התייעצות מחאת הדלק (2) - אין תחנות דלק בערים החרדיות החדשות

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
גם אני מצטרף...

אני לא יודע האם יש כללים לתחנת דלק בעיר והאם זה רווח שיש או הפסד.
אבל מה שברור שזה חסר

ולפי דעתי יש גם בזה אפקט של נזק כלכלי וכן סכנה

נזק כלכלי : רכב שנוסע על טיפות הדלק האחרונות זה יכול להזיק למנוע

סכנה: לפעמים אנחנו לא בטוחים שיש מספיק אויר בגלגלים.
אם היה בתוך העיר תחנת דלק ועל הדרך בודקים. (בזמן הפנוי)
אבל כשזה לא בעיר אז מגיעים לתחנת דלק בזמן לחוץ שאין זמן תמיד לבדוק...
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
לפי מה שגיגלתי, זה לא מאד פשוט להקים תחנת דלק בתוך העיר
זה מה שמצאתי

האישורים להם תזדקקו על מנת להקים את תחנת הדלק​

לפני שמתכננים את תחנת הדלק חשוב לבדוק כי היא ממוקמת על כביש בו יש לפחות שני קילומטרים מכל צד של התחנה. חלק מהרשויות עשויות לאשר הקמת תחנת דלק גם על כבישים קצרים יותר, אך במרבית המקרים יעדיפו שמיקום תחנת הדלק יהיה על כביש מרכזי. כמו כן שלבי התכנון אינם נגמרים בועדת התכנון והבניה. במהלך התכנון סביר להניח כי הודעה תפנה אותך גם לגורמים נוספים, בעלי החלטה בתחום ולהם הנחיות קפדניות אחרות בכל הנוגע להקמת תחנת הדלק, ביניהם ניתן למצוא את משטרת ישראל ומכבי האש, משרד העבודה והרווחה והמשרד להגנת הסביבה.

ואחרי כל זאת לאחר שקיבלתם את כל האישורים הנדרשים, תכננתם את עיצוב התחנה, לרבות כל הפרטים הקטנים הקשורים לבטיחות כמו מכסה לתחנת דלק, מעצורים למשאבות וציוד לאבטחת אש, עם גמר התכנון והבנייה, תצטרכו להגיש בקשה מיוחדת לרישוי של התחנה החדשה במסגרת חוק רישוי עסקים במועצה האזורית או הרשות המקומית הרלוונטית בה התחנה מוצבת.
אז זה מסביר למה אין בכל מקום תחנת דלק, במיוחד שזה גם עלות גבוהה של בניה
 

אבישלום

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
גם בבני ברק להגיע לתחנה זה לפעמים הרבה יותר מ11 דקות. ועכשיו ברצינות, בעל רכב יכול באמצע הדרך לעצור ולתדלק.
דרך אגב שימו לב אין כמעט תחנות בין בני ברק לירושלים. שורש ופז קוקה קולה
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
גם בבני ברק להגיע לתחנה זה לפעמים הרבה יותר מ11 דקות. ועכשיו ברצינות, בעל רכב יכול באמצע הדרך לעצור ולתדלק.
דרך אגב שימו לב אין כמעט תחנות בין בני ברק לירושלים. שורש ופז קוקה קולה
יש בלטרון, לרדת מהכביש לכיוון אשדוד נסיעה של דקה וחצי
 

avim10

משתמש מקצוען
נקודה שלא הוזכרה כאן:
זה מהווה בעיה בעיקר לשוכרי הרכב השיתופי כגון סיטי קאר ומיי קאר.
ברגע שהרכב עם פחות מרבע מיכל, אתה חייב לתדלק.
כל ק"מ נסיעה עולה 1.6, תחשוב שאתה לוקח רכב לסידורים בתוך העיר, לשעה שעתיים, ופתאום מוטל עליך למלא,
במודיעין עילית למשל, למרות שיש תחנת "יעד" קרובה, היא לא כלולה בהסדר של החברות הנ"ל, ואתה צריך נסיעה של לפחות 11 ק"מ בשביל לתדלק. שלא לדבר על הזמן שזה לוקח בפרט עם הפקקים בדרך לשילת או ממנה, תלוי בשעה ביום...
מרגיז.
 

צעירי נתיבות

משתמש רשום
לפי מה שגיגלתי, זה לא מאד פשוט להקים תחנת דלק בתוך העיר
זה מה שמצאתי

אז זה מסביר למה אין בכל מקום תחנת דלק, במיוחד שזה גם עלות גבוהה של בניה
ממש מעניין
כי אני גר בנתיבות ויש בעיר 7 תחנות דלק, כולם סגורים בשבת (כולל שירות עצמי)
ועוד כ-5 תחנות במרחק של 10 דק' מהעיר.
אולי תשאל אותם איך עושים את זה...
 

נתל'ע

משתמש סופר מקצוען
התחנות בתוך הערים - רובן תחנות ותיקות.
תחנות חדשות - קשה עד בלתי אפשרי להקים בתוך אזורי מגורים, וגם באזורי מסחר (לא תעשיה) די קשה וכל זה מטעמי איכות סביבה וכו' וכו'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה