כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבע ספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, ליתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

מודעה זורמת...

קלדן 10

משתמש רשום
לשבח או לגנאי?
דווקא אני ממש לא החברתי לפס שחוצה את הפרצוף של הילד...
לטעמי היה מתאים הרבה יותר שילוב של מים מתפרצים.
אבל שוב, לטעמי.
 

אהרן הלוי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
גמני לא התחברתי למודעה
לדעתי אין קשר בין המילים לתמונה

עם התמונה הזאת הייתי מצמיד את הפס של המים לאף של הילד (דומה קצת לחמצן)
"הילד שלך צריך את זה כמו אויר לנשמה"
אם על אויר אתה מקפיד שיהיה הכי נקי אז תקפיד גם על המים ;););)
אולי
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נועם כבר ניסו את כל משרדי הפרסום, אבל היה שווה כל הגילגול הזה כדי שיגיעו בסוף למי שבאמת יודע איך לפרסם אותם.
שאפו ענק!
 

אהרן הלוי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אם הוא כן יודע איך לפרסם אותם
אז למה הוא לא עושה את זה נכון????
 

אהרן ליברמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כמו כל משרדי הפרסום הגדולים יש להם מודעות מוצלחות ויש פחות מוצלח ויש ממש לא מוצלח

זה הראשונה שלהם שלא מוצלח

זה אומר שהם בעליה;)
 

lovely

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני לא אהבתי בכלל, יש לי תחושת חנק כשאני רואה את המודעה, וממש לא בא לי לראות מים, רק לברוח מהם..................
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
הערה עיצובית - חפץ שנמצא במים נראה מעוות, נדרשת כאן עוד עבודה פוטושופית לשוות לילד תחושה שהוא נמצא במים.
הערה אימהית - אוי... זה נורא מסוכן להיכנס ככה למים קרים ישר מהחום, אפשר לחטוף מזה התקף לב או דלקת ריאות ל"ע ---
 

א.ר.ז.

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כשהילד חוזר אדום כמו עגבניה... הוא אדום.
אבל תסבירו רק, איך וכיצד האדים לו גם השיער?
 

chanaf

משתמש מקצוען
רק אותי הגעילה התמונה?
זה ממש לא נעים לראות ילד כזה נוטף מזיעה מתוך דפי העיתון...
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
העסק כאן מאד 'זורם' לי
 

גולד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מבחינה אסטרטגית, אני חושב שהמהלך הוא נכון,
אנחנו לא רק בר מים 'שומר שבת', יש לנו גם ערך במוצר עצמו (ולא ערך טכני כמו שבת, שכמובן הוא חשוב ביותר)
 

שירי הופמן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י גולד;n5006204:
מבחינה אסטרטגית, אני חושב שהמהלך הוא נכון,
אנחנו לא רק בר מים 'שומר שבת', יש לנו גם ערך במוצר עצמו (ולא ערך טכני כמו שבת, שכמובן הוא חשוב ביותר)

גם אם המסר נכון, הוא לא מובן לא מהויזואל במודעה, ולא מהקופי.
 

מרגלית ויסברג

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אני לא מבינה בפרסום.

אני כן יודעת מה עושה לי טוב בעיניים.

המודעה הזו עשתה לי רע, ורק חיפשתי לדפדף הלאה...

המשוואה שנוצרה אצלי: נעם = רע
 

יוני מקרוני

משתמש פעיל
כבר לא נעים לשבח אחרי כזה מבול
אבל אני רוצה בכל זאת






הכיפה מידי גדולה לטעמי
וזה מראה על גיור לחומרה לכאורה
הילד עם מבט שובב וזה מאה שבצילמים היה בסדר
והקשר שאני הצלחתי להבין זה שלמים של נועם יש טעם/מראה /ריח /של משחת שיזוף/משחה נגד כווית

טוב מה לעשות לא מצאתי באמת
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה