צימר מחפש מידע על וילת "לב הכפר" בישוב תירוש

קפר

משתמש חדש
יצאנו לסיבוב בירור בישובי עוטף-בית שמש על מנת לשכור וילה מתאימה לכל שמונת ימי הפסח לכלל המשפחה המורחבת.
אחרי כמה אפשרויות הגענו למתחם בשם "וילת לב הכפר" בישוב תירוש, השייך לאדם נחמד בשם "אסף", שעושה רושם שעומדת כמעט בכל הקריטריונים שלנו ובכל זאת נכנסת גם למסגרת התקציב.
בדרך כלל לפני החלטה כזו, אנחנו מסתמכים על תגובות מאנשים שנפשו במקום, או לפחות מתגובות אמינות ברשת, כגון גוגל מפות וכד' (אמינות- למעט אתרי פרסום צימרים ווילות שפשוט מעלים אך ורק תגובות חיוביות מאד ואי אפשר להסתמך עליהם כלל, מנסיון מר).
במקרה הזה, כמעט ואין תגובות ברשת. כנראה משום שהמקום די חדש ולא מפורסם כל כך.
מאד יעזור לנו אם מישהו היה שם בעצמו או מכיר משפחה שנפשה שם, שאפשר לשמוע ממנה איך היתה החויה שלהם, מבחינת הניקיון, שיתוף הפעולה של המארחים, והפרטיות שהם נותנים.
כמובן שאם מדובר בביקורת חריפה אולי ראוי יותר בפרטי ולא כאן בציבור.
תודה מראש!!
 

קפר

משתמש חדש
מתעניינים עכשיו על המתחם הזה.
האם מישהו היה ויודע לומר פרטים?
תודה לעונים.
אנחנו היינו בסוף שם בפסח. יש הרבה להרחיב, אבל זה מצריך זמן שאין בידי כעת. תמקד את הצרכים שלכם ומה חשוב ואשתדל להשיב
 
תודה על ההענות.
אין לי מנוי פרימיום כך שאינני יכול לשלוח הודעה פרטית.
אנו מתעניינים א. נקיון כללי של המקום.
ב. האם השהות נעימה, אין שכנים המפריעים וכדומה.
ג. הבריכה, לפי התיאור היא גדולה ומהנה, האם כן?
ד. יחס בעלי המקום - אדיב, מתחשב, או יורד לחיים?
תודה על תשובה מהירה.
נודה לכם אם תוכלו לפרט יותר בפומבי או בהודעה פרטית אלינו.
 

קפר

משתמש חדש
תודה על ההענות.
אין לי מנוי פרימיום כך שאינני יכול לשלוח הודעה פרטית.
אנו מתעניינים א. נקיון כללי של המקום.
ב. האם השהות נעימה, אין שכנים המפריעים וכדומה.
ג. הבריכה, לפי התיאור היא גדולה ומהנה, האם כן?
ד. יחס בעלי המקום - אדיב, מתחשב, או יורד לחיים?
תודה על תשובה מהירה.
נודה לכם אם תוכלו לפרט יותר בפומבי או בהודעה פרטית אלינו.
אנסה לפרט מה שזוכר ומה שחשוב בפרט ביחס למה שהעלת.
א. מאד מאד נקי, ברמה ממש גבוהה. עשינו שם בדיקת חמץ והיה הרבה יותר נקי מאשר במלונות בהם בדקנו חמץ בשנים עברו, שנחשבו מלונות יוקרה.
ב. אין שכנים מפריעים. המקום די מבודד. אמנם ביתם של אסף ואופירה סמוך למקום אבל הם נכנסים בתיאום או בשעות מסוכמות מראש (לצורכי ניקיון או להחלפת מגבות וכד'). זה לא מקום למסיבות רועשות ב23.00 בלילה, זה עדיין ישוב שקט ונינוח, אבל לא העירו לנו פעם אחת (שמונה ימי חג וחוה"מ..) על משהו מעין זה (אנחנו לא משפחה רועשת בכלל אבל כן, זוגות ילדים וכו').
ג. הבריכה ממש נחמדה. לא בריכת שחיה לעשות כושר, וגם אין שמש בבריכה (אבל לכן מוצנעת מאד), אבל מחוממת אם רוצים, בגודל סביר, בריכה אמיתית, לא קנויה על עמודים וכד', עם דשא סינטטי מסביב. לנו היה תחושת צריבה במים, אולי מהכלור, אסף הפחית את הכלור מאד, ובכל זאת זה לא עבר לחלק מהרוחצים. הוא לא ידע להסביר מה זה ולא הכיר את זה.
ד. אסף ואופירה אדיבים ומנסים לעזור, כשיש צורך ובכל בקשה ואף מעבר (ייחדו חדר בשביל שנביא דברים מראש כמה ימים לפני, הכניסו ארונות לחדרים לבקשתינו (שמונה ימים...), ועוד). אבל, הם השקיעו במקום הרבה הרבה זמן כסף ומאמץ וזה ממש "הבייבי" שלהם, אז הם כן משדרים קצת לחץ על המקום ועל הפריטים בו ודאוגים מפגיעה במקום או בריהוט וכד'. גם החוזה שחתמנו עליו מזכיר הגבלות שונות סביב זה. בנוסף, הם לחוצים מאד מחשש טביעה של הילדים בבריכה ושאר נזקים. עלולים להעיר על שמירה בבריכה ועל שמירה על תינוקות קטנים מדי שמסתובבים בלי השגחה. זה כמעט לא קרה, אבל כן שדר לנו שהם מאד לחוצים מכך. בנוסף, גם לא מדובר על אנשים שמתגמשים בקלות בנושא של מחיר או תוספות וכד' (לדוגמא, בחוזה מוזכר שאין להכניס אנשים למתחם שאינם חלק מהלנים במקום אלא בתוספת מחיר. וגם אם ציפינו שיתנו לנו לילה של מוצאי חג אחרון בחינם או שבמחיר ממש סמלי, אז התבדנו).

המקום הוא בעצם כעין מתחם. חלקו הראשון עם שישה חדרי שינה +סלון קטן ומטבח לא גדול שבסמוך להם מין מרפסת עץ סגורה עם ספה שולחן וTV. חלק מהחדרים בחלק הזה, ממש ממש קטנים. ברמה שקשה להוסיף אפילו עריסה לחדר הזוגי. תשימו לב, כי זה מחייב הפרדה בין ילדים להורים. כמו כן, חלק מהחדרים (לפחות אחד מהם) ללא חלונות כלל. 4 מתוך השישה עם שירותים ומקלחת צמוד, ושניים אחרים (דווקא היותר גדולים) עם שירותים ומקלחת משותפים חיצוניים לשניהם.
בחלק השני של המתחם נמצא חדר האוכל עם מטבח די קטן, ויחידת שני חדרים, חדר הורים +חדר ילדים +שירותים ומקלחת. ובין המתחמים יחידה נוספת גדולה יחסית כחדר וחצי עם שירותים ומקלחת וכן מטבח חיצוני עם מנגל גז איכותי ומקרר.
בחצר הגדולה יש לציין, יש גם פינג פונג, שולחן בילארד דשא, מתקן כדורסל וגקוזי.
חלק מהמיטות לזוג היו קטנות יחסית למקובל. בפרט המיטות הזוגיות הלא יהודיות (יש איזה שניים כאלה בכל המתחם), שזוג שהוא לא בדיאטה קיצונית לא באמת יכול לישון שם יחד.
עוד המלצה לסיום, לסגור היטב את פרטי התשלום והסכום בצורה ברורה ומפורשת. אצלינו היה לכל הפחות חוסר הבנה, אם לא יותר מכך, בפרטי התשלום ובעיקר במה הוא כולל בתוכו (עם מע"מ או בלי וכאלה).

בגדול, ממש נהנו שם ובסוף הכל נמדד ביחס למחיר. אנחנו קיבלנו ממש מוצר מעולה ביחס למחיר ששילמנו ובשורה התחתונה היינו ממש מרוצים ובהחלט נשקול ללכת לשם שוב.
 
נערך לאחרונה ב:

קפר

משתמש חדש
אולי לא הדגשתי מספיק, שהיחס בזמן השהות בוילה, היה מצויין ממש. דאגו לכל מחסורינו ולכל בקשה שלנו. עשו אפילו מעבר למסוכם כשניקו והחליפו מגבות יותר ממה שדובר בסיכום המקורי. ובסיכומו של דבר הייתה חויה ממש ממש טובה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה