קורונה מה הסיבה שמחלים לא יכול לקבל חיסון?

blush

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אני יודעת על מחלימים שחוסנו
יש קופות חולים שלא בודקות אם חלו כבר ונותנים למי שרוצה
 

מרשימה

משתמש סופר מקצוען
מישהו הסביר לי שאין טעם כי החיסון אמור לגרום לגוף תגובה דומה למה שהוירוס גורם
ומי שהיה לו את הוירוס ולא נוצרו נוגדנים, אין סיבה שהחיסון יצור אותם
לא מוסמך.
 

A052

משתמש סופר מקצוען
בעיקרון זה אכן כי חבל, לקופות ועוד, שיש מיותר נותנים לפעמים גם למחלימים.
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לאחר שבן 23 לקה באי ספיקת לב יממה לאחר שהתחסן הצעיר אושפז בטיפול נמרץ ב"הדסה עין כרם", מצבו יציב והוא מאושפז עתה במחלקה פנימית, פרופ' דרור מבורך: "המטופל שחוסן היה חולה קורונה בעבר - בשלב הזה לא הייתי ממליץ למחלימים להתחסן"

בן 23 מאזור ירושלים, שקיבל לאחרונה חיסון נגד נגיף הקורונה, לקה באי ספיקת לב יממה לאחר שהתחסן. ב"הדסה עין כרם" נמסר כי לא ידוע עדיין אם יש קשר בין המקרה לחיסון.
על פי הדיווח באתר doctorsonly הצעיר החל לסבול יממה לאחר שקיבל את החיסון מהקאות ומכאבי גרון. לאחר יומיים חש חולשה, פנה לרופא ולאחר מכן החל לחוש בחולשה קיצונית. הוא פנה לבית החולים הדסה הר הצופים ובהערכה ראשונית הסתבר שיש לו אי ספיקת לב. הבוקר הועבר להדסה עין כרם לטיפול נמרץ ולאחר שמצבו יוצב, הוא מאושפז עתה במחלקה פנימית.
פרופ' דרור מבורך, מנהל הפנימית ב"הדסה עין כרם", מסר: "יכול להיות שיש קשר לחיסון. אנחנו לא יודעים. החיסון יכול לעשות 'בוסטים' של המערכת החיסונית, במידה שהיתה מעורערת עוד קודם לכן. התגלו אצל אותו מתחסן נוגדנים, כלומר הוא היה חולה בקורונה בעבר, אך הוא לא ידע על מחלתו.
"יכול להיות שמתחסנים שחלו בעבר ויש להם נוגדנים, החיסון עלול לעורר אצלם תגובה מהסוג הזה. אני בשלב הזה לא הייתי ממליץ למחלימים להתחסן. העברנו את פרטי המקרה למשרד הבריאות ולארגון הבריאות העולמי. הנושא נבדק והם מתייחסים אליו מאוד ברצינות".
מאתר 'המחדש'.
 

ohadi

משתמש רשום
זה לא שהוא יכול, פשוט הוא לא בראש סדרי העדיפויות כי סביר להניח שהגוף שלו כבר פתח נוגדנים.
 

ניצן

משתמש פעיל
אני מכירה שני מחלימים שקיבלו חיסונים ושניהם סבלו מחום גבוה...אולי לא קשור, לא יודעת, אבל ממה ששמעתי זה ממש לא מומלץ ולא בריא.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה