה שפשוט כייף לעבוד איתה
הפרסום יצא רק השבוע.. עוד 2 פרסומות מחכות להתפרסם... אבל לא התאפקתי מלשתף כבר עכשיו...
ביילי הנדלר היא מאפרת מקצוענית מאשדוד. למדה בבביה"ס לאיפור וממאפרות וותיקות, ומוציאה איפור מושלם
בעסק כמה שירותים: עיצוב גבות, איפור כלות ערב, מכירת מוצרים לפרטיים ולחנויות.
מוציאה עכשיו קורס הדרכה לאיפור עצמי בהתאמה אישית. כזו שיוצאים עם תיק איפור ביד עם כל המוצרים שהשתמשו בהם במהלך ההדרכה.
סגנון האיפור הוא עדין ואצילי, טרנדי, קליל, מואר, פנים מקצועיות מאוד, (לא מהסוג של אודם זורח ונצנצים…)
יאללה. נצלול למיתוג.....
על הקופי: בלומי איזבי @עט קולע
אופציה 1:
איקון מהאות B, שיוצר פרח. (מסמל יופי וקוסמטיקה)
צבעונית רכה ונשית וכמובן מותאם לתחום
אופציה 2
לוגו אלגנטי ונשי
צבעוניות יוקרתית וטרנדית. וגם פה מותאם לתחום.
איפה אופציה 3 ? הלקוחה החכמה בחרה חבילה של 2 סקיצות (אין מה לומר, יודעת איפה שווה להשקיע)
אוקי
הבחירה היתה ממש קשה
הלקוחה רצתה את שניהם
בסוף נפל ההחלטה על הלוגו הראשון עם הצבעוניות והשפה המיתוגית של השני.
יששש
עוברים לפרסום
בלומי איזבי, קופיריטטרית מדהימה, הוציאה קונספט מדהים
סדרה של 3 מודעות
משתפת בפרסום הראשון.. (צפו לשבוע הבא אעלה בעז"ה את השני)
ומודעה בקטנה, שהיא יותר הודעת עדכון, ללקוחות הקבועים של ביילי
לשליחה בוואטסאפ
צפה בקובץ המצורף וואטסאפ.jpg
העיצוב חוזר הלוך ושוב.. תיקונים...
וב"ה הלקוחה מאשרת. שולחים לעיתון. יום לפני הפרסום
העיתון חוזר אלינו - המודעה לא תעבור את ההשגחה של העיתון
הלב של כולנו צונח.
בגמישות בלתי רגילה בלומי משנה ומעדנת את הניסוח
יצא עוד יותר טוב מהמקורי
יותר מתאים לקהל היעד של ביילי
והנה המודעה כפי שהתפרסמה השבוע בקול הקריות אשדוד
הפרסום יצא רק השבוע.. עוד 2 פרסומות מחכות להתפרסם... אבל לא התאפקתי מלשתף כבר עכשיו...
ביילי הנדלר היא מאפרת מקצוענית מאשדוד. למדה בבביה"ס לאיפור וממאפרות וותיקות, ומוציאה איפור מושלם
בעסק כמה שירותים: עיצוב גבות, איפור כלות ערב, מכירת מוצרים לפרטיים ולחנויות.
מוציאה עכשיו קורס הדרכה לאיפור עצמי בהתאמה אישית. כזו שיוצאים עם תיק איפור ביד עם כל המוצרים שהשתמשו בהם במהלך ההדרכה.
סגנון האיפור הוא עדין ואצילי, טרנדי, קליל, מואר, פנים מקצועיות מאוד, (לא מהסוג של אודם זורח ונצנצים…)
יאללה. נצלול למיתוג.....
על הקופי: בלומי איזבי @עט קולע
אופציה 1:
איקון מהאות B, שיוצר פרח. (מסמל יופי וקוסמטיקה)
צבעונית רכה ונשית וכמובן מותאם לתחום
אופציה 2
לוגו אלגנטי ונשי
צבעוניות יוקרתית וטרנדית. וגם פה מותאם לתחום.
איפה אופציה 3 ? הלקוחה החכמה בחרה חבילה של 2 סקיצות (אין מה לומר, יודעת איפה שווה להשקיע)
אוקי
הבחירה היתה ממש קשה
הלקוחה רצתה את שניהם
בסוף נפל ההחלטה על הלוגו הראשון עם הצבעוניות והשפה המיתוגית של השני.
יששש
עוברים לפרסום
בלומי איזבי, קופיריטטרית מדהימה, הוציאה קונספט מדהים
סדרה של 3 מודעות
משתפת בפרסום הראשון.. (צפו לשבוע הבא אעלה בעז"ה את השני)
ומודעה בקטנה, שהיא יותר הודעת עדכון, ללקוחות הקבועים של ביילי
לשליחה בוואטסאפ
צפה בקובץ המצורף וואטסאפ.jpg
העיצוב חוזר הלוך ושוב.. תיקונים...
וב"ה הלקוחה מאשרת. שולחים לעיתון. יום לפני הפרסום
העיתון חוזר אלינו - המודעה לא תעבור את ההשגחה של העיתון
הלב של כולנו צונח.
בגמישות בלתי רגילה בלומי משנה ומעדנת את הניסוח
יצא עוד יותר טוב מהמקורי
והנה המודעה כפי שהתפרסמה השבוע בקול הקריות אשדוד