מה עושים בכזה מצב?? דחוף!!!!!

artik

משתמש רשום
לפני כ10 ימים ביצעתי הזמנה של מצלמה דרך אתר p1000

אשר שווקה דרך קאמרה.

נאמר לי שהמצלמה שרכשתי היא חדשה חדשה!!!!!!!!

והנה היום אני מקבלת את המשלוח ורשום לי על האריזה שמצלמה מחודשת

כולי עצבנית ומתקשרת לחברה ומה שם נאמר לי: "אכן רכשת מצלמה חדשה אבל לא היה לנו במלאי ולכן הבאנו לך מצלמה מחודשת והנציגה עוד מספרת לי שגם לה יש מחודשת ועד כמה שהיא מצלמה טובה"

חוצפה ועזות פנים!!!!!!!!!

הם מסכימים שאחזיר את המצלמה ואקבל את כספי חזרה!

אבל זה לא רק זה אני זקוקה למצלמה כעת!!!!!

מה עושים????????
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אינני מכירה את האתר הנ"ל, אבל אם זה ישראלי את יכולה לפנות ל"אגודה להגנת הצרכן" והם כבר "יטפלו" בענין
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
תחזירי את המצלמה, קחי את הכסף ותדרשי גם את תשלום דמי המשלוח פעמיים (אם שילמת אותם גם בהתחלה. אם לא אז רק את המשלוח החוזר), ובנוסף תדרשי פיצוי כספי על עגמת נפש.
 

artik

משתמש רשום
האם אני יכולה לדרוש מהם מצלמה יותר מתקדמת כפיצוי על העוגמת נפש ולא להוסיף תשלום???
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תפני לחברת האשראי ותבטלי את העיסקה, מאחר וזה נעשה שלא מדעתך וקיבלת מוצר פגום

או לחילופין - תפני לאתר הנ"ל ותודיעי להם שאת מבטלת את העיסקה בחברת האשראי והם בטח יתקפלו מיד.
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
נכתב ע"י ariels;464925:
תפני לחברת האשראי ותבטלי את העיסקה, מאחר וזה נעשה שלא מדעתך וקיבלת מוצר פגום

או לחילופין - תפני לאתר הנ"ל ותודיעי להם שאת מבטלת את העיסקה בחברת האשראי והם בטח יתקפלו מיד.

מה אכפת להם שתבטל? זה בדיוק "שיטת מצליח"

ניסו למכור מצלמה מחודשת כאילו שהיא חדשה, לא הצליחו, יקבלו את המצלמה חזרה וינסו את זה על מישהו אחר.
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
נכתב ע"י ariels;464927:
למה שהיא תחזיר להם?

כי היא ביטלה את העיסקה, משמע שהיא לא מעוניינת במצלמה

היה לי אותו סיפור עם רדיו-דיסק. הם העדיפו לשלם 150 ש"ח על המשלוח (הלוך-חזור פעמיים = 25x2x2, ואח"כ ע"י שליח=49.99) ולא לוותר על המוצר הפגום
 
Y

yossmor2

אורח
ישראלית,

שלחי לי בבקשב את מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלהם,
וכן פרטי הזמנה ןתאריכים,
אני ארים אליהם טלפון בשם מנהל פורום צילום הגדול ביותר של המגזר החרדי,
ופשוט אבקש מהם להגיב בכדי שאוכל לפרסם את תגובתם כאן........
אני מקווה שזה יזיז מעט את מי שצריך, אם לא, לפחות ניסינו.

יוסי
 

artik

משתמש רשום
נכתב ע"י yossmor2;464934:
ישראלית,

שלחי לי בבקשב את מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלהם,
וכן פרטי הזמנה ןתאריכים,
אני ארים אליהם טלפון בשם מנהל פורום צילום הגדול ביותר של המגזר החרדי,
ופשוט אבקש מהם להגיב בכדי שאוכל לפרסם את תגובתם כאן........
אני מקווה שזה יזיז מעט את מי שצריך, אם לא, לפחות ניסינו.

יוסי


רוב תודות!!!

המספר טלפון של קאמרה
1-700-70-10-80

ומה גם שהיה רשום שזה ששם הספק הוא 4H ולא קאמרה.

תודה!!!!!!!!
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אברהם;464930:
כי היא ביטלה את העיסקה, משמע שהיא לא מעוניינת במצלמה

למה, היא מעוניינת, בתור פיצוי על עגמת נפש.... והנזק שנגרם לה בגלל שלא הייתה לה מצלמה חדשה במועד שהייתה צריכה...
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
נכתב ע"י ariels;465023:
למה, היא מעוניינת, בתור פיצוי על עגמת נפש.... והנזק שנגרם לה בגלל שלא הייתה לה מצלמה חדשה במועד שהייתה צריכה...

זה לא עובד ככה

היא לא יכולה להחליט לבד מה מגיע לה. היא יכולה לפנות לאגודה להגנת הצרכן שיטפלו בפניה שלה, או לנסות לתבוע אותם בבית משפט, אבל היא לא יכולה להחליט שהיא לא משלמת כלום וגם לוקחת את המצלמה.

אני הזמנתי רדיו דיסק שעלה 250 ש"ח, והמשלוח על חשבונם.
קיבלתי מוצר שרוט, מלוכלך ועם שאריות סרטי הדבקה.
התלוננתי, אמרו לי "תשלח את המוצר ונחליף". אמרתי להם שאני דורש גם את דמי המשלוח (25 ש"ח), הסכימו.
לאחר שבועיים אני מקבל בדואר את אותה חבילה בדיוק, אותו רדיו דיסק עם אותן שריטות, ובצירוף פתק "תקין".
התלוננתי שוב, אמרו לי שלח שוב. אמרתי להם שעדיין לא קיבלתי את דמי המשלוח הקודם, התחייבו שיביאו לי אותם.
שלחתי שוב, ולאחר שבועיים נוספים, אותה חבילה מצ'וקמק'ת, עם אותו רדיו דיסק שרוט ומלוכלך.
שוב התלוננתי, ואז הם התחילו לטעון שאני כל הזמן מתלונן והם רוצים לבוא לקראתי וכו', אבל לא ויתרתי להם כי ידעתי שהצדק איתי, בסוף שלחו את הרדיו-דיסק ע"י שליח שעלה 50 ש"ח.
ואז הם התקשרו לשאול למה עדיין לא החזרתי להם את המוצר הפגום, עניתי שהם עדיין לא שילמו לי את דמי המשלוח - 75 ש"ח (50 על מה שכבר שלחתי להם ו 25 על מה שעתיד לשלוח).
הם זיכו אותי באשראי ואז שלחתי להם.
בקיצור - שילמתי 250 ש"ח על רדיו דיסק, שמתוכם 150 ש"ח החברה ביזבזה על דמי משלוח, כלומר הם נשארו בסוף עם 100 ש"ח מכל הסיפור.
 

artik

משתמש רשום
אברהם, המצב אצלך היה טוב לפחות זיכו אותך תחילה ורק לאחר מכן שלחת להם את המוצר חזרה.

אך במצב שלי הם לא מסכימים לזכות אותי אלא רק אחרי שהמוצר יהיה בידם ומה גם שלא מסכימים להוציא לי מסמך שהמוצר חזר אליהם.

אני לא יודעת מה לעשות, האם לשלוח להם או לא?

מבחינתי הם חברה לא אמינה ויכולים לטעון שלא קבלו את המוצר חזרה...
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
נכתב ע"י ישראלית;465040:
אברהם, המצב אצלך היה טוב לפחות זיכו אותך תחילה ורק לאחר מכן שלחת להם את המוצר חזרה.

אך במצב שלי הם לא מסכימים לזכות אותי אלא רק אחרי שהמוצר יהיה בידם ומה גם שלא מסכימים להוציא לי מסמך שהמוצר חזר אליהם.

אני לא יודעת מה לעשות, האם לשלוח להם או לא?

מבחינתי הם חברה לא אמינה ויכולים לטעון שלא קבלו את המוצר חזרה...

למי פנית? לקמרה?
אל תפני אליהם. את צריכה לעמוד רק מול האתר שדרכו קנית. הם אמורים לטפל בזה.
ואם הנציג אומר לך שאין אפשרות וכו', תגידי לו יפה אך בתקיפות שאת מעוניינת לדבר עם המנהל שלו וכו'.
זה בכלל לא הלך חלק אצלי, פשוט ידעתי לעמוד על שלי.
 
Y

yossmor2

אורח
הי

הספק הזה מוכר מאוד במכירות ברשת, והאמת היא שהייתי די מופתע לשמוע שככה "עבדו" על לקוח,
אבל, מהשיחה הנ"ל מתגלה כי ייתכן שבאמת היתה טעות, וכי הם עומדים מאחורי ההתחייבות למוצר חדש.

הנה תגובת שרות הלקוחות משיחה שערכתי איתם הבוקר:

הלקוחה הזמינה מוצר חדש ונשלח לה מוצר מחודש בטעות.
שרות הלקוחות ניסה לתאם החלפת המוצר במספר דרכים, כולל שליחת שליח (השייך לדואר) ולא הוסכם בין הצדדים על מועד נוח (שרות הלקוחות לא יכול להתחייב על זמני השליחות של הדואר אלא רק על הוצאת הפריט מהם בזמן).
כמו"כ שרות הלקוחות ניסה לפצות את הלקוחה, אך זו סירבה.
לאחר שלא הגיעו להסכמה החליטה הלקוחה לבטל את ההזמנה ולמסור את המוצר בחזרה לשליח (היום יום ראשון).

בכל מקרה בעקבות הפנייה, שרות הלקוחות ינסה היום ליצור קשר עם הלקוחה ולתאם איתה מועד החלפת המוצר ולהימנע מביטול ההזמנה.

ע"כ.

ראשית יכול להיות שמדובר בטעות, ויכול להיות שגם ניסו "לדחוף" את המוצר המחודש ללקוחה בכל זאת.
אבל, אם כבר הגענו למצב ששולחים שליח, אולי כדאי לנשום עמוק ולתת להם לתקן את התקלה.

קניה דרך האינטרנט היא הרבה יותר פשוטה ממה שהיה פעם, אך עדיין יש תקלות כגון אלו.
 

artik

משתמש רשום
יוסי תודה תודה!

זה ממש שקר! הם לא היו מופתעים כלל וכלל והם אמרו לי בטלפון שלא היה להם במלאי ולכן הם שלחו לי מחודשת! אז על איזה טעות הם מדברים????

ניסו לפצות אותי? מעניין שאני לא מודעת על כך!

אני לא מעוניינת לקבל מוצר חלופי מחברה שאינה אמינה!!!!!!
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
נכתב ע"י ישראלית;465642:
יוסי תודה תודה!

זה ממש שקר! הם לא היו מופתעים כלל וכלל והם אמרו לי בטלפון שלא היה להם במלאי ולכן הם שלחו לי מחודשת! אז על איזה טעות הם מדברים????

ניסו לפצות אותי? מעניין שאני לא מודעת על כך!

אני לא מעוניינת לקבל מוצר חלופי מחברה שאינה אמינה!!!!!!

מהנסיון שלי בקניות באינטרנט, אני מאמין לך.
 

yosale

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הייתי מציע להעלות את הסיפור לרדיו ולהעלות אותם לשידור למתן תגובה פומבית תוך העמדתם במצב ציבורי לא נעים.
רק חבל שאין לנו ב2 התחנות החרדיות תוכנית אחת שעוסקת בנפגעי צרכנות
 

artik

משתמש רשום
התקשרתי לחברה לשאול מה קורה לגבי השליח שהבטחו לשלוח עד 48 שעות אשר עדין לא הגיע- ואמרו לי שהשליח יבוא מחר.

וכן שאלתי אותם ששמעתי שהם רצו לפצות אותי ואנוכי איני יודעת מכך- התגובה שלהם ממש מצחיקה הפיצוי שהם רוצים לפצות הוא לבחור באחת מהאופציות הבאות: קורא כרטיסים/ כרטיס 1 גיגה/ פיתוח של 50 תמונות. :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה