דרוש מידע מוצרי חשמל בית שמש

prof100

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מחפשת המלצות על חנות מוצרי חשמל ומזגנים אמינה וזולה בבית שמש

תודה על כל מידע!
 

קי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
שיא החשמל שפת אמת 32
 

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
לפני שאת קונה מזגן תבררי על ההתקנה מה קורה אם פגעו בצנרת, על מי חלה חובת התיקון. אני אוכלת הרבה קש מהתקנה לא מקצועית, המתקין שהחנות שלחה פגע בצנרת ניקוז, (שאפשר היה לראות אותה מבחוץ בקלות...) והחנות מתחמקת מאחריות.
4 מהמזגנים שלי קניתי בחשמל כהלכה פינת ריב"ל נהר הירדן, הייתה בעיה של ריבוי גז במזגן והם לקחו אחריות ותיקנו בלי שאצטרך לרדוף אחריהם. תוך פחות מ24 שעות היו אצלי טכנאים של תדיראן ואפילו טלפון אחד לא הרמתי, בעלי החנות עשו הכל!!
את המזגן החמישי שניקנה מאוחר יותר יותר, קניתי בחנות אחרת, ואני מאוכזבת קשות מהאחריות.
 

Brachad

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
חשמל כהלכה!
אנחנו קנינו מהם ומאוד מרוצים.
כדאי לבוא כמה שיותר מוקדם כי יש שם תור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה