דרוש מידע מזל טוב למשפחת פלאי

מצב
הנושא נעול.

ביז'ו

משתמש פעיל
התרגשות גדולה הבוקר עם היוודע הבשורה המרנינה כי ההורים השכולים הרב אברהם נח בן יהודית פאלי ורעייתו דבורה פאלי שתחי' חבקו הבוקר בן בשעה טובה ומוצלחת, חודש אחרי הירצחם של ילדיהם אשר מנחם ויעקב ישראל פאלי הי"ד.

הרב אברהם נח פאלי שרק השבוע שוחרר לשיקום בירך בהתרגשות גדולה מאוד ברכת "הטוב והמטיב".

מדובר בשמחה גדולה בתוך העצב הנורא שפקד את העולם היהודי כולו לאחר הירצחם של האחים הקדושים שלא טעמו טעם חטא, פיגוע שאירוע בערב שבת יתרו שתפס את העולם היהודי בדברי אמונה וחיזוק שהשמיעו בני המשפחה.

השמחה היא כאמור גדולה כפי שכתוב אם נולד בן זכר זה סימן טוב למשפחה, וכמו שאמרו חז"ל בירושלמי מועד קטן שבמשך כל שנת האבל מידת הדין מתוחה כנגד אותה משפחה. ואם נולד בן זכר באותה משפחה, נתרפאה כל המשפחה.
 

REBEKA997

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
ברוך השם!!!
איזה משמח
"..כל אותה השנה הדין מתוח כנגד המשפחה, דאמר רבי יוחנן: כל שבעה החרב שלופה, עד שלשים היא רופפת, לאחר שנים עשר חדש היא חוזרת לתערה. למה הדבר דומה לכיפה של אבנים כיון שנתרערעה אחת מהן נתרערעו כולן. ואמר רבי לעזר: אם נולד בן זכר באותה המשפחה נתרפאת כל אותה המשפחה".
 

סטודיו מירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג

סטודיו מירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
 

2020 ESTER

מאיירת דיגיטלית משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מרגש!!!!!
שנשמע ונבשר רק בשורות טובות!!!!!!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה