מה קורה לבולטון?

דואר

משתמש צעיר
בלי שום כוונה ללכלך!

מישהו יודע מה קורה להם עם העיצוב...

ומה קורה להם עם הפונטים?...

לאחרונה הם משתמשים משום מה בעיצוב מוזר וילדותי קצת..

והפונטים מזכירים את שנות החמישים...

מה הפשט?
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אולי תעלה את המודעה שנדע, מה הקושיא שלך? (-:
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
זה הסטייל החדש...
 

cmyk

משתמש צעיר
הוא מתכוון כנראה למודעות של 'הצורפים', שמשתמשים שם עם הפונט 'הדסה'.

אך לגבי מה שהוא כתב 'עיצוב ילדותי', קטונתי מלהבינו - - -
 

cmyk

משתמש צעיר
ולהבא, תכתוב 'בולטון פוטנציאל' זה ממש מעליב את השותף שם - - - :)
 

יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הוא מתכוון כנראה למודעות של 'הצורפים', שמשתמשים שם עם הפונט 'הדסה'
או למודעות של "יש".. אפשר לטעות שנעשו בוורד...
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
כנראה זה הרעיון.
לתת את התחושה, שהמודעות והפרסומות כ"כ לא משנות לנו, עד כדי כך שזה נראה כאילו עוצב ע"י מתלמד, אבל המחירים כן!
 

cmyk

משתמש צעיר
נכתב ע"י n_eli;276121:
זה הרעיון.
לתת את התחושה, שהמודעות והפרסומות כ"כ לא משנות לנו, עד כדי כך שזה נראה כאילו עוצב ע"י מתלמד, אבל המחירים כן!

אם היית עובד בבולטון, הייתי מאמין למה שכתבת - - -

לדעתי הפרסומות של יש מעוצבות כמו שצריך, הם בס"ה מודעות על מבצעים ותמונות המוצרים, זה צהוב וצועק, זה מה שצריך!!
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ומאיפה לך שאני לא עובד שם?:)
תשאל בבולטון, אם אין זו האסטרטגיה.
מודעות "מחסני חשמל" עוצבו ומעוצבים בדיוק על אסטרטגיה זו.

וכמובן מה שכתבת צועק וכו'.. זו גם כוונתי, רק שאני אומר, שהדגש שלהם במודעות זה לא להדגיש את העיצוב הנקי והיפה. אלא צעקני ופשוט.
 

קשקוש

משתמש רשום
וסליחה באמת מפונטציאל...

הפרסומות של נירוונה-
פונטים ועיצוב על הפנים, תמונה של המלון מרוחה ועוד.
אין שום קריאייטיב, שום כלום, מאומה, נאדה, אפס..

הצורפים, נו, פה זה רק פונטים ומאנ'תאלללפיים טקסט עם קצת הבלטה ב'סילבר סייל' אבל אין שום דבר במודעה.

"יש", "אין" כלום.
לכל הטוענים שכך צריכה להיות האסטרטגיה של מחסני אוכל ומחסני חשמל, יכול להיות, אבל העולם התקדם מאז הכוכביות של הוורד, ישנן אפשרויות חדישות יותר מאשר להשתמש בפונט ילדותי ובפונט "חיים" שמשמש עדיין את מודעות ההלוויות בדפוסים הישנים בסמטאות ירושלים ויפו העתיקה..


אור החיים במודעה על האנציקלופדיה התלמודית, ע"כ......כתבתי את הדברים המצחיקים קצת והלא מחמיאים שראיתי----צר לי, אין לי שום אינטרס נגדם, וכואב לי שאלו הם פני הדברים, תבדקו אותי אם אני צודק, אשמח לשמוע דעות שונות ואף חלוקות.
 

אברוש

משתמש רשום
לגבי נירוונה ידוע לי שזו מודעה שרצה שנה אחרי שנה ובלי לגעת בעיצוב.
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נירוונה - מסכים, למען האמת, המודעה שונתה מעט בזמן האחרון.
הצורפים - נראה לי מצויין, הם הולכים עם זה המון זמן, עיצוב יפה ונקי. אין טעם לשנות רק בגלל שיש פונטים יותר יפים.
יש - יש אסטרטגיה מאחורי זה. כך נראה לענ"ד. ושוב אין טעם להתקשקש בפונטים טובים יותר.
אור החיים - מסכים לגמרי.
 

דואר

משתמש צעיר
אברוש, הם שינו הרבה דברים במודעה...
 

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
למרבית השאלות והתהיות המועלות כאן באשכול (וזה נכון לגבי כל משרדי הפרסום - לאוו דווקא זה הנדון), התשובה פשוטה: משרד פרסום מתפרנס מעמלות, לא מקריאייטיב.
וכשהשוק מוגבל בהיקפו, קהל היעד עדרי בהתנהלותו, והשגת תיקים מתבססת על קשרים מבוססי צ'ולנט-קיגל-גאלע, לא נותר לגרפיקאית המסכנה אלא להסכים לעבוד תמורת שכר מינימום לשעה...
במקרה הטוב, אפשר לגייר מודעה חזקה שהגיעה מהמשרד החילוני של הלקוח. לפעמים, אפשר סתם להחליף את הפונט בכותרת לפרנקריל, ולהסביר ללקוח גלוי הפדחת: "משרדנו מתמחה בפילוח רלגיוזי של שלל החוגים והעדות המרכיבות את ציבור הצרכני האולטרה-אורתודוכסי, ומתן פתרונות ממוקדים מונחי לייזער (זון), למנעד רחב של שגיונות דתיים ואחרים היכולים להתעורר במוחו הקודח של של כל עסקן תפרן וחמדן, יהא רבו אשר יהא...".
הלקוח (החילוני) המבוהל: "איכפת לכם אם אשלם הכל במזומן..?".

התפכחות נעימה.
 

דואר

משתמש צעיר
הרשלה, גנבת לי את הפילים מהמה----,,...

לא רציתי לומר זאת בפה מלא, אבל בדיוק לזה התכוונתי...
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
הרשלה - כל מילה פערעלע...
 

איש קטן

משתמש צעיר
אבריימלע, הרשל'ה, והפעראלע...
 

צמרת

משתמש פעיל
D I G I T A L
דוקא בפרסומות של יש הקרדיט בצד ניתן לרוחמסקי ורשבסקי וכו'
(מקווה שלא טעיתי בשם)
באזור 'יש' של פרדס כץ וקרית הרצוג בבני ברק זה ממש מתאים ודומה מאוד לפרסומת של 'אדוארד ובניו'
שמופצת בו בלי הפסקה ומביא הרבה לקוחות...
אני הייתי ממליצה ליש שעם כזו רמה של גרפיקה בשביל מה צריך משרד פרסום?
שיתנו לעיתון שבו הם מפרסמים להתמודד עם כל המבצעים וההנחות ואח"כ שיפיצו גם בתיבות דואר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה