נכתב ע"י מלפפון;1616017:זו דרך שיווק אחרת.
דרך בית המרקחת, הם יפסידו אחוזים של המשווק, אחוזים לבעל רשת בית המרקחת, אחוזים לזכיין בפועל, ולמפעיל עצמו (אולי גם לרוקח).
כך הם חוסכים את האחוזים וכביכול מחלקים אותם רק בין המשווקים.
זה גם יוצר בידול.
לרוקח יש כמה חברות של אלוורה להציע. הוא יציע מה שהכי בא לו, או מה שהכי משתלם.
כאן למשווק יש ענין גדול לשווק את האלוורה בכל מחיר. זה שיווק מסיבי יותר.
ולהוסיף -
במקום להשתמש בתקציב השיווק שלהם לפרסום מודעות בעיתונים ובתקשורת הכללית הם משתמשים בזה כדי לתגמל את המוכרות
החברה מרוויחה בכל מקרה
ועוד אנשים מרוויחים על הדרך
יש הרבה חברות שעובדות כך בארה"ב. בארץ זה הרבה פחות נפוץ.