דרוש מידע מישהו שמע על פיצויים לכלל האזרחים בעקבות המלחמה?

HP מעצבת

משתמש מקצוען
מצב מלחמה ודאי הוכרז, וזה חל על כל הארץ.

לגבי פיצויים אני רואה שאכן כרגע זה לא בכל הארץ
  • בעלי עסקים ביישובי ספר שנגרם להם נזק כלכלי בשל מלחמה יכולים להגיש תביעה לקבלת פיצויים בגין הפסד או מניעת רווח כתוצאה ממלחמה, כולל בגין אובדן הכנסות או תשלום שכר לעובדים שנעדרו מהעבודה עקב המצב הביטחוני (נזק עקיף).
  • רשות המסים כבר מאפשרת תשלום מקדמות לבעלי עסקים ביישובי ספר בדרום ובצפון בגין נזק עקיף שנגרם להם עקב המלחמה:
 

HP מעצבת

משתמש מקצוען

מי זכאי?​

  • בעלי עסקים ביישובי ספר, בדרום ובצפון הארץ, אשר נגרם להם נזק כלכלי בשל אובדן רווחים או הפסדים עקב המלחמה.
 

ST!

משתמש פעיל
מה לגבי דמי לידה?
הרי זו לא חופשת לידה עם ילדים בבית....
מתארך?
 

SHILATI

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אנשים במצוקה, זה לא כ"כ נחמד לצחוק עליהם
אלו שאלות אמיתיות :(
 

"תודה לה'"

משתמש מקצוען
׳ערוץ 12׳: הושגו הסכמות בין משרד האוצר, המעסיקים וההסתדרות על תוכנית סיוע ופיצויים חדשה בצל המלחמה. לפי פרטי המתווה המשופר, תוגדל תקרת ההחזר לעסקים ותוגדל השתתפות המדינה בהוצאות השכר
 

"תודה לה'"

משתמש מקצוען

משרד האוצר יציג מתווה פיצויים מתוקן​

משרד האוצר יציג הערב מתווה פיצויים מתוקן בעקבות הביקורת הציבורית על המתווה הקודם. לפי מה שיוצג, מילואימניקים עם ילדים יקבלו 3,000 ש"ח. יחד עם זאת, הפיצוי המקסימלי לעסקים עצמאיים יגיע לכ-14 אלף שקלים​


משרד האוצר יציג הערב (ראשון) מתווה פיצויים מעודכן במסגרתו המענק המקסימלי לבעלי עסקים יגדל מ-18% ל-22%. לפי דיווח "כאן 11", הפיצוי המקסימלי לעצמאים קטנים יגדל מכ-8,200 שקלים במתווה המקורי לכ-14 אלף שקלים.
עוד לפי המתווה מילואימניקים עם ילדים יקבלו מענק של כ-3,000 ש"ח, וחקלאים שפועלים בטווח של 20-7 קילומטרים מרצועת עזה יקבלו החזר כמעט מלא על הפסדיהם.
מתווה זה מגיע אחרי ביקורת על המתווה הקודם שהוצג במשרד האוצר. במכתב חריף ששיגר השר ניר ברקת הוא תקף את המתנהלות שר האוצר וקרא לכנס בדחיפות את הקבינט החברתי-כלכלי.
במכתב, שיועד להגיע לעיני מזכיר הממשלה ולמנכ"ל משרד ראש הממשלה, הוא כותב כי "מאז יום ה-9 באוקטובר דורש משרדי לגבש תוכנית סיוע לעסקים המותאמת למצב החירום ולמאפייניו. לאחר פגישות עם נציגי כל הסקטורים במגזר העסקי, ובדיקות נוספות שביצע הצוות המקצועי במשרדי, גיבשנו מתווה הנותן מענה מיטבי למצב".
"לצערי הרב, ולמרות דרישתי בדיוני הקבינט מנציגי האוצר לתאם את מסלולי הסיוע עם המגזר העסקי ועם משרדי, משרד האוצר פרסם מתווה שלא אושר בקבינט ואינו עונה לצרכי המגזר העסקי. בכוונתי להביא לאישור הקבינט תוכנית סיוע כלכלי למגזר העסקי שתותאם בהסכמה רחבה ככל שניתן עם נציגי המגזר העסקי", כך לדבריו.


בחדרי חרדים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ז'

מט זְכֹר דָּבָר לְעַבְדֶּךָ עַל אֲשֶׁר יִחַלְתָּנִי:נ זֹאת נֶחָמָתִי בְעָנְיִי כִּי אִמְרָתְךָ חִיָּתְנִי:נא זֵדִים הֱלִיצֻנִי עַד מְאֹד מִתּוֹרָתְךָ לֹא נָטִיתִי:נב זָכַרְתִּי מִשְׁפָּטֶיךָ מֵעוֹלָם יי וָאֶתְנֶחָם:נג זַלְעָפָה אֲחָזַתְנִי מֵרְשָׁעִים עֹזְבֵי תּוֹרָתֶךָ:נד זְמִרוֹת הָיוּ לִי חֻקֶּיךָ בְּבֵית מְגוּרָי:נה זָכַרְתִּי בַלַּיְלָה שִׁמְךָ יי וָאֶשְׁמְרָה תּוֹרָתֶךָ:נו זֹאת הָיְתָה לִּי כִּי פִקֻּדֶיךָ נָצָרְתִּי:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה