מה קורה לנט פרי

מצב
הנושא נעול.

userit

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזר, לי אין ניתוקים כאלה.
מה שיש לי היום ואתמול זה איטיות בדיקה דווקא כשזה ממש קריטי לי.
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י אפרת 10;2411641:
כי נטפרי זה לא ספק
נטפרי זה סינון

ככה שאין קשר בין באגים בגלישה לנטפרי

את זה אני יודעת, אבל כרגע זה עובד ביחד, נכון? אין לי אפשרות לעבור לנטוויזן עם הסינון של נטפרי...
את יכולה לעיין בכל האשכולות הקודמים. לא תקפו את נטפרי.
מסונני נטפרי התלוננו על התקלות. מי שקישר בין הדברים, כנראה שהיה לו על מה לסמוך....
 

עילום

משתמש מקצוען
D I G I T A L
יש כהיום 4 חברות ואפשר לעבור מאחד לשני בקלות
כל המקנטרים כנראה נמצאים באותו חברה שמאט כבר כתב שכל התקלות קרו שלא באשמתם ושלא בידיעה מראש וכל זה לצורך שידרוג כל המערכת
כמו להכניס את בזק בחבילה לצורך הוזלה והפחתת תקלות
שידרוג שרתים חדשים עקב עומס לקוחות שלא נלקחו בחשבון
רכישת IP לNAT וכמובן שרתים כפולים לזה
וכו' וכו'
אני דוקא לא דרך החברה הנ''ל כרגע
לא חויתי שום תקלה או איטיות מיוחדת בתקופה האחרונה
יש כאן אחד עם אינטרס חיצוני או פנימי לקלקל, אולי אחד המתחרים שלח אותו לכאן וזאת עם שימוש בשם משתמש נטפרי
בהצלחה
 

WW AA

משתמש רשום
נכתב ע"י אברהם;2411619:
אני אסביר לך למה כאן.
הפורום החדש שם ממש לא נוח. הוא מעוצב מודרני אבל השימושיות שלו והחוויית משתמש שלו היא 0.

אבל האמת - זו התלונה היחידה שיש לי על נטפרי.
מהסינון עצמו אני ממש מרוצה למרות החסימה של גוגל דרייב בקבצים ציבוריים גם כשהם כשרים.
וההבדל בינם לבין הסינונים האחרים זה שמיים וארץ.

אני אישית הרבה יותר נהנה מחוויית המשתמש בפורם שם, יותר מכל סוגי הפורומים שאני מכיר.
 

חושם

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י WW AA;2411697:
אני אישית הרבה יותר נהנה מחוויית המשתמש בפורם שם, יותר מכל סוגי הפורומים שאני מכיר.

אני לא בנטפרי אבל נכנסתי לראות על מה מדובר
לא נוח בכלל
 

rubi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
נכתב ע"י אברהם;2411619:
אני אסביר לך למה כאן.
הפורום החדש שם ממש לא נוח. הוא מעוצב מודרני אבל השימושיות שלו והחוויית משתמש שלו היא 0.

אבל האמת - זו התלונה היחידה שיש לי על נטפרי.
מהסינון עצמו אני ממש מרוצה למרות החסימה של גוגל דרייב בקבצים ציבוריים גם כשהם כשרים.
וההבדל בינם לבין הסינונים האחרים זה שמיים וארץ.
0 ? ממש ממש לא, דוקא בגלל שכל הפורום סביב מטרה אחת, היעילות שם ענקית!!!!!!!!!!!
מהירות התגובה שם לתשובה מדוייקת היא אחת המעלות היותר טובות של הפורום, הסיבה לזה פשוטה, מי ששם בא לעזור על נטפרי ולא על עוד מיליון ואחד דברים.
 

רמה פלוס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני ב019. אין לי שום ניתוקים. גלישה חלקה ויציבה.

הסינון היחיד שאפשר לקרוא לו סינון, כיום, הוא נטפרי.

כמו שהכשר, אף אחד לא יקנה מוצר שההכשר עליו הוא יום אחד כשר, יום אחד לא, לסירוגין. כך גם סינון האינטרנט. בכל הסינונים, רמת הפיגשושים היא עצומה, ובמתכווין או שלא במתכווין, נתקלים באין ספור תכנים ותמונות בעייתיות ממש ממש.

אני שנה בנטפרי, תחום העיסוק שלי מצויין מתחת שם הניק שלי, ואין לי שום בעיה עם נטפרי, בשום תחום. ואדרבה, כבונה אתרים, היו דברים שהיו חסומים בסינון X רק בגלל חוסר יכולת/מוטיבציה של המתכנתים של אותה החטיבה, והיו דברים חסומים בו בזמן שאין בהם בעיה כלל. עברתי לנטפרי, והכל נפתח. הכל זורם הכל חלק.

בעיות של ניתוקים, כאמור לעיל, לא קשורים במאום לנטפרי, אלא רק לספק ספציפי. וישנם עוד ספקים, כל אחד יכול לעבור כאוות נפשו. ישנם סוכנים שיעשו את זה בשמחה.

אין כאן שום כת של נטפרי. יש כאן בסה"כ אנשים העובדים לפרנסתם, ובע"כ הוכרחו להכניס את האינטרנט הביתה, ולהחשף כל הזמן לתכנים בעייתיים. ולזעוק חמס על העניין. עד שקם מישהו והרים את החטיבה הזו שקוראים לה נטפרי.

אני רוצה להודות לו בשם כל עם ישראל על מה שהוא עשה.
הנקיות שהוא הכניס לבתים שלנו, הוא אדיר. והכל נזקף לזכותו.

ואגב, לגבי הפורום שלהם, זה עניין של הרגל.
בתחילה הרבה התלוננו על השינויים מהפלטפורמות האחרות. אבל ציק צק מתרגלים, וזו פלטפורמת פורום נהדרת.

בהצלחה לכולנו :)
 

רותרט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מצטרפת להנ''ל,
אני גרפיקאית במשרד, וראיתי את כל סוגי החסימות,
אין חסימה שמגיעה לקרסוליים של נט פרי!!
 

חיהלה ר

משתמש רשום
נכתב ע"י פנס בערפל;2411160:
כל השדרוגים שלהם. כל הניתוקים האלו... פשוט אי אפשר לעבוד ככה.
שנית, איזה סינון נורמלי חוסם את ONEDRIVE רק כי אין להם מספיק כוח אדם לפתור את הבעיה הזו? היום זה חלק אינטגרלי מווינדוס 10...

חוצמזה, כל המשחקים עם גוגל דרייב. פעם פתוח, פעם סגור. לינקים ציבוריים, פרטיים. זה לא לעניין.

איך באמת פותרים את הבעיה הזאת? שלחו לי קבצים חשובים במייל, ואין לי דרך לפתוח אותם...
 

rubi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
נכתב ע"י חיהלה ר;2411850:
איך באמת פותרים את הבעיה הזאת? שלחו לי קבצים חשובים במייל, ואין לי דרך לפתוח אותם...
לא מבין מאיפה ההמצאה הזאת, אצלי כל מה שנשלח במייל ניתן להורדה.
[הגיע הזמן שתפסיקו לחפש את נטפרי בזכוכית מגדלת, זה כבר פעם שלישית שאתם מקטרים על נטפרי, לא מרוצים, זכותם ללכת למקום אחר יותר טוב - אם קיים כזה, או לשאול בפורום של נטפרי].
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י rubi;2411279:
אני לא מבין למה כאן
אם אתה מצפה באמת לתשובה / פיתרון
המקום הכי המתאים לזה הוא בבית, כלומר בנטפרי עצמו.
http://forum.netfree.link/
ולמבקרים האחרים
סתם למחשבה אם אתם בעלי נטפרי
ומחפשים באמת פיתרונות
למה על הדרך אתם דואגים ללכלך?

אולי כי זה לגיטימי וחשוב גם לגולשי פרוג לדעת את הדברים כהוויתם?
אני לא בנטפרי, ואני לא בעד ולא נגד,
אבל לתשומת לבכם - מנהלי הסינון שאני מאחלת להם להפוך למרוויחים ורווחיים כמה שיותר מהר,
אם יש סיבה שבגללה לא אעבור לנטפרי - היא שכל פעם שמישהו מעלה טענה,
ואנשים לא מעלים כי משעמם להם, הם מעלים כי הם נואשים,
כי לא עונים להם, כי הם תקועים,
מיד הם חוטפים שפכטל, ו'נעלבנו',
אני מעדיפה באופן אישי שירות בתשלום - גם גבוה יותר (לענין 'על כשר משלמים יותר')
ושלא יעבדו לי בהתנדבות ובהתמסכנות.
טבעי שלעסק ירוק יש פדיחות ותקלות, מה שיוצר את ההבדל זו צורת התגובה
והתקפה זו התגובה הכי גרועה.
חבל גם מצד לקוחות נטפרי שכך הם מגיבים, זה כל כך מרחיק.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
1. המציאות שבאופן סידרתי ישנם כאלו המשתדלים להפנות את כל טענותיהם מהספק ולהפילם על נטפרי.
2. אין זה סוד שחברות ה'סינון' האחרות משקיעות משאבים רבים בכדי להתחרות עם 'נטפרי' (ע"ע רימון-מהדרין וכו').
וכאחד ש"רווה נחת" מ'נתיב' (הן מבחינת איטיות והן מבחינת כשרות והן מבחינת שירות) ועבר ל'נטפרי' ומכיר מקרוב את ההבדלים התהומים ואם כל זאת התלונות פהעל 'נתיב' לא מגיעים לעשירית מעל 'נטפרי' מתקשה מאד להאמין שהדברים נאמרים ב'תום לב'.
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
זה לא הוגן בעיני לומר שהתלונות הן לא בתום לב,
חברה שלי בנטפרי ומה שהיא עוברת זה לא פשוט בכלל.
לא יודעת במי האשמה, תכלס מאז שהיא עברה - יש לה צרות?
זה משהו שקשור למעבר?
כן, ברור.
אז זה צריך להיות מטופל, ובצורה הכי נעימה ומנומסת.
לא אפשרי שהתגובה היא 'אתה כנראה תככן מאחורי קלעים כלשהם', לא.
וזה מאד לא תורם לחברה.
תחשבו פרקטית, לא אמוציונאלית.

ואכן נתיב היו ועדיין, לא אמרתי שום דבר...

לגבי סעיף 2, מצחיק. הם היו פה קודם, וטבעי שבא מתחרה חדש ומגביר את התחרות.
לגיטימי ואף חיובי מכל בחינה, ובמיוחד מבחינת הלקוחות שהחברות מתחרות ביניהן.
זו לא בעיה וזה לא משהו פלילי ולא לגיטימי.
ובכל מקרה צריך להבין שלקוח הוא לא 'לוקח צד', הוא רוצה שלווה ושקט ועבודה רציפה, זה הכל.
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים

WW AA

משתמש רשום
נכתב ע"י חושם;2411718:
אני לא בנטפרי אבל נכנסתי לראות על מה מדובר
לא נוח בכלל
כמו שכתב רמה פלוס:

"ואגב, לגבי הפורום שלהם, זה עניין של הרגל.
בתחילה הרבה התלוננו על השינויים מהפלטפורמות האחרות. אבל ציק צק מתרגלים, וזו פלטפורמת פורום נהדרת".
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
פותח האשכול הנכבד.
מקווה מאד שהסתדרה לך הבעיה, אם לא אתה מוזמן לפנות.
לא כולם מרוצים מנטפרי לצערינו, רק 98 אחוז... וכמובן שאנחנו שואפים ל100%.
תגובות רשמיות מצד נטפרי, הם או ממני או מMAT. כל שאר התגובות הן של משתמשים
סופר מרוצים, זכותם המלאה להגיב, ואני לא רואה בזה סוג של מתקפה! בדיוק
כמו שמותר לצעוק נטפרי לא טוב, מותר לצעוק נטפרי טוב!!

בניגוד לאלו שרוצים ליצור רושם שנטפרי אינה מקצועית וירוקה, ב"ה מי שנמצא
בפנים יודע כמה שנטפרי מקצועית ועובדת חלק. באגים? יש לכולם, גם לנו מדי פעם,
גם למחשב שלכם, גם לטלפון שלכם, גם לחברת חשמל... בקיצור לכולם.

כידוע, וכמוצהר, אנחנו רק סננים ולא ספקים, תלונות על ספקים יופנו אך ורק לספקים.
מסכים אתכם שזה לא נוח, אבל זה המצב בינתיים, עד שיום אחד יבוא איזה גביר
וירכוש לנו את הספק, כך נוכל לקבל תלונות גם על הספק...

רוב אלו שהתלננו על נטפרי, הוברר להם בהמשך, שהבעיה לא היתה קשורה בנטפרי בכלל...
מסתבר שסוגים שונים של אנטי וירוס יצרו את הבעיה בג'ימייל למשל. בנוסף תלונות רבות
הופנו לאר-אל (שגם הם חבר'ה רציניים שקוראים מה כל אחד כותב כאן ואיכפת להם שהכל
יעבוד חלק), בזמן שהבעיה היתה בתוך המחשב שלהם עצמם, ומלבד תקלה עם שרת
שכבר תוקנה, אני ועוד רבים נעיד שהשימוש באר-אל היה אמין וחלק עד היום (וכך ימשיך בעז"ה).

ביקורות? נשמח מאד לשמוע! בניגוד למפעילים אחרים, אנחנו מריצים מדי כמה ימים חיפוש על
המילה "נטפרי" ובודקים את עצמנו תמיד! ביקורת מאנשים שנורא התרגלו שאפשר להוריד
סרטים ומה שבא להם, או לעקוף את המערכת עם כל מני טריקים, ופתאום עברו לנטפרי בגלל הוראה
של רבני הקהילה ועכשיו אין להם את זה, או מאנשים שמדברים בשם אחרים, פשוט לא נתייחס.
מה גם, שיש כללים ברורים שלא ישתנו, גם אם כולם יעזבו הרגע.

אנחנו מודעים כל העת, שיש לנו מקום לשפר עוד ועוד, ואנחנו עושים זאת כל הזמן. אנחנו
מתנצלים מראש על כל עגמת נפש שנגרמה בגלל המתנה ארוכה, או בגלל בעיות מסובכות שלא
מצאנו להם פיתרון במסגרת הכללים הברורים שלנו (להבדיל מאחרים שמפחדים מצעקות ומייד פותחים...).

אנחנו פה בשבילכם,
נטפרי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה