מה יהיה עם מייקרוסופט?!

ראש לשועלים

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
אותו קוד. כמעט באותו טופס גורם לי באחד הטפסים לקריסה של אקסס עם ההודעת שגיאה הבאה. נסיון להחליף את שמות הפקדים. לבטל ו/או להחזיר את הטיפול בשגיאות לא הועיל מאומה.
מה יכול להושיע אותי?
?
הבו עצה הלום כי באו מים עד נפש.
אני על סף הגשת תביעה ייצוגית נגד גייטס ושות'.
כמה מרגיזה תוכנה אחת יכולה להיות.
‏‏לכידה.PNG
 

אפקטיביות

משתמש צעיר
1. האם ביצעת Cmpile לקוד?
2. תנסה לסגור את הקובץ לACCDE ולבדוק האם גם קיימת התקלה.
3. אם לא קיימת התקלה לאחר הקימפול, וחשוב לך לעבוד על זה ללא הקימפול, אפשר לנסות לפתוח פרוייקט חדש ולייבא אליו את כל האובייקטים.
‏‏לכידה.JPG
 

ראש לשועלים

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
כשהתרחשה התקלה הדבר הראשון שעשיתי היה לקמפל. והדבר השני היה ליצור קובץ סגור. שניהם לא הועילו. הוא נופל בדיוק באותה נקודה. (אגב זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי).
ברור לי במאת האחוזים שהבעיה היא לא בי. מדובר בקוד פשוט, שעובד לי כרגיל בטפסים אחרים, וכל ההבדל הוא רק בשם של שדה אחד ששונה בין הטפסים. אין לולאה שיכולה להיתקע או להפוך לאינסופית. ועולה על כולנה יש טיפול בשגיאות שעושה Exit sub.
כלומר השאלה היא לא מה לא עשיתי טוב/איך אני מתקן. אלא איך אני עוקף את הבעיה וממשיך הלאה עם הפלטפורמה הדפוקה הזו.
 

moishy

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
שימוש בשמות שמורים יכול ליצור בעיה כזאת.
 

ראש לשועלים

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
לא יכול להיות שזו הבעיה, משום שכאמור ההבדל בין הקוד הזה לאותו קוד בדיוק שקיים ועובד בטופס אחר, הוא רק שם השדה, שם השדה הוא עברי וממילא לא שם שמור.
בתודה ובברכה.
 

ראש לשועלים

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
אולי חשוב אז אציין מה הקוד עושה: הקוד יושב על אירוע בטופס משנה ויוצר חיפוש בRecordset של טופס האב. כאמור שוב, אותו קוד עובד היטב בטופס מקביל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה