שאלתי כמה רבנים אם התנאי הזה מועיל חלקם התירו וחלקם אסרו [ר' עמרם פריד אסר ]צריך לשאול רב.(ואין לסמוך כלל על הודעות בפרוג בשום צורה)
ולשאלתך מה טוענים המשכירים אז
בכל אופן מכיר כמה אנשים יראי שמים
שהסבירו
שלוקחים את הכסף בסוף ---וממילא אם יקרה משהו אז הם לא לוקחים כסף-ולכן זה יוגדר השאלה ולא השכרה
אומנם אתה צודק שזה הערמה ואיני מכיר את ההלכה בזה(אבל יש הרבה מאוד הערמות בתורה
גם היתר עיסקה בריבית,מתנה על מנת להחזיר באתרוג וכו' וכו')
יפה.שאלתי כמה רבנים אם התנאי הזה מועיל חלקם התירו וחלקם אסרו [ר' עמרם פריד אסר ]
שמח לשמוע שאתם סומכים עליו לחלוטין.אין לי אפשרות להראות צילום של החוזה.
אני הצד השוכר וזה מה שנאמר לי ע"י המשכיר (סומכים עליו לחלוטין)
השאלה היא לא מה הם אומרים בשיחת טלפון, כל השאלה מה הם יגידו בתביעה של 50,000 ש"ח.בעבר הייתי משכיר את רכבי בהזדמנויות שלא הייתי צריך אותו כדי לכסות את הוצאות החזקתו והתקשרתי לחברת ביטוח שלי (זה היה איילון) ושאלתי אותם האם שכירות כזאת מכוסה בפוליסה העבירו אותי למישהו שטענו שהוא בכיר יותר והוא אמר שאין בזה בעיה וכל ההגבלה היא רק על שכירות מסחרית, זה די מסתדר עם בלשונות שכתובים בחוזי הביטוח שמגבילים משימוש ''עסקי'' או ''מסחרי'' שזה מצב של רכב שעומד להשכרה אבל רכב שאיננו עומד להשכרה אלא לשימוש פרטי והשכרת אותו בהזדמנות כלשהיא ניתן בהחלט להבין שאינו בכלל ההגבלה.
ועדיין יש לעיין..
בסעיף ב כתוב שהפוליסה לא מכסה שימוש ברכב אם המשכיר השכיר את הרכב, הפרשנות של האדם שאתם סומכים עליו לא תתקבל כנראה בבית המשפט.מה מצוטט כאן?
מאיפה הביטחון המוחלט?ההיתר לומר שהשכירו את הוייז או לא ישלמו אח"כ זה גזל גמור
כל ההערמות האלו לא יעזרו כנגד דעת בן אדם שלא מרשה שימוש מסוים ועל דעת כן הוא מבטח אותך, אין דעתו על ביטוח כזה אני לא מכיר רב שהתיר כזה דבר. אני רק מכיר רבנים שצועקים על זה השכם והערבמאיפה הביטחון המוחלט?
רשמו לעיל ששאלו רבנים וחלק התירו וחלק אסרו
הזוי בעיניי שכל אחד כותב באופן כל כך מוחלט בנושא הלכתי
ולבוא ולתת בזה עוד סברות
כאילו שגילנו את אמריקה עם סברות כאלה
לא חסר הערמות בתורה שעושים כמו מתנה על מנת להחזיר באתרוג
והיתר עיסקה בריבית
היתר מכירה בפסח ועוד ועוד(גם אפשר לטעון את כל הסברות שאתה אומר
שזה ממש לעקם את התורה בלשון המעטה
כמו נניח היתר עיסקה שזה למי שלמד את הנושא זה נשמע "בהיגיון הפשוט"
עקמימות שאין כדוגמתה ,
או נניח מכירה לגוי בפסח
וכו וכו'
ופתאום להשתמש "בהגיון הישר"
ולכתוב גזל גמור
היקף הגזלות שאנשים עושים בענייני ביטוח הוא בלתי נתפס, אין לזה שום היתר ביררתי את הדברים עד הסוף, אין שום מחלוקות בזה, וכמו שאמרו כמעט בלתי ניתן להשבה, חבל לאבד עולם הזה ועולם הבא בשביל כסף.כל ההערמות האלו לא יעזרו כנגד דעת בן אדם שלא מרשה שימוש מסוים ועל דעת כן הוא מבטח אותך, אין דעתו על ביטוח כזה אני לא מכיר רב שהתיר כזה דבר. אני רק מכיר רבנים שצועקים על זה השכם והערב
ואינו דומה לכל המקרים דלעיל שזה לא הערמות כלל וכלל, התורה לא אסרה במקרה ונמכר החמץ ובמקרה שיש עסקה.
כאן הבן אדם אם תשאל אותו האם הוא מסכים לבטח אותך הוא יגיד לך לא!!!! ואל תספר לי סיפורי וייז!
אני שמעתי על היתר שכפי שמופיע בקובץ שהבאת, הפוליסה לא מכסה שימוש ברכב מנועי על בסיס חוזה שכירות אם המשכיר השכיר את הרכב דרך עיסוק לענין זה "חוזה שכירות"סעיף (ב)
מקווה ש @חדת קרן לא תיאלץ להתווכח בבית משפט על הפרשנות של המשכיר שלה..
צפה בקובץ המצורף 1432978צפה בקובץ המצורף 1432978
לידיעתך ''חוזה'' מבחינה משפטית יכול להיות גם בעל פה, עיין בחוק החוזים סעיף 23אני שמעתי על היתר שכפי שמופיע בקובץ שהבאת, הפוליסה לא מכסה שימוש ברכב מנועי על בסיס חוזה שכירות אם המשכיר השכיר את הרכב דרך עיסוק לענין זה "חוזה שכירות"
כלומר אם לא היה חוזה, אז אין בעיה...
אפשר להתלמדע'ס על זה...לידיעתך ''חוזה'' מבחינה משפטית יכול להיות גם בעל פה, עיין בחוק החוזים סעיף 23
אז בעצם גם אני לא צריך לשלם למשכיר כי החוזה לא חוקי?אפשר להתלמדע'ס על זה...
יש כמה תנאים לחוזה שיחול, להלן:
מהם האלמנטים של חוזה תקף?
ישנם ארבעה עד שישה אלמנטים שהופכים חוזה למחייב מבחינה חוקית, בהתאם למקור שלכם. חלק מהמקורות מאחדים אלמנטים תחת אותה כותרת. ששת האלמנטים הפוטנציאליים הם:
ממילא אם החוזה כאן הרי לא היה חוקי, כיוון שהרי זה בשחור...
- הצעה והסכמה.
- מטרה חוקית.
- תמורה חוקית.
- ודאות ושלמות התנאים.
- הסכמה חופשית של הצדדים.
- כשירות.
אז ממילא החוזה לא חל ומכיוון שאין חוזה, אז הפוליסה חלה עליו....
נ.ב. לא פוסק, רק מעלה צד...
אני אתעלם מהפירגון ואענה ענייני...אז בעצם גם אני לא צריך לשלם למשכיר כי החוזה לא חוקי?
מה הקשר, אמרת שבגלל שאין חוזה ניתן לדייק שהביטוח חל, הסבירו לך שחוזה בע''פ גם נקרא חוזה. מה העניין לעקם את השכל ולעשות לומדס' עקום שאפילו אתה לא מאמין שכתבת אותו?
נ.ב. כמובן שאני רק מעלה צד....
שאלתי כמה רבנים אם התנאי הזה מועיל חלקם התירו וחלקם אסרו [ר' עמרם פריד אסר ]
כל ההערמות האלו לא יעזרו כנגד דעת בן אדם שלא מרשה שימוש מסוים ועל דעת כן הוא מבטח אותך, אין דעתו על ביטוח כזה אני לא מכיר רב שהתיר כזה דבר. אני רק מכיר רבנים שצועקים על זה השכם והערב
ואינו דומה לכל המקרים דלעיל שזה לא הערמות כלל וכלל, התורה לא אסרה במקרה ונמכר החמץ ובמקרה שיש עסקה.
כאן הבן אדם אם תשאל אותו האם הוא מסכים לבטח אותך הוא יגיד לך לא!!!! ואל תספר לי סיפורי וייז!
בלת"קכי אני חושב שההסכם עם חברות הביטוח הוא שריר וקיים, זה לא ביטוח לאומי לא מס הכנסה, לא גוף של המדינה, אפילו לא רב קו.
צריך לשאול רב.(ואין לסמוך כלל על הודעות בפרוג בשום צורה)
ולשאלתך מה טוענים המשכירים אז
בכל אופן מכיר כמה אנשים יראי שמים
שהסבירו
שלוקחים את הכסף בסוף ---וממילא אם יקרה משהו אז הם לא לוקחים כסף-ולכן זה יוגדר השאלה ולא השכרה
אומנם אתה צודק שזה הערמה ואיני מכיר את ההלכה בזה(אבל יש הרבה מאוד הערמות בתורה
גם היתר עיסקה בריבית,מתנה על מנת להחזיר באתרוג וכו' וכו')
בנוסף יש טריק נוסף שמשמשים בזה שמשכירים יחד עם הרכב
וויז ואת הכסף הם לוקחים על הוויז
יש כאן שני נידונים, במקרה של נזק ב'השכרה שחורה' בכל מיני היתירים וכדומה.האם אתם חושבים שבחברת הביטוח יושבים טיפשים גמורים ?
אם ח"ו קרתה תאונה והנהג ברכב הוא לא בעל הפוליסה, אז חברת הביטוח שולחת חוקר פרטי.
הם לא ישלחו חוקר פרטי על כל 5000 ש"ח, אבל בתביעה רצינית [שלא נדע] הם ישלחו גם ישלחו.
ואז החוקר ישאל שאלה פשוטה מאוד.
מדוע בעל הרכב נתן את הרכב לאדם זר שאין להם כל קשרי משפחה ?
מהיכן אתה מכיר אותו ?
וכנראה יש להם עוד סימנים לכך שהרכב מושכר ב'השכרה שחורה', אולי הקילומטרז' הגבוה וכנראה עוד סימנים.
מהיכן שחברת הביטוח לא תגלה שמדובר בהשכרה ?
לדוגמא
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: