מודעת פרסום הפונה לבעלי חנויות

היוצרת81

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
העיצוב כרגע בקווים מאוד כללים, יש מצב גדול להחלפת פונט וכו'. השאלה שלי היא לא לגבי העיצוב כי אם לגבי הטקסט / המסר ולכן אני מעלה בפורום זה. בעיקרון אנחנו פונים לבעלי חנויות (צעצועים, מכשירי כתיבה, מתנות, פרחים וכו').
במיוחד אחרי ההרצאות המרתקות של אתמול אני מרגישה חוסר גדול במיקוד המודעה ואשמח להערותיכם המחכימות. תודה מראש
 

קבצים מצורפים

  • magnetim.jpg
    KB 557.4 · צפיות: 15

תור הזהב

משתמש מקצוען
אני כותבת בניסוח ראשוני (נתחדד ביחד):
הצטרפות-הרבה לקוחות מעוניינים במתנה שמורכבת מכמה מתנות,
הובלה-"מגנטוב" נצמד היטב לכל מתנה.
הצטרפות-טוב שיש מבחר בחנות,
הובלה-"ממגנטי הברכה" הם מהמובחר שבמבחר.
תתקיפו, תשללו, תמקדו, תדייקו, אדרבא, נשתכלל ביחד.
 

TK

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הקשבת יפה בהרצאה:)
 

היוצרת81

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י תור הזהב;791827:
אני כותבת בניסוח ראשוני (נתחדד ביחד):
הצטרפות-הרבה לקוחות מעוניינים במתנה שמורכבת מכמה מתנות,
הובלה-"מגנטוב" נצמד היטב לכל מתנה.
הצטרפות-טוב שיש מבחר בחנות,
הובלה-"ממגנטי הברכה" הם מהמובחר שבמבחר.
תתקיפו, תשללו, תמקדו, תדייקו, אדרבא, נשתכלל ביחד.

מגנטוב? (-: זה טוב!!
 

היוצרת81

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י תור הזהב;791827:
אני כותבת בניסוח ראשוני (נתחדד ביחד):
הצטרפות-הרבה לקוחות מעוניינים במתנה שמורכבת מכמה מתנות,
הובלה-"מגנטוב" נצמד היטב לכל מתנה.
הצטרפות-טוב שיש מבחר בחנות,
הובלה-"ממגנטי הברכה" הם מהמובחר שבמבחר.
תתקיפו, תשללו, תמקדו, תדייקו, אדרבא, נשתכלל ביחד.

אם אלך על הרעיון הראשון שהבאת, שיותר מתאים למסר שאני מנסה להעביר:
הלקוחות שלך מחפשים כרטיס ייחודי למתנה ייחודית
מגנט ברכה- התוספת הנכונה לכל מתנה!
???
אוף, זה לא קל..
 

תור הזהב

משתמש מקצוען
השאלה האם זה נכון ללא יוצא מן הכלל, שכל אחד יצטרף לזה.
אני לא למשל לא מצרפת כרטיסים קנויים למתנות ובטח לא מחפשת קנויים ייחודיים.
(אני אוהבת ליצור את זה לבד.)
 

היוצרת81

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י תור הזהב;791867:
השאלה האם זה נכון ללא יוצא מן הכלל, שכל אחד יצטרף לזה.
אני לא למשל לא מצרפת כרטיסים קנויים למתנות ובטח לא מחפשת קנויים ייחודיים.
(אני אוהבת ליצור את זה לבד.)

צודקת. אם כי מהכרות עם בעלי חנויות לאחרונה אכן ראיתי שיש ביקוש למוצר מהצד הנ"ל כך שהחלטתי ללכת על הנחת היסוד הזו למרות שאינה גורפת. השאלה שלי בנוסף היא- האם המסר ברור? (אנחנו מציעים לבעלי חנויות סטנד מתכת ועליו 15 דוגמאות של כרטיסי מגנט)
האם עלי לציין מחיר לבעלי חנויות?
האם עלי לציין כמות מינימלית להזמנה?
 

sara770

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הי תור הזהב איפה ישבת??
לא הכרתי אותך.... :(
 

sara770

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
המגנטים באמת מעוצבים בטוב טעם...
תצליחי!
 

תור הזהב

משתמש מקצוען
נכתב ע"י sara770;791879:
הי תור הזהב איפה ישבת??
לא הכרתי אותך.... :(

כן גם אני מרגישה כך כשTK מציינת שהקשבתי יפה, איך את יודעת? איפה ישבת?,:eek: אני שולחת לכן באישי פירוט וספרנה לי גם אתן.:rolleyes:
 

1Yudit

משתמש חדש
עכשיו נחמד לחבר שמות לפרצופים :)
רק ש... באמת, תור הזהב, מי את?!

ואני חושבת שהרעיון ברמת העקרון חמוד, צריך קצת לשפשף את זה וזה יהיה נהדר!
 

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
לפי מה שהובא בהרצאה ההובלה היתה מתומצתת במשפט "מחץ" אחד. זה לפחות מה שאני הבנתי...
לדעתי צריך לתמצת, לסנן ולנקות כמה שיותר ולהשאיר ל"בעל העסק" את הסקרנות ובכך לגרום לו ליצור קשר.
צריך ליצור גירוי קצר וקולע.
[נ.ב. גמני נהניתי בהרצאה, והצטערתי שלא הספקתי להכיר את כולן...]
 

היוצרת81

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
האם לוותר על שורת השאלה? האם לכתוב במקום זה משהו בסגנון- הלקוחות שלך מחפשים תוספת ייחודית למתנה..
בעיקרון יש שני מסרים שאני רוצה להעביר במודעה:
הרווח הגדול של בעל החנות
העובדה שהמגנטים מבוקשים ככרטיסי ברכה קטנים / תוספת / טאצ' ייחודי למתנה
יש למישהו רעיונות נוספים?
 

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י היוצרת81;792507:
האם לוותר על שורת השאלה? האם לכתוב במקום זה משהו בסגנון- הלקוחות שלך מחפשים תוספת ייחודית למתנה..
בעיקרון יש שני מסרים שאני רוצה להעביר במודעה:
הרווח הגדול של בעל החנות
העובדה שהמגנטים מבוקשים ככרטיסי ברכה קטנים / תוספת / טאצ' ייחודי למתנה
יש למישהו רעיונות נוספים?

--תמיד חיפשת להעניק ללקוחותיך תוספת ייחודית למתנה שרכשו בחנותך...
הנה הפתרון שימגנט אותך...
 

מי אני

משתמש רשום
נכון,

צמצום המלל כדאי פה מאד
לי הפריע שלושת השאלות בהתחלה שהם מכבידות מדי.
מספיק שורת הכותרת: רוצה להצטרף להצלחה? ותוותרי על שתי השאלות אחר כך.
רק תמשיכי עם ההבטחה של המגנט וכו'
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה