ענין של תקציב..
אגב: קרן השביעית צולם כאן בישראל ע''י יענקי קרישבסקי האלוף..
אפשר להעלות כקובץ?כשיורדים ככה לפרטים
אפשר להבין שהם מגיעים לכזה תוצאה
![]()
Behind The Scene Creation of the Ner Mitzvah Pesach Ads
The details, hard work, creativity, and hours spent behind the scene to create and capture Ner Mitzvahs 2 Pesach ads for year 2022.Thank you for the amazing ...www.youtube.com
ניסיתי להעלות פה כמה פעמים.. לא עולהאפשר להעלות כקובץ?
אני אשמח...ניסיתי להעלות פה כמה פעמים.. לא עולה
יכולה לשלוח באישי...
התרגום של הסלוגן לא מדוייק. הסלוגן הוא - ליהנות משני החצאים...כותרת כמו כאן למשל: ליהנות משני העולמות, כשעולם אחד הוא שוקולד צ'יפס והשני הוא עוגיה - בחיים לא היתה מתקבלת יפה בעיני הצרכן. (שני העולמות זה לפחות עולם הבא אחד ועולם הזה, וגם זה, מסר שזקוק לתמיכה רצינית כדי שיעבור חלק בציבור. אז ששני העולמות יהיו שניהם מלאי סוכר חומרי? לא יקרה.) לא מדברת כרגע על המבקרים בכלל.
לעומת זאת, כותרת מתפלפלת ומלל והסברים ודוגמאות - לראש האמריקאי זה מתיש, טרחני, מיותר, מרחיק. דברו ישר. הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא חדשה עם תרגום באותיות מאירות עיניים. בארץ הכל יותר כמו סבך של חוטי חשמל, זה
התרגום של הסלוגן לא מדוייק. הסלוגן הוא - תיהנה משני החצאים.העולמות
יפה
נהנתי מהניתוח
הייתי מוסיף ,בתור אחד שמכיר קצת חוצניקים ואת המנטליות האמריקאית "המגושמת", יש סיבה נוספת להבדלים,
לאמריקאים יש הפרדה מוחלטת בין "העיסוק" של האדם לבין מהותו, דוגמא אברך יכול לעבוד בעבודה בזויה ומגושמת (בעינינו) כמו בזבל וכו ובערב להיות מהיושבים ראשונה בביהמ"ד , אין להם מושג של "לא מתאים" או באידיש ס'פאסט נישט,
לעומת זאת אצלנו בארץ יש משקל כבד למה שהאדם עוסק במהלך היום וד"ל.
והנגזרת היא- הפרסומת
וכמו שהזכירו כאן הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא........ לכן מודעת/סרטון פרסומת גם היא מגושמת מאוד (בעינינו), אצלם זה לא שהיא לא מגושמת אלא זה "פרסומת" זה "ביזנעס" !!! לא מתאים??? לא רלוונטי בביזנעס! לעומת זאת כאן בארץ כל מה שאדם עושה חושב אלף פעם מה יגידו החברים הרבנים הקהילה מנהלי מוסדות לימוד וכו' וכו' וכו' מה ששם לא רלוונטי , במובן מסוים יש הפרדה בין דת לביזנעס (ח"ו לא מתכווין באמת אלא לרעיון)
מה תגיד על הפרסומת של השטריימלך?יפה
נהנתי מהניתוח
הייתי מוסיף ,בתור אחד שמכיר קצת חוצניקים ואת המנטליות האמריקאית "המגושמת", יש סיבה נוספת להבדלים,
לאמריקאים יש הפרדה מוחלטת בין "העיסוק" של האדם לבין מהותו, דוגמא אברך יכול לעבוד בעבודה בזויה ומגושמת (בעינינו) כמו בזבל וכו ובערב להיות מהיושבים ראשונה בביהמ"ד , אין להם מושג של "לא מתאים" או באידיש ס'פאסט נישט,
לעומת זאת אצלנו בארץ יש משקל כבד למה שהאדם עוסק במהלך היום וד"ל.
והנגזרת היא- הפרסומת
וכמו שהזכירו כאן הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא........ לכן מודעת/סרטון פרסומת גם היא מגושמת מאוד (בעינינו), אצלם זה לא שהיא לא מגושמת אלא זה "פרסומת" זה "ביזנעס" !!! לא מתאים??? לא רלוונטי בביזנעס! לעומת זאת כאן בארץ כל מה שאדם עושה חושב אלף פעם מה יגידו החברים הרבנים הקהילה מנהלי מוסדות לימוד וכו' וכו' וכו' מה ששם לא רלוונטי , במובן מסוים יש הפרדה בין דת לביזנעס (ח"ו לא מתכווין באמת אלא לרעיון)
זה בלונדון...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיון
פתיחת מסלול:
התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים
לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!
מסלול לגברים
27.06
כ"א סיון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
30.07
כ"ד תמוז
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
9.09
ו' אלול
פתיחה חגיגית:
קורס פרסום וקופי+
איך מפיקים קפמיינים לחברות הכי גדולות בשוק? איך בונים אסטרטגיה מדוייקת? מהו המסר? כתיבה שיווקית, קופי ויצירתיות, ואפילו כתיבה לסושיאל ולדיגיטל!
עם תכני AI
תהילים פרק כה
א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו: