מילה אחת אמן- פרטי מחברת

משהו אחר

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
הגב' א' שטרן, שחברה את הספר הזה.

אני זקוקה בדחיפות לפרטים אישים שלה לצורך זיכוי הרבים.

שם מלא/ טלפון / כתובת וכו'.

תזכו למצוות.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
שמה אסתר והיא בני ברקית, זה כל מה שידוע לי עליה.
 

הפקות ברמה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
הגב' אסתר שטרן
035781652
 

משהו אחר

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
הייתי צריכה לשמוע ממנה את הסיפור הבא, ששמעה מפי בעל המעשה,
תהנו, ותודה על הסיוע.
הגב' א' שטרן, מחברת הספר מילה אחת אמן, מספרת:
התקשר אלי יהודי שקרה את הספר, וסיפר לי את הסיפור הבא: הוא הכיר יהודי ממנהטן, שהיה מחזק גדול של נושא 'אמן', ובבית הכנסת במנין שלו במנהטן, כולם כינו אותו בתור אמןמאן..AMENMAN (בעל האמנים), והיה מחלק ממתקים לכל ילדי בית הכנסת שברכו ברכות בקול, ועודד אותם מאד לנושא.
כשהיה אותו יהודי בן 75 חלה במחלת לב, אז לא היו התנאים שיש היום, שמרבים את הסיכויים להבריא ולשרוד. ובאותו זמן אמר לו הרופא שיש לו שתי ברירות, האחת לא לעשות את הניתוח, ואז וודאי אין לו סיכוי, השניה- לבצע את הניתוח המסובך, אך אז הסיכויים להבריא ולהנצל קלושים מאד. הוא היה עם בנו לצידו, ויצא מהמשרד בהחלטיות תוך הכרזה שהוא את הניתוח לא מבצע. כאשר שאל אותו בנו מדוע אבא? איך תוכל לקחת אחריות כזו על כתפיך. ענה לו אביו, אני כל חיי הקפדתי על חיזוק ועניית אמן, שהיא בג' 91, ברור לי שאחיה עד גיל 91 לפחות. ועל כן אינני עושה שום ניתוח שיקצר את חיי. אני מאמין שאחיה עד אז.
ואכן הבריא, כאשר הגיע לגיל 90 שאל אותו בנו- אבא, זוכר שאמרת לי שתחיה עד גיל 91 בזכות ההקפדה היתרה על עניית אמן, ובשנה הבאה כבר תהיה בן 91, ואז ?, ענה לו אביו: ואכן, אני מקפיד לענות 'אמן סלה' (בבדיחותא), ואכן מספ' חודשים בודדים לאחר שנכנס לשנתו ה91, השיב נשמתו ליוצרה.
 

הפקות ברמה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
וואו ממש מחזק!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה