אכן מדובר במקרה מזעזע למדי, אך מבחינתי לפחות ישנה סיבה אחת שידועה לי לכך שטריו במצב של נסיגה, עד לפני חודשיים ימים לערך עבד אצלם האיש והקשרים אפרים רוזנשטיין.
אפרים הוא דמות משמעותית מאד בענף הפרסום החרדי כבר קרוב ל 10 שנים. העזיבה שלו את טריו לדעתי, הביאה אותם למצב של עבודות שאינן מתאימות לציבור ומנסות בכוח לרצות את הלקוח החרדי.
זאת המודעה השנייה ברצף אחרי הקמפיין לתנורי דלונגי שעדיין מתנוסס ברחובות, שיוצא בה קופי ועיצוב ברמה רדודה וחסרת טעם שאינה מזכירה בכלל את המשרד עם הביצועים שהיו להם. והיו להם.
אמנם אפרים אינו מעצב וגם איננו מנהל קריאייטיב, אך הדיעה שלו כבר הצילה והשביחה קמפיינים רבים ואף בזכותו נכנסו כל מיני יוזמות מבורכות במגזר החרדי כדוגמת אסם-לנד.