מחאת הסייעות במודיעין עילית

מצב
הנושא נעול.

התו השמח

משתמש רשום
קול חי:
מחאת סייעות ב'מודיעין עילית': גב' דינה כהן סייעת בעיר מספרת על ההשבתה המתוכננת למחר: "בעידודם של כל רבני העיר יצאנו במחאה, אנחנו לא רוצים סייעות ללא מרץ שגוררות רגליים. מבחינתי עם כל ההשקעה זהו פחות משכר מינימום, זה סיוע בשכר של מאות משפחות אברכים ובני תורה. ממחר נחריף את המחאה, כל אחת באופן פרטי לא תבוא לעבודה – עד שיבוא השכר המגיע לנו"
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
סייעות של איזה רשתות?
והכי בעולם מגיע להן!!
ברגע שיעלו את שכר הסייעות לנורמלי והגון ביחס לעבודה ולהשקעה שלהן,
קודם כלהילדים וההורים ירוויחו!
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען

גב' דיני כהן, סייעת ממודיעין עילית לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית' סיפרה על שביתת הסייעות בעיר המתוכננת למחר: "כל הסייעות מכל בתי הספר בעיר יצאו במחאה. אני מועסקת בשכר מינימום, אין שום דבר שיתמרץ אותי לעבוד. עם הרפורמה החדשה, צריך להעביר אותנו לאחריות העירייה"

"בעידודם של כל רבני העיר יצאנו במחאה, אנחנו לא רוצים סייעות ללא מרץ שגוררות רגליים. מבחינתי עם כל ההשקעה זהו פחות משכר מינימום, זה סיוע בשכר של מאות משפחות אברכים ובני תורה. ממחר נחריף את המחאה, כל אחת באופן פרטי לא תבוא לעבודה – עד שיבוא השכר המגיע לנו"

"ביום רביעי באו איתנו הרבה הורים, עם התלמידים ללשכת ראש העיר הרב גוטרמן. כל הלשכה נעדרו, כנראה חששו. גם ההורים מבינים שצריך סייעת שלא עצבנית. סייעות עושות עבודה שמורות לא עושות. אנחנו מכינות תוכניות, עוזרות לכיתות של תסמונת דאון, כיתות שילוב ועוד"

מעיריית מודיעין עילית טרם התקבלה תגובה. נפרסמה לכשתתקבל
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יעזור לסייעות בטף לטף?
הם גם בשביתה?
הן בטיול וממילא מחר לא תגענה לעבודה..

הלוואי שהמחאה היתה מתרחבת גם לסייעו הרגילות.
הזוי כמה סייעת מקבלת! וכמה עבודה יש לה ביחס לשכר שלה!
 

Ayalas

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
הסיעות בשאר הערים מועסקות ע"י העיריה
במודיעין עילית הסייעות מועסקות תחת עמותה של החינוך העצמאי שמעשרת להם מהמשכורת
הם מקבלות שכר מינימום בלי שום תנאים
וכמעט בלי פנסיה
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה