מה קרה לטריו?

נעמי.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L
ראים את הפרסום שהם עשו ליאקאב חשמל?

בלי רעיון, בלי רמה עיצובית מינימלית, רק פרסום בגודל וכמות,

איך אתם מסבירים את זה?
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אם הייתי הזבוב על הקיר בטריו הייתי יודע
אולי יום אחד משהו ינפק לנו הסבר קצרצר על כל הקמפיין הזה
שזה נראה כאילו הבת של השכנה עשתה אותו
 

shilat

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
יש מצב שתעלו את הפרסומת??
(לא ראיתי מענין לראות.)
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
וסליחה שאני מערבת נושא. גם הפרסומת ליש נראית כאילו עשו אותה בוורד.
 

יד טובה

משתמש רשום
היה בזה רעיון - לא לזלזל.
שתית לחיים למקום החדש - וגם זו המתנה

חוץ מזה לפעמים דרישת הלקוח יוצרת את הסגנון ה'וורדי' - ריבוי מלל, מחירים ותמונות קטנות..
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
לא הייתי חותם את השם שלי אם באמת מדובר בלקוח משיגנער שכזה

אני מקווה שיש משהו מאחורי הגרדיאנט זהב ולוגו שהניחו אותו שנראה כאילו לגרפיקאית שם לא היה זמן לצרוב מסביבו
 

מתניה

משתמש רשום
כנראה זה הטרנד החדש- להראות מה שפחות מקצועיות,

או שאולי זה הגרפיקאי החרדי החדש שטריו מצאו סוף סוף......
 

רפלקס

משתמש רשום
פרסום וקופי
מודעה זוועתית.
סוגי פונטים מלפני....
צבעים בלי קשר...
לא מבין!
 

דוד לסר

משתמש רשום
אפשר לראות על מה אתם מדברים? מישהו יכול להעלות לפה?
 

נעמי.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L
הלקוח ממש לא כזה, בזה אין לי ספק.
 

חזון

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
יש לזה איזה הסבר שמניח את הדעת?
כשראיתי א"ז לראשונה הייתי כ"כ המום עד שחשבתי שאחד רצה ללכלך אותם לכן הוא שם את השם טריו...:mad::eek::(
 

orli_dimri

משתמש פעיל
כשראיתי א"ז לראשונה הייתי כ"כ המום עד שחשבתי שאחד רצה ללכלך אותם לכן הוא שם את השם טריו...:mad::eek::([/QUOTE]

איזה היסחפות.....:)
 

מתניה

משתמש רשום
מי שראה את המודעה בודאי מבין את ההיסחפות הזו,
העיצוב של המודעה בהחלט גרמה להשתאות
ולבדיקה חוזרת האם באמת כתוב פה טריו בצד או איזה חיקוי לחברת הפרסום,

חבל שאין לי את המודעה להעלות נשמח אם מישהוא יעלה,
 

בונפיס

משתמש צעיר
אכן מדובר במקרה מזעזע למדי, אך מבחינתי לפחות ישנה סיבה אחת שידועה לי לכך שטריו במצב של נסיגה, עד לפני חודשיים ימים לערך עבד אצלם האיש והקשרים אפרים רוזנשטיין.

אפרים הוא דמות משמעותית מאד בענף הפרסום החרדי כבר קרוב ל 10 שנים. העזיבה שלו את טריו לדעתי, הביאה אותם למצב של עבודות שאינן מתאימות לציבור ומנסות בכוח לרצות את הלקוח החרדי.

זאת המודעה השנייה ברצף אחרי הקמפיין לתנורי דלונגי שעדיין מתנוסס ברחובות, שיוצא בה קופי ועיצוב ברמה רדודה וחסרת טעם שאינה מזכירה בכלל את המשרד עם הביצועים שהיו להם. והיו להם.

אמנם אפרים אינו מעצב וגם איננו מנהל קריאייטיב, אך הדיעה שלו כבר הצילה והשביחה קמפיינים רבים ואף בזכותו נכנסו כל מיני יוזמות מבורכות במגזר החרדי כדוגמת אסם-לנד.
 

orli_dimri

משתמש פעיל
עדיין...זה לא מצדיק פרסום ברמה כה ירודה (לא ראיתי אותו, אך לפי התגובות "הנלהבות" פה...)
איפה הגרפיקאים והמעצבים המוכשרים שם???
חוץ מהאפריים הזה אין שם איש?

נשמע מוזר!
 

shilat

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
ראיתי את זה היום ובמת שהייתי בהלם..זה במת מוזר אין סיכוי שזה עיצוב שלהם...:(
אני בדכ מחכה לפרסומים של כל החברות המובילות האלה(ממיד, אפיקים ,בולטון ,וטריו..)
אני פשוט נהנת...
ותכלס בזמן האחרון...כולם ירדו..:mad:
 

cmyk

משתמש צעיר
שמתי לב למשהו מענין - - כל הכותבים כאן מתייחסים רק לגבי העיצוב, נדמה לי שעל זה בדיוק נועד הפורום השכן - -

היות ולא כ"כ פופולרי לפתוח כאן אשכולות - - אשמח אם מישהו יפתח אשכול שידון על הצד הפרסומי של הקמפיין. [לדעתי הי' כאן קמפיין שהצליח להחדיר היטב את החנות]
 

cmyk

משתמש צעיר
נכתב ע"י shilat;302292:
ותכלס בזמן האחרון...כולם ירדו..:mad:

כן, הם אכן התענינו על כמה ניקים בפרוג האם יאותו לעזור להם להשתקם - - -
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נו בואו נדבר על הצד הפרסומי מה היה בו מוצלח לדעתך?
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה