מעניין, שניהם בחולם, ולמרות זאת...
מקוריש שכותבים אותם ממורכז ע"ג האות, ויש שכותבים אותם חצי ע"ג האות וחצי יוצא מן האות.
זה כבר הבדל אחר, "צינור" חייב להיות מעל האות, כי הוא בד"כ באמצע מילה בטעמי אמ"ת. אבל זרקא (בשאר כ"א ספרים) יכול להיות כך או כך, וזה כבר עניין של העדפה.בשני גופנים של מעצבים שונים ראיתי שיש זרקא שהוא בצד שמאל ויש "צינור" שהוא ממש מעל האות
מקור?זה לא ענין של העדפה אלא יש כללים.
הטעמים זרקא וסגולתא מקומם בסוף התיבה וקצת בולטים החוצה. הטעם תלישא גדולה מקומו בראש התיבה ובולט החוצה.
במה דברים אמורים, בטעם העיקרי שמקומו בראש או בסוף. אבל כיום נהוג לתת עוד טעם במקום שבו המילה מוטעמת. הטעם הזה צריך להיות באמצע האות.
ובקיצור: כשהטעם בתחילת/בסוף מילה, הוא בולט החוצה. כשהטעם באמצע מילה מקומו באמצע האות.
האם שייך להגדיר קרנינג שכאשר הוא מגיע בסוף מילה הוא יהיה כך ובאמצע מילה יהיה אחרת?זה לא ענין של העדפה אלא יש כללים.
הטעמים זרקא וסגולתא מקומם בסוף התיבה וקצת בולטים החוצה. הטעם תלישא גדולה מקומו בראש התיבה ובולט החוצה.
במה דברים אמורים, בטעם העיקרי שמקומו בראש או בסוף. אבל כיום נהוג לתת עוד טעם במקום שבו המילה מוטעמת. הטעם הזה צריך להיות באמצע האות.
ובקיצור: כשהטעם בתחילת/בסוף מילה, הוא בולט החוצה. כשהטעם באמצע מילה מקומו באמצע האות.
מצטרף לשאלת @צורת הדף , מניין הכלל הזה?זה לא ענין של העדפה אלא יש כללים.
הטעמים זרקא וסגולתא מקומם בסוף התיבה וקצת בולטים החוצה. הטעם תלישא גדולה מקומו בראש התיבה ובולט החוצה.
במה דברים אמורים, בטעם העיקרי שמקומו בראש או בסוף. אבל כיום נהוג לתת עוד טעם במקום שבו המילה מוטעמת. הטעם הזה צריך להיות באמצע האות.
ובקיצור: כשהטעם בתחילת/בסוף מילה, הוא בולט החוצה. כשהטעם באמצע מילה מקומו באמצע האות.
אני לא מבין בקרנינג בכלל, אבל האם אתה לא יכול להגדיר שלשה של אותיות, שכשיהיה X-זרקא-X שהוא אות = שיהיה הזרקא באמצע, וכשיהיה X-זרקא-רווח, שיהיה הזרקא נמשך לצד שמאל?האם שייך להגדיר קרנינג שכאשר הוא מגיע בסוף מילה הוא יהיה כך ובאמצע מילה יהיה אחרת?
המקור למיקום בתחילת/בסוף תיבה הוא בכתבי יד של תנ"ך ("כתרים").מקור?
אפשרי. מגדירים תחילת/סוף מילה ע"י הקוד הזה, שפירושו "ללא אותיות" לפני/אחריהאם שייך להגדיר קרנינג שכאשר הוא מגיע בסוף מילה הוא יהיה כך ובאמצע מילה יהיה אחרת?
(0) ot
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק ד
א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי: