התייעצות מידע על מכשיר אפי-נו חתכל'ס

Esti designs

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
מישהי ניסתה?
יש סוגים שונים?
אשמח לכל מידע תודה רבה
 

ד"ר אביה רוזנטל

משתמש מקצוען
מצד אחד באמת מפחית קרעים וחתכים, מצד שני עושה נזק לרצפת האגן שיכול להיות בלתי הפיך אם לא עושים את התרגילים שלו לאחרי הלידה ובד"כ יולדת שמטפלת בתינוק קטן לא פנויה לכך והנזק נשאר
 

נומנום

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אני השתמשתי ברגיל לפני לידה ראשונה. מנסיון שלי ושל חברה אין מה לקנות את הדלפין פלוס הסטנדרטי מספיק לגמרי! לא אפרט פה כמה ומה אבל רופא אמר לי שזה נראה לידה שלישית ולא ראשונה. (אגב התועלת לא רק בהפחתת קרעים וחתכים אלא גם בזה שזה ממש מדמה לידה) על נזק לרצפת אגן לא שמעתי לא אישית ולא מחברות שהשתמשו גם.
שורה תחתונה- ממליצה ממש! אם עובדים לפי ההוראות זה באמת מועיל ומקל.
 

ציפי ב.

משתמש חדש
אני ראיתי שעזר מאד
נזקקתי לפיזיותרפיה לאחר הלידה -אולי בגלל זה
אבל לדעתי היה שווה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה