קופירייטינג מודל הפרסום מארה''ב

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אגב: צולם בארץ.. והשחקנים ישראלים..


unnamed.jpg
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
אבל למה אין אותם בפרסומות בארץ?
למה לשלם לדוגמן / שחקן /פרוזנטור,
אם אפשר לחלטר???
(לשים דמויות מגויירות משאטרסטוק וכד')
בכל זאת, ישראלים, לא? ;)

וברצינות, לדעתי אנחנו עדיין לא בשלים להוציא כ"כ הרבה כסף בעבוד פרסום.
יגיע זמנו בע"ה.

אגב: @גבריאל פ. מה זה הארגון הנ"ל?
 

ג. בן שקד

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
לדעתי יש כאן עוד משהו, שהשוק החרדי בישראל, הוא שוק קטן ודי עני... ועל כל פנים לא כ''כ מהר מוציא כסף מהכיס בשביל מותרות [ולא נעים לומר, גם לצדקות] כך שלא שווה להשקיע בו.
 

מֶנַחֵם

קופי כובש, רייטינג מנצח
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
לדעתי יש כאן עוד משהו, שהשוק החרדי בישראל, הוא שוק קטן ודי עני... ועל כל פנים לא כ''כ מהר מוציא כסף מהכיס בשביל מותרות [ולא נעים לומר, גם לצדקות] כך שלא שווה להשקיע בו.
כיום השוק ב"ה לא קטן וגם לא עני.
רק מה, הציבור כאן התחנך להסתדר יופי עם שפה של קופי יותר מוויז'ואל, וזה המצב.
אז המפרסמים מרוויחים ממה שקורה כאן,
הציבור לא מפסיד,
ורק אנחנו, הפרסומאים והסקרנים - מתאכזבים מהרמה...
 

היהלומן

משתמש מקצוען
פרסום וקופי

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

yehudah rothshild

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אגב: @גבריאל פ. מה זה הארגון הנ"ל?
O.J.C.
זה ארגון ענק בחו"ל שיש להם כל מיני שירותי עזרה בקהילה (גם ביטוח רפואי לתיירים במחירים מוזלים מאוד וכו')
מה שהאנשים האלה מחזיקים ביד זה שובר תרומה, ז"א שיש להם אפשרות שנותנים להם תרומה ומדווחים על זה כתרומה (בתוספת כמה אחוזים) ובתמורה הם מוציאים שוברים בסכום קצת יותר גדול והשוברים האלה זה מה שנותנים שמה למשולחים אפשר לבחור באיזה סכומים לקבל ויש גם שוברים בלי סכום שאפשר למלאות לבד וכו'
תשאלו את כל מי שהיה פעם כבר שמה ואסף כסף אין סיכוי שהוא לא מכיר את זה :)
אז במודעה הם קוראים לאנשים להתכונן לפורים עם השוברים האלה מבעוד מועד
 

שרהלה שרהלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
רק החנויות והחברות הגדולות בציבור החרדי באמריקה מפרסמום כך. תתפלאו לקרוא אבל בציבר החרדי באמריקה עדיין יש מגזיני פרסומות עם נייר עיתון ופרסומות בשחור לבן!
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
ולקינוח, מודעה מצויינת, המתארת מזוית מפתיעה את המכורים לסמארטפון.
(תרגום המילים הגדולות: אני יודע איזה טלפון יש לו...)
(תרגום חופשי של הבודיטקסט: המכורים לאינטרנט לא מסתכלים איפה הם דורכים... מה שגורם להם 'לדרוך' על חוקי התורה...)

unnamed (7).jpg
והשבוע...
unnamed (29).jpg
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
סורי.
לא מובן...
רואים כאן יהודי, שממנגל & רב ישעיה'לה...
מה לא טוב?
עד כדי שמצהירים: אתם יודעים איזה טלפון יש לו... ???
יש כאן מבט שמרני מאוד שמקטלג את אלו שבעיניהם ר' ישעיה'לה מסתכם במנגל
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
יש כאן מבט שמרני מאוד שמקטלג את אלו שבעיניהם ר' ישעיה'לה מסתכם במנגל
ממש לא מומלץ!
כי עכשיו קיטלגו שני שלישים של עם ישראל שכן ממנגלים לכבוד ר' ישעי'...
כבעלי סמארטפון ודומיו...
 

היהלומן

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
סורי.
לא מובן...
רואים כאן יהודי, שממנגל & רב ישעיה'לה...
מה לא טוב?
עד כדי שמצהירים: אתם יודעים איזה טלפון יש לו... ???
יש כאן מבט שמרני מאוד שמקטלג את אלו שבעיניהם ר' ישעיה'לה מסתכם במנגל
ממש לא מומלץ!
כי עכשיו קיטלגו שני שלישים של עם ישראל שכן ממנגלים לכבוד ר' ישעי'...
כבעלי סמארטפון ודומיו...
זה לא מבט שמרני ולא מקטלג כלום.

תתבוננו אילו גושי בשר מונחים להם על המנגל, בתירוץ של רעב ישעי'...

הציצית של האברך בפנים, והפאות הדקיקות שלו מרוחות בקרם.
לא שיש בזה בעיה, אבל המציאות היא שתשעים אחוז או יותר מאלו שנראים כך, ובפרט אם הם אכן ממנגלים כאלו גושים ונתחים בתירוץ של ר' ישעי', הרי שהמודעה צודקת מאוד...

(ועדיין לא התייחסתי לכל המושג הזה של השימוש בשמו של ר' ישעיה כתירוץ לכל מסיבת הוללות שהיא...
באמריקה זה בולט הרבה יותר למי שמכיר מעט...)
 

מֶנַחֵם

קופי כובש, רייטינג מנצח
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
הרעיון הוא: הגישה של מחזיקי הסמארטפון לכל דבר שבקדושה... הליצנות והקרירות כביכול.

נכון שיש עוד הרבה ששרים את זה, אבל הרוח הזו נושבת מכיוונם של הנ"ל.

ואגב, מי יודע למה התכוון המשורר, אולי באמת יש כאן מסר סמוי לכל אלה שלא מחזיקים סמארטפון ושרים 'ר ישעיה ב"ר משה' מול מנגל - אנא, הפסיקו עם הזילות הזו...
 

ג. בן שקד

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
רק החנויות והחברות הגדולות בציבור החרדי באמריקה מפרסמים כך. תתפלאו לקרוא אבל בציבור החרדי באמריקה עדיין יש מגזיני פרסומות עם נייר עיתון ופרסומות בשחור לבן!
נכון מאד. אבל שם בעלי עסקים מרשים לעצמם לחשוב שהם גדולים וחזקים הרבה יותר מפה. ואם יש למישהו איזה חנות בשר אפילו אם היא נורא מוצלחת, פה בארץ הוא לא היה יוצא עם סדרת פרסומות וסרטונים כמו ששם איזו חנות עשתה. [שמעתי, -לא מכיר מקרוב- שיש להם חנות אחת, ללא סניפים נוספים, והדגש שהם שמים זה על המשלוחים שהם עושים לקאנטרי, ובארץ זה משתווה בערך לאלפי חנויות בסגנון הזה... שלא מעיזים לחשוב ''בגדול'' כל כך.
 

שרהלה שרהלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נכון מאד. אבל שם בעלי עסקים מרשים לעצמם לחשוב שהם גדולים וחזקים הרבה יותר מפה. ואם יש למישהו איזה חנות בשר אפילו אם היא נורא מוצלחת, פה בארץ הוא לא היה יוצא עם סדרת פרסומות וסרטונים כמו ששם איזו חנות עשתה. [שמעתי, -לא מכיר מקרוב- שיש להם חנות אחת, ללא סניפים נוספים, והדגש שהם שמים זה על המשלוחים שהם עושים לקאנטרי, ובארץ זה משתווה בערך לאלפי חנויות בסגנון הזה... שלא מעיזים לחשוב ''בגדול'' כל כך.
אני פחות מכירה את השוק בארץ, אבל אני חושבת שזה נובע מכך שהציבור החסידי בארה"ב אוהב לחשוב בגדול, לא מפחד להוציא כסף על דברים גרנדיוזים, ולא רק בפרסום.
 

ג. בן שקד

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
נכון מאד, אבל לא רק הציבור החסידי אלא כלל האמריקאים אוהבים 'להתגרנדייז' (מלשון גרנדיוזה) לגמרי.
[אגב' שפעם קראתי על מחקר מרתק (אני כבר לא זוכר מאז איזו חוקר עשה את זה) שטוען שבאמריקה יש הרבה יותר הצלחה ומצליחנים / מילייארדריםוכד' מבאירופה בגלל שתי סיבות.
1. לא כל כך מפחדים להוציא כסף... [וכאני מרשה לעצמי להוציא כסף אני מרוויח שתי דברים, א' לפעמים אני לא מונע את עצמי להוציא על הדברים הנכונים. ב' שאם השכן שלי הרוויח כסף מהקניה שלי, והוא קנה אצל השכן שלו, אז לאחר זמן מישהו יקנה עם הכסף הזה אצלי.]
2. הם חולמים ובטוחים 'בענק'. כל אחד בטוח שהוא הכי גדול וחזק וכן העסק שלו, וכל אחד בטוח שאיש עסקים בסדר גדול כשלו, חייב לעשות כך וכך...]
... וכאן בארץ... תשלימו לבד...!
 

שרהלה שרהלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ואני חושבת שהישראלים מסתכלים על האמריקאים מלמטה מדי, מרגישים נחיתים וקטנים לידם ולכן כל פרסומת/מוצר/אירוע אמריקאי מכניס להם לראש מחשבות נחיתיות של 'אין, הישראלים דפוקים, אין מה לעשות', או 'מתי נלמד לפתוח את הראש כמו האמריקאים העשירים האלה?'. המחשבות האלה מובנות, לפעמים. ורק לפעמים.

1. לא כל כך מפחדים להוציא כסף... [וכאני מרשה לעצמי להוציא כסף אני מרוויח שתי דברים, א' לפעמים אני לא מונע את עצמי להוציא על הדברים הנכונים. ב' שאם השכן שלי הרוויח כסף מהקניה שלי, והוא קנה אצל השכן שלו, אז לאחר זמן מישהו יקנה עם הכסף הזה אצלי.]
נכון מאוד! וזה עוד הבדל משמעותי בין החרדים בא"י לחרדים כאן (ניו יורק).
אצלנו מקיימים את 'צאו והתפרנסו זה מזה'. יהודי קונה אצל יהודי, גם אם זה יותר יקר. וזה לא שלא קונים גם אצל הגויים לפעמים, אבל יהודים פה מתפרנסים אחד מהשני, החל מאינסטלטורים (כן כן, כאלה עם פאות מסולסלות ואידיש עסיסית), עובר דרך שטיפת רכב וכלה ברופאי משפחה. מעדיפים יהודי במחיר יקר על פני גוי במחיר מוזל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה