התייעצות מה הקטע של חברות האוטובוסים? והציבור החרדי

אופקים 1

משתמש מקצוען
ה-API של משרד התחבורה מספק מידע על נסיעות מתוכננות בטווח של 4 שעות קדימה.
לרוב, סדרן מעדכן לפנות בוקר סידור עבודה ליום שלם כאשר במהלך היום מבצעים שינויים, לעיתים לאחר שהנסיעה כבר היתה אמורה לצאת.
יש לי גישה ל-API של משרד התחבורה ואני יכול לראות מתי הסדרן שיבץ את האוטובוס המסויים לנסיעה. השיבוץ נעשה לפי מספר הרישוי של האוטובוס (בחברת דן לעיתים לפי קוד האוטובוס בדן), שינויים מעודכנים לרוב על ידי הסדרן שמעדכן את מספר הרישוי המעודכן שמשוייך לנסיעה.
תוכל לשלוח לי הודעה פרטית כדי לקבל גישה לקו הטלפוני שבו אפשר לשמוע סידורי עבודה מתוכננים עם מספרי הרישוי.
אתה כותב כאן מידע מאוד מעניין.
בעבר פניתי למושיקו המפתח של איפה בוס בבקשה שיעדכן מה הנסיעה הבאה שהאוטובוס עומד לבצע, כי זה נפק"מ למאבדי חפצים למינהם שרוצים לדעת איפה לחפש את האוטובוס, והוא ענה לי שהמידע מתעדכן רק כאשר הנסיעה מתחילה.
אין לי אפשרות לשליחת הודעות פרטיות.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הייתי ממליץ לך לקרוא את החוזה של חברות התחבורה, זה יענה על הרבה שאלות שלך כאן באשכול.
א. אדם שחותם על חוזה חייב ליישם אותו.
ב. בחוזה כתוב שהחברה חייבת להחזיק אוטובוסים רזרביים בתחנת המוצא כדי שיתאפשר תגבור במידת הצורך.
ג. קיים נוהל מוסדר מתי קיימת חובה לתגבר, המפעיל מחוייב אליה מכח החוק, ומכח החוזה שאותו בחר מיוזמתו לחתום מול משרד התחבורה.
יש נוהל, ויש גם חוזה.
אין מי שיאכוף את החוזה.
אנשי משרד התחבורה אפילו לא מכירים חלקים חשובים מהחוזה.
אני מחפש מי הוא האיש שמסוגל לקחת את המידע הזה ולדאוג שהמצב ישתנה.
איש הישר בעיניו יעשה.
 

s.y

משתמש מקצוען
אבל למה ככה לצער אדם!?
הוא לא אמור לדעת שיש הרבה אנשים בתחנה! בחתונה של בן של האדמור מבעלזא זה היה מפורסם בכל הארץ החברה יתכוננה לזה ולכן הוציא הרבה מאוד אוטובוסים!
לא חכמה להוציא אוטובוסים כשהוא יודע שנה מראש שהולך להיות חתונה
אני מדברת על מקרים נורמליים כמו כל יום בשעה 1/ בשעה 4 ותאמין לי שהם יודעים טוב מאוד שיש עומס ואני לא הראשונה שמתלוננת על זה
לא נראלי יש כאן מקום לרחם עליהם
 

איך שתירצה

משתמש פעיל
ותאמין לי שהם יודעים טוב מאוד שיש עומס ואני לא הראשונה שמתלוננת על זה
איך את יודעת!
ואם הם לא מוצאים כל יום עוד יותר אוטובסים אז כניראה אין להם נהגים או שאין להם אוטובוסים, אמרתי כבר שאין להם טעם: לא להוציא עוד אוטובוסים הפוך הם רוצים להרוויח כסף!
 

s.y

משתמש מקצוען
איך את יודעת!
ואם הם לא מוצאים כל יום עוד יותר אוטובסים אז כניראה אין להם נהגים או שאין להם אוטובוסים, אמרתי כבר שאין להם טעם: לא להוציא עוד אוטובוסים הפוך הם רוצים להרוויח כסף!
זה רק מחזק את הטענה שהם לא בסדר
אין דבר כזה אין אוטובוסים או אין נהגים, אתם חברה גדולה והתחייבתם לאוטובוסים אז תעשו הכל כדי שיהיה נהגים ואוטובוסים
 

איך שתירצה

משתמש פעיל
זה רק מחזק את הטענה שהם לא בסדר
אין דבר כזה אין אוטובוסים או אין נהגים, אתם חברה גדולה והתחייבתם לאוטובוסים אז תעשו הכל כדי שיהיה נהגים ואוטובוסים
אני מסכים איתך! אבל הם רוצים להרוויח כסף אז אין להם טעם בכלל לא להוציא אוטובוסים!
יכול להיות שמה שאת אומרת נכון!
אבל אני חושב לא כך!
 

שמש שוקעת

משתמש פעיל
על כזה דבר צריך להיתקשר ולבקש מהם להוציא עוד אוטובוס ואם הם לא מוצאים אז כניראה יש חוסר נהגים או אין עוד אוטובוסים! אין להן טעם לא להוציא עוד אוטובוס כי הם רוצים להרוויח כסף!
תודה על העצה .
והיתכוונתי שאם זה קרה לך (כנראה שלא) אתה צריך להיות מלאך בשביל לסנגר עליהם.
 

איך שתירצה

משתמש פעיל
לסיכום:  לדעתי!
מתי שיש חתונה או משהוא כזה שהחברה יודעת מיזה אז היא מוציאה הרבה אוטובוסים אבל בכל יום רגיל היא תוציא רגיל לא הרבה!, ואם יש הרבה אנשים שמתלוננים שאין הרבה אוטובוסים ועדין אין הרבה אוטובוסים אז כניראה שיש חוסר בנהגים או שאין מספיק אוטובוסים, אין שום טעם שהחברה לא תוציא אוטובוסים הפוך היא רוצה להרוויח כסף!
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אני לא אמרתי שתחבורה עירונית גורמת לפקקים אני אמרתי שתחבורה בין עירונית בתוספת תחבורה עירונית בתוך העיר גורם פקקים מטורפים וכנראה גם בגלל זה האוטובוסים לא באים בזמן וזה גורם את השרשרת של הבלאגן, עכשיו גם לגבי הרכבים זה טעות שיש לכל אדם רכב פרטי זה גם חלק מהבלאגן אני חושב שצריך רכבת אבל התחבורה בארץ באמת מפגרת מאחור עם קצת חשיבה הגיונית ואנשים טובים בממשלה אפשר לפתור את זה ויש לי עוד הרבה מה להאריך אבל אין לי זמן עכשיו
רכבת לא תקדם אותנו לשום מקום.
רואים באיילון שהרכבת לא מצליחה לשמור על לוחות זמנים, ושבזמני עומס הרכבות מגיעות באיחור.
הפתרון אמור להיות מסלולים מקוצרים, כי יש יותר ביקושים וממילא האוטובוסים מתמלאים במספר נמוך יותר של תחנות, וניהול תנועה בזמן אמת, כלומר שכאשר אוטובוס מלא הוא יוצא מהמסלול וממשיך ישר ליעד.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
על כזה דבר צריך להיתקשר ולבקש מהם להוציא עוד אוטובוס ואם הם לא מוצאים אז כניראה יש חוסר נהגים או אין עוד אוטובוסים! אין להן טעם לא להוציא עוד אוטובוס כי הם רוצים להרוויח כסף!

ואני גם הייתי ממליץ בחום לעוד אנשים כאן באשכול!
אפשר קישור בבקשה!?
חיפוש גוגל קצר היה מביא לך את זה, כאן יש את ההסכמים של כל החברות מול משרד התחבורה -
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לסיכום:  לדעתי!
מתי שיש חתונה או משהוא כזה שהחברה יודעת מיזה אז היא מוציאה הרבה אוטובוסים אבל בכל יום רגיל היא תוציא רגיל לא הרבה!, ואם יש הרבה אנשים שמתלוננים שאין הרבה אוטובוסים ועדין אין הרבה אוטובוסים אז כניראה שיש חוסר בנהגים או שאין מספיק אוטובוסים, אין שום טעם שהחברה לא תוציא אוטובוסים הפוך היא רוצה להרוויח כסף!
החברה (כמעט) לא מרוויחה כסף מזה שאנשים נוסעים, אלא מקבלת תשלום קבוע לפי ק"מ נסיעה ממשרד התחבורה.
לא תמיד המשרד יסכים לשלם להם על תגבורים, וגם לא תמיד משתלם לחברה לבצע תגבורים, לפעמים ההוצאה על התגבור גבוהה יותר מההכנסה על הנסיעה.
 

פנחס ציור עיפרון

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
רכבת לא תקדם אותנו לשום מקום.
רואים באיילון שהרכבת לא מצליחה לשמור על לוחות זמנים, ושבזמני עומס הרכבות מגיעות באיחור.
הפתרון אמור להיות מסלולים מקוצרים, כי יש יותר ביקושים וממילא האוטובוסים מתמלאים במספר נמוך יותר של תחנות, וניהול תנועה בזמן אמת, כלומר שכאשר אוטובוס מלא הוא יוצא מהמסלול וממשיך ישר ליעד.
יכול להיות לא הייתי שם אבל באופן כללי רכבת היא הרבה יותר טובה מאוטובוס אין לה את הפקקים שגורמים הרכבים (והאוטובוסים ) אפשר לעשות אותה יותר מהירה והתדירות שלהם בכללי יותר מאוטובוסים ויותר קיבולת מקום
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
צודק על מקרים ספציפיים אבל יש שכונות שלמות שהאוטובוסים שם ריקים בירושלים לדוג"
תחשוב לבד ותבין
אלו נתונים עובדתיים שמתפרסמים על ידי משרד התחבורה מפעם לפעם, מופיעים שם קו קווים עמוסים מהמגזר הכללי ולא רק מהמגזר החרדי.
המחשבה צריכה להיות ממוקדת בהבנת הנתונים העובדתיים, ולא מול מראה עיניים של נסיעה בודדת בעיר לא חרדית.
 

noaxxx6969

משתמש רשום
מצידם ולטענתם-
יש להם לוחות זמנים
והם לא חייבים להסיע את כל המעוניינים (!)

אה, הם לא עומדים גם בלוחות זמנים?
זה סיפור אחר
:(
הם כן חייבים לעמוד בכל לחץ המעוניינים ליסוע, זו חברה בשיתוף המדינה, ולכן הם חייבים לעמוד בכל הייעדים של הציבור. זה ממש פשוט
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
על כזה דבר צריך להיתקשר ולבקש מהם להוציא עוד אוטובוס ואם הם לא מוצאים אז כניראה יש חוסר נהגים או אין עוד אוטובוסים! אין להן טעם לא להוציא עוד אוטובוס כי הם רוצים להרוויח כסף!
יש לי תיעוד של אוטובוסים יוצאים מתחנת המוצא ישירות לתחנת הסיום בלי לבצע את כל מקטע המסלול שבינתיים וללא העלאת נוסעים כלל.
מה תאמר על מקרים כאלו שבהם האוטובוס היה בתחנת המוצא בזמן עם נהג, אבל הנהג קיבל אישור מהסדרן לא לבצע את הנסיעה "כדי שיהיה לו כח לנסיעה הבאה" שיוצאת עוד שעתיים ...?
גם הנהגים וגם הסדרן הם ישמעאלים...
 

איך שתירצה

משתמש פעיל
החברה (כמעט) לא מרוויחה כסף מזה שאנשים נוסעים, אלא מקבלת תשלום קבוע לפי ק"מ נסיעה ממשרד התחבורה.
לא תמיד המשרד יסכים לשלם להם על תגבורים, וגם לא תמיד משתלם לחברה לבצע תגבורים, לפעמים ההוצאה על התגבור גבוהה יותר מההכנסה על הנסיעה.
זה תשובה שיכולה לענות על כל השאלות ( שלכם אולי גם שלי😉 )
 

איך שתירצה

משתמש פעיל
מה תאמר על מקרים כאלו שבהם האוטובוס היה בתחנת המוצא בזמן עם נהג, אבל הנהג קיבל אישור מהסדרן לא לבצע את הנסיעה "כדי שיהיה לו כח לנסיעה הבאה" שיוצאת עוד שעתיים ...?
מה אתה רוצה שהוא יעשה כניראה הנהג בא על דעת זה אין לו מה לעשות!
ומה זה ה"ספוילר רמז"הזה מה זה ניראה לך חידה?😅
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מה אתה רוצה שהוא יעשה כניראה הנהג בא על דעת זה אין לו מה לעשות!
אני לא יודע אם אתה מנהל עסק או עובד כשכיר, אבל לחוזה משפטי יש משמעות ברורה מאוד
ואם החברה לא עומדת בו היא מוזמנת לפנות את המקום לחברות האחרות שהתמודדו מולה במכרז.
בבית משפט השופטים רואים בחומרה הפרה סדרתית של חוזה, זה דבר ברור ומוסכם שאין עליו שום סנגוריה
אם סדרן יודע שנהג לא רוצה לבצע נסיעות אסור לו לשבץ אותו כנהג
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  41  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה