תח"צ מוקדי יציאה מבני ברק במוצאי ראש השנה

ראיתי שמשרד התחבורה פירסם שיש מוקדי יציאה במוצאי ראש השנה לכל הארץ, אך לא מצאתי את התחנות החדשות שיתווספו,
וכי תחנת אהרונוביץ רבי עקיבא הקטנה והעמוסה תשמש אחר כבוד כתחנה ראשונה ל17 קוים??????
אני כטברייני איני רוצה לדמיין את הבוקה ומבולקה שילך שם.. אולי יש למישהו מידע יותר קונקרטי על התחנות הנ"ל?
תודה רבה!
 

קבצים מצורפים

  • מודעה ארצית בני ברק חגי תשרי_30397_1_G (2).pdf
    2.4 MB · צפיות: 1

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
התפרסמה היום גם חוברת של עיריית בני ברק.
כל רחוב כהנמן יסגר לתנועת כלי רכב פרטיים לגמרי, יהפוך לנת"צ.
 

שה שה

משתמש חדש
אומרים תחל שנה וברכותיה
ואני לא רוצה לחשוב איזה ברכות יתחילו את השנה עם עומס כזה במוצאי החג
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
לא ברור למה גם אין כזה איסוף בערב החג,
למי שמכיר האיסוף בב״ב בשעות העומס של ער״ה,
הוא הארוך ביותר מבין כל ערבי החגים,
ועלול לקחת למעלה משעתיים!!
{משום מעשים שהיו בשנים עברו..}
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ערב ומוצאי החגים לא יכנסו האוטובוסים של עמנואל לבני ברק. יהיה מספיק תגבורים? אם לא אני לא מקנאה בתושבי בני ברק, אוטובוסים של קופסאות סרדינים, אנשים שלא באמת ילכו ברגל חתי שעה הלכיה, בקיצור- נוסח ירושלים, אלא שבירושלים הולכים לתחנה הראשונה- גשר המיתרים. היא מרחק הליכה מאזור גאולה. מישהו יילך ברגל עד האזור תעשיה?
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
ראיתי שמשרד התחבורה פירסם שיש מוקדי יציאה במוצאי ראש השנה לכל הארץ, אך לא מצאתי את התחנות החדשות שיתווספו,
וכי תחנת אהרונוביץ רבי עקיבא הקטנה והעמוסה תשמש אחר כבוד כתחנה ראשונה ל17 קוים??????
אני כטברייני איני רוצה לדמיין את הבוקה ומבולקה שילך שם.. אולי יש למישהו מידע יותר קונקרטי על התחנות הנ"ל?
תודה רבה!
תבדוק בקו נב את מסלול הקו, יש מספר מסלולים שונים
 

עוילם הישיבעס

משתמש צעיר
ערב ומוצאי החגים לא יכנסו האוטובוסים של עמנואל לבני ברק. יהיה מספיק תגבורים? אם לא אני לא מקנאה בתושבי בני ברק, אוטובוסים של קופסאות סרדינים, אנשים שלא באמת ילכו ברגל חתי שעה הלכיה, בקיצור- נוסח ירושלים, אלא שבירושלים הולכים לתחנה הראשונה- גשר המיתרים. היא מרחק הליכה מאזור גאולה. מישהו יילך ברגל עד האזור תעשיה?
כמה אנשים נוסעים מבני ברק לעמנואל
האם זה משתווה לכמות האנשים שנוסעים מירושלים לעמנואל, חיפה, רכסים, אלעד, פתח תקוה, צפת, אופקים, נתיבות, ועוד
עדיין רוב המסלולים בבני ברק אוספים בצורה יחסית רחבה בבני ברק (לאורך כל העיר) ומה שחסר זה האיסוף של רבי עקיבא שלכך הקצו תגבורים קווי התגבור 500/501, אם התגבור יהיה באוטובוסים מפרקיים הגיוני שיעמדו בעומס
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הודעת דוברות עיריית בני ברק:


מהלך חדשני ופורץ דרך ביוזמת ראש העיר הרב חנוך זייברט:
הסדרי תנועה חדשים בבני ברק במוצאי שבת וראש השנה – הרחובות אהרונוביץ'- כהנמן ייסגרו לתחבורה פרטית וישמשו לתחבורה ציבורית בלבד

במהלך חדשני ופורץ דרך של עיריית בני ברק עם משרד התחבורה, יונהגו הסדרי תנועה מיוחדים ברחבי העיר בליל מוצאי שבת שובה- מוצאי ימי החג של ראש השנה והשבת הצמודה לה, במטרה להביא לשיפור מהפכני בדרכי הגישה אל העיר וממנה, כמענה מיוחד לרבבות השוהים בימי החג בחצרות התורה והחסידות בעיר וחוצה לה, כאשר מערך התחבורה הציבורית יופעל באופן חדשני ומיוחד לתנועה מהירה ונגישה.
מאחורי היוזמה, ניצבת מדיניות ברורה ועיקשת של ראש העיר להגיע לפתרון אמיתי להקלת עומסי התנועה ברחבי העיר, וזאת תוך כדי שיפור התחבורה הציבורית ושדרוג מערך התנועה בכל רחבי העיר. את פעילות התחבורה מתכלל מנכ"ל העירייה הרב ישראל אירנשטיין יחד עם רמ"ט רה"ע הרב ישראל דרנגר, סגן רה"ע הרב מיכאל קקון ראש אגף תחבורה ותח"צ יחד עם הרב מנחם מנדל רודיך מרכז תחום תחבורה בלשכת מנכ"ל והרב חנוך זיידמן מנהל אגף התשתיות. כאשר הפיילוט הגדול שהושק בתום שבועות הערכות, הוא בשורה של ממש באחד משיאי התנועה בעיר ומתן פתרון משמעותי שיהווה פיילוט מיוחד לשעות העומס.
בהתאם לתכנית, הכניסות לעיר מכיון כביש 4 (מחלף קוקה קולה) וכן הכניסה מציר זבוטינסקי לרח' אהרונוביץ, ייסגרו לתנועת כלי רכב פרטיים כאשר ציר אהרונוביץ-כהנמן כולו יהווה תחת מאסף מהירה לתנועה היוצאת מהעיר וכן תחנת הורדה נוסעים מרכזית לקווי התח"צ המגיעים מחוץ לעיר. בהתאם למתווה זה, הכניסה לעיר לרכבים פרטיים תהיה מכיון מחלף אלוף שדה – לכיון רחוב הרוא"ה, מכיון רחוב בן אליעזר –חזון איש, או מכיון ציר זבוטינסקי דרך הרחובות רבי עקיבא-סוקולוב והרב שך. לתושבי השכונות על ציר הרב כהנמן – תתאפשר חצייה של הרחוב בצומת שפירא- רבי יצחק נפחא, הרב פוברסקי, רבי עקיבא, ריינס ואשל אברהם.
לתושבי העיר המבקשים לצאת מהעיר וכך גם תושבים מגיעים לעיר בקווי התחבורה הציבורית, ייהנו מ'קווי הזנה' (שאטלים) שיעלו מציר הרב כהנמן לרחוב רבי עקיבא – חזון איש – נחמיה - עזרא במסלול מעגלי. יצויין כי מערך התנועה כולו גובש ונבנה בשיתוף משרד התחבורה ומשטרת ישראל, כפתרון מקצועי שנבחן ככזה שיש בו פתרון אמיתי ויכולת ניתוב מהירה של תחבורה ציבורית בהיקפים גדולים ומשמעותיים בזמן קצר.
בנוסף, רוב מסלולי הקווים מרוכזים לאשכולות. "האשכול הכחול" – לכיוון צפון כאשר אליהם מרוכזים גם הקווים לנתניה אלעד ומודיעין עילית. "האשכול האדום" לכיוון דרום כאשר אליהם מרוכזים גם קווי ירושלים בית שמש וביתר. "אשכול אפור" לחלק מהקווים שינועו בציר עוקף מדרום לצפון – מכיון קוקה קולה לציר ז'בוטינסקי ומשם לכביש 4. בנוסף, התנועה לירושלים תימשך גם במסלול קו 402 דרך הרחובות רבי עקיבא חזו"א – היישר אל היציאה מהעיר. מידע מפורט ומאיר עיניים מופץ בימים אלו לתושבי העיר, כבשורה ממשית של שינוי תפיסה והבטחת תנועה מהירה בזמן חשוב ומשמעותי בו ידיעה העיר פקקי תנועה מעיקים וקשים בעבר.
ראש העיר הרב חנוך זייברט אמר כי "בני ברק צועדת צעד נוסף ומשמעותי למען תושביה כפריצת דרך שתהווה פיילוט עתידי לזמני עומס. אני בטוח שנראה שינוי משמעותי שייטיב עם רבבות מתושבי העיר באופן מייד כשהוא מהווה גם אינדיקצייה לחדשנות עתידית בתחום עומסי התנועה בעיר. תודתי למנכ"ל העירייה הרב ישראל אירנשטיין וצוותו ולרמ"ט רה"ע הרב ישראל דרנגר ולצוותים המקצועיים במשרד התחבורה בראשות הרב שלמה רוזנשטיין שעשו לילות כימים לפריצת הדרך הזו"
 

קבצים מצורפים

  • Tishray_BB_ booklet_04_final_print.pdf
    6.8 MB · צפיות: 0

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה