התייעצות מחפשים מידע לאבחון ילדה על הרצף(או לא) בתפקוד גבוה מאד

טאלנטית

משתמש מקצוען
זה נכון ולא נכון, כי אבחון אוטיזם זה מאד לא פשוט, בטח לא לילד בתפקוד ממש גבוה
זה תוית לכל החיים שמאד לא פשוט להוריד אותה ובטח לא להשתלב איתה בעולם כמו שלנו ובמיוחד במגזר שלנו
בגלל הטענה הזאת התהליך בציבור שלנו נראה ככה:
1. לא מאבחנים ילדים
2. גם אם מאבחנים לא משלימים עם תוצאות האבחון
3. הילד לא מקבל טיפול מתאים ולא נכנס למסגרת מתאימה
4. הילד מוצא עצמו מבודד ועם קשיים שאין עם מי לדבר עליהם, שלא מתווכים בצורה מתואמת ובלי מיומנויות בסיסיות כמו סנגור עצמי
5. נישא בלי אבחון ואז ההורים נשמו עמוק כי "הילד השתלב במגזר ועשה וי על כל השלבים" אבל לרוב מהר מאד הוא מוצא עצמו גרוש או עם בעיות קשות בשלום בית
 

דובדבנים

משתמש מקצוען
בגלל הטענה הזאת התהליך בציבור שלנו נראה ככה:
1. לא מאבחנים ילדים
2. גם אם מאבחנים לא משלימים עם תוצאות האבחון
3. הילד לא מקבל טיפול מתאים ולא נכנס למסגרת מתאימה
4. הילד מוצא עצמו מבודד ועם קשיים שאין עם מי לדבר עליהם, שלא מתווכים בצורה מתואמת ובלי מיומנויות בסיסיות כמו סנגור עצמי
5. נישא בלי אבחון ואז ההורים נשמו עמוק כי "הילד השתלב במגזר ועשה וי על כל השלבים" אבל לרוב מהר מאד הוא מוצא עצמו גרוש או עם בעיות קשות בשלום בית

יש לי 2 ילדים שמאובחנים ASD ומשולבים בגני תקשורת + כיתה רגילה /גן רגיל
ולהילך אני חושבת שהם מקבלים המון וכאי לכל הורה שיכול שיתן לילדים שלו
הם 5 ילדים ו2 גננות !!! מה שאומר שכל ילד מקבל את היחס שלו
אני לא יגיד שזה לא קשה עצם הידיעה ויש רגעים של נפילה
אבל כשמדברים אם הגננת או המורה כולם אומרים שהמטרה היא בהמשך לעבור לכיתה רגילה לגמרי
אז אם אפשר לעזור לילדים שלנו בגיל צעיר עדיף מאשר שיסבלו כל החיים!!!!
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
כולם אומרים שהמטרה היא בהמשך לעבור לכיתה רגילה לגמרי
אני רוצה לדייק: המטרה היא בהמשך להשתלב בחיים המבוגרים באופן רגיל לגמרי.
כל מה שקורה בדרך לשם הוא אמצעי ולא מטרה בפני עצמו. (צריך כמובן גם שלילד יהיה טוב בדרך).
הכיתה הרגילה היא לא מטרה בפני עצמה וצריך להיזהר מלהסתכל עליה בתור הישג ששואפים אליו, כי לפעמים זה לא הדבר הנכון לטווח הארוך.
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
בגלל הטענה הזאת התהליך בציבור שלנו נראה ככה:
1. לא מאבחנים ילדים
2. גם אם מאבחנים לא משלימים עם תוצאות האבחון
3. הילד לא מקבל טיפול מתאים ולא נכנס למסגרת מתאימה
4. הילד מוצא עצמו מבודד ועם קשיים שאין עם מי לדבר עליהם, שלא מתווכים בצורה מתואמת ובלי מיומנויות בסיסיות כמו סנגור עצמי
5. נישא בלי אבחון ואז ההורים נשמו עמוק כי "הילד השתלב במגזר ועשה וי על כל השלבים" אבל לרוב מהר מאד הוא מוצא עצמו גרוש או עם בעיות קשות בשלום בית
אפשרות נוספת לחלק 5 של התסריט - לא מצליח להתחתן בגלל יכולות חברתיות נמוכות מדי, שאולי היה אפשר לשפר באמצעות טיפול נכון.
 

go123

משתמש רשום
בגלל הטענה הזאת התהליך בציבור שלנו נראה ככה:
1. לא מאבחנים ילדים
2. גם אם מאבחנים לא משלימים עם תוצאות האבחון
3. הילד לא מקבל טיפול מתאים ולא נכנס למסגרת מתאימה
4. הילד מוצא עצמו מבודד ועם קשיים שאין עם מי לדבר עליהם, שלא מתווכים בצורה מתואמת ובלי מיומנויות בסיסיות כמו סנגור עצמי
5. נישא בלי אבחון ואז ההורים נשמו עמוק כי "הילד השתלב במגזר ועשה וי על כל השלבים" אבל לרוב מהר מאד הוא מוצא עצמו גרוש או עם בעיות קשות בשלום בית
כל מילה בסלע
העיקר להשאיר במסגרת רגילה שח"ו לא יחשבו שהוא צריך עזרה.
לא משנה שבמסגרת רגילה הוא לא יבין את הקשיים שלו, יהיה בטוח שהוא ילד רע, לא יבין מה רוצים ממנו, מה לא תקין בדיבור שלו למורה, לא יבין את עצמו מדוע הוא מתנהג כך וכו'.
המענה שיש במסגרות החינוך הרגיל יכולות להועיל כטיפול תומך אחרי שנתיים+ במוסד טיפולי, ממש לא יעילות בשביל לברוח מטיפול מלא.
בנוסף לכך שASD בתפקוד גבוה ללא טיפול הבעיה רק מחריפה עם הגיל, כך שגם אם היום המצב נסבל, סיכוי טוב מאוד שבהמשך הוא לא יהיה כך.
 

nechami21

משתמש מקצוען
אין לי מה להוסיף לגבי האבחון.
לגבי הטיפול: הקשיים שציינת בתחום החברתי, ההסתגלות לגן (לשבת לא רק ליד בנות מסוימות) התנהגות עם אחים ואחיות קטנים ומשחק עצמאי מתאימים לתחום הטיפול של מרפאה בעיסוק. מומלץ ממש לגשת לאבחון מקיף עדיף אצל מרפאה עם התמחות בגישת DIR.
 

שושנה - בית שמש

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
לי יש ילדה מטעה [באבחונים מראה הרבה יותר יכולות טובות ממה שבפועל עושה] שעשינו לה אבחון והיא יצאה שהיא על הרצף
מבינה אותך כמה זה קשה [זוכרת את הסיטואציה של אי הוודאות]
אותי הפנו לשני מומחיות בתחום [אני אישית עשיתי לבסוף בקופ"ח]
סאקלר ציפורה [מומחית (מכירה סיפור ששללה תקשורת אפי' שהגן טען שזה כן תקשורת ורק אחרי שנים גילו שצדקה)]
פל' 0524602933 וכן 0523300596 [יחסית לא יקרה]
ויסברג עדה 0733475725 0505503009
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה