קופירייטינג מודל הפרסום מארה''ב

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
unnamed (18).jpg
 

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
ענין של תקציב..
אגב: קרן השביעית צולם כאן בישראל ע''י יענקי קרישבסקי האלוף..
כשיורדים ככה לפרטים
אפשר להבין שהם מגיעים לכזה תוצאה
אפשר להעלות כקובץ?
 

א.ש!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אפשר להעלות כקובץ?
ניסיתי להעלות פה כמה פעמים.. לא עולה
יכולה לשלוח באישי...
עריכה: הצלחתי, ב"ה
 
נערך לאחרונה ב:

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

פרפרזה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
כותרת כמו כאן למשל: ליהנות משני העולמות, כשעולם אחד הוא שוקולד צ'יפס והשני הוא עוגיה - בחיים לא היתה מתקבלת יפה בעיני הצרכן. (שני העולמות זה לפחות עולם הבא אחד ועולם הזה, וגם זה, מסר שזקוק לתמיכה רצינית כדי שיעבור חלק בציבור. אז ששני העולמות יהיו שניהם מלאי סוכר חומרי? לא יקרה.) לא מדברת כרגע על המבקרים בכלל.
לעומת זאת, כותרת מתפלפלת ומלל והסברים ודוגמאות - לראש האמריקאי זה מתיש, טרחני, מיותר, מרחיק. דברו ישר. הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא חדשה עם תרגום באותיות מאירות עיניים. בארץ הכל יותר כמו סבך של חוטי חשמל, זה
התרגום של הסלוגן לא מדוייק. הסלוגן הוא - ליהנות משני החצאים...
 

פרפרזה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
יפה
נהנתי מהניתוח
הייתי מוסיף ,בתור אחד שמכיר קצת חוצניקים ואת המנטליות האמריקאית "המגושמת", יש סיבה נוספת להבדלים,
לאמריקאים יש הפרדה מוחלטת בין "העיסוק" של האדם לבין מהותו, דוגמא אברך יכול לעבוד בעבודה בזויה ומגושמת (בעינינו) כמו בזבל וכו ובערב להיות מהיושבים ראשונה בביהמ"ד , אין להם מושג של "לא מתאים" או באידיש ס'פאסט נישט,
לעומת זאת אצלנו בארץ יש משקל כבד למה שהאדם עוסק במהלך היום וד"ל.
והנגזרת היא- הפרסומת
וכמו שהזכירו כאן הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא........ לכן מודעת/סרטון פרסומת גם היא מגושמת מאוד (בעינינו), אצלם זה לא שהיא לא מגושמת אלא זה "פרסומת" זה "ביזנעס" !!! לא מתאים??? לא רלוונטי בביזנעס! לעומת זאת כאן בארץ כל מה שאדם עושה חושב אלף פעם מה יגידו החברים הרבנים הקהילה מנהלי מוסדות לימוד וכו' וכו' וכו' מה ששם לא רלוונטי , במובן מסוים יש הפרדה בין דת לביזנעס (ח"ו לא מתכווין באמת אלא לרעיון)

יפה
נהנתי מהניתוח
הייתי מוסיף ,בתור אחד שמכיר קצת חוצניקים ואת המנטליות האמריקאית "המגושמת", יש סיבה נוספת להבדלים,
לאמריקאים יש הפרדה מוחלטת בין "העיסוק" של האדם לבין מהותו, דוגמא אברך יכול לעבוד בעבודה בזויה ומגושמת (בעינינו) כמו בזבל וכו ובערב להיות מהיושבים ראשונה בביהמ"ד , אין להם מושג של "לא מתאים" או באידיש ס'פאסט נישט,
לעומת זאת אצלנו בארץ יש משקל כבד למה שהאדם עוסק במהלך היום וד"ל.
והנגזרת היא- הפרסומת
וכמו שהזכירו כאן הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא........ לכן מודעת/סרטון פרסומת גם היא מגושמת מאוד (בעינינו), אצלם זה לא שהיא לא מגושמת אלא זה "פרסומת" זה "ביזנעס" !!! לא מתאים??? לא רלוונטי בביזנעס! לעומת זאת כאן בארץ כל מה שאדם עושה חושב אלף פעם מה יגידו החברים הרבנים הקהילה מנהלי מוסדות לימוד וכו' וכו' וכו' מה ששם לא רלוונטי , במובן מסוים יש הפרדה בין דת לביזנעס (ח"ו לא מתכווין באמת אלא לרעיון)
מה תגיד על הפרסומת של השטריימלך?
לדעתי ההבדל הוא הרבה יותר רחב מפרסומות. הישראלים באופיים מאוד חברתיים, חוששים יותר מדי מ"מה יאמרו", והתבניתיות התקבעה גם בפרסומות. אף אחד לא מעז להתפרע, לשבור מוסכמות.. באמריקה כל אחד עושה מה בא לו.. ומי שמעז יותר מצליח יותר - זה אמריקה על כל המשתמע מכך, על היתרונות והחסרונות. ההמצאות הכי טובות והכי מופרעות באו מאמריקה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  62  פעמים

לוח מודעות

למעלה