כל חודש אני יוצאת בסדרת מודעות לסופר קצת יותר קריטיביות,
החלטתי לשתף אתכם קצת..
עיקר האסטרטגיה הוא החווית קניה.
(באמת מקום נעים ונוח להסתובב בו
שבוע ראשון:
שבוע שיא החום- אין יותר טוב ממקום ממוזג.
ואז ראש השנה- לא תפוח, לא רימון לא נדוש אבל אצלנו לא שוכחים אפאחד..
עוד אחד..
ואז מהרגע להרגע אני מקבלת הודעה מהידיעון שמוצ"ש יסגרו את הידיעון לחג סוכות במוצ"ש ויש לי שעה להביא עוד מודעה..
והרי התוצאה:
והפידבקים מעל למצופה ב"ה.
החלטתי לשתף אתכם קצת..
עיקר האסטרטגיה הוא החווית קניה.
(באמת מקום נעים ונוח להסתובב בו
שבוע ראשון:
שבוע שיא החום- אין יותר טוב ממקום ממוזג.
ואז ראש השנה- לא תפוח, לא רימון לא נדוש אבל אצלנו לא שוכחים אפאחד..
עוד אחד..
ואז מהרגע להרגע אני מקבלת הודעה מהידיעון שמוצ"ש יסגרו את הידיעון לחג סוכות במוצ"ש ויש לי שעה להביא עוד מודעה..
והרי התוצאה:
והפידבקים מעל למצופה ב"ה.
נערך לאחרונה ב: