מה דעתכם?

שאלטר

משתמש צעיר
סליחה שאני חולקת על כל ה"גדולים" פה, אבל אני עובדת כיום עם אחד ממוסדות הביטחון, בסדר גודל לאומי.
ו - להפתעתכם, כן, בהתחלה התנדבתי... וירא כי טוב ויקצה לי תקן.
כמובן בזמן ההתנדבות הרווחתי "קרדיט" = לנופף בשם הלקוח בפגישות עבודה, מה שהכניס לי עוד כמה לקוחות קטנים... (אף אחד לא צריך לדעת שאתם עושים את זה בחינם)

אז- עם כל הכבוד לאגו ו- "לא עושה כלום בחינם", אפשר להמשיך לדשדש בשלולית החיים הקטנים,
או - להתחיל להתחכך בשמות הגדולים ולהתקדם הלאה לדברים האמתיים...

בהצלחה לכולם בכל אופן.
 

יצירתית

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י שאלטר;1805684:
סליחה שאני חולקת על כל ה"גדולים" פה, אבל אני עובדת כיום עם אחד ממוסדות הביטחון, בסדר גודל לאומי.
ו - להפתעתכם, כן, בהתחלה התנדבתי... וירא כי טוב ויקצה לי תקן.
כמובן בזמן ההתנדבות הרווחתי "קרדיט" = לנופף בשם הלקוח בפגישות עבודה, מה שהכניס לי עוד כמה לקוחות קטנים... (אף אחד לא צריך לדעת שאתם עושים את זה בחינם)

אז- עם כל הכבוד לאגו ו- "לא עושה כלום בחינם", אפשר להמשיך לדשדש בשלולית החיים הקטנים,
או - להתחיל להתחכך בשמות הגדולים ולהתקדם הלאה לדברים האמתיים...

בהצלחה לכולם בכל אופן.

זה בדיוק ההבדל- נכנסת חינם ובהמשך קיבלת תקן
בצילום זה דרך חיים- חינם לעולמי עד... ושנמאס לצלם הוא מתחלף...
 

nc

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י מלפפון;1805637:
הוא ממתג.
מה שבשורה התחתונה מביא לקוחות.

וקחי בחשבון שלך כצלמת ותיקה יש כבר מיתוג והשם שלך מוכר.
אבל יש צלמות שמתחילות לבנות מיתוג וזה מעולה להן וממתג אותן בפריסה ארצית.

ואחרי שהבאתי את דעתי, וקיימתי את חובתי לאומה, אני יכולה להשאיר לכן את הבמה.
(אלא א"כ תשלמו לי על כל תגובה).

הצלחות!

ככה לא ממתגים.
רוצה למתג? בבקשה.
רבע עמוד תחתון יוקדש לקרדיטים, כמו בעמודי צילומי אופנה בעיתונות הכללית-
מאפרת, מסרקת, סטייליסטית, חנות הבגדים הרלוונטית וכמובן הצלמת.
בפונט גדול, ברור, אולי אפילו עם פרטי התקשרות.

ככה ממתגים.

להשלות צלמות שקוראים רגילים שבקושי מרפרפים על התמונות המלוות כתבות קוראים את האותיות הקטנטנות בצידי העמוד ומגבשים את דעתם על הצלמת על סמך התמונה זה פשוט לא נכון.
אין כאן "זה נהנה וזה אינו חסר". יש כאן ניוון של תחום צילום למגזינים שזו פגיעה ישירה בפרנסת הצלמות. מאחר והמגזינים לא בדיוק מפסידים בשוטף לא ברור לי למה שלא ישלמו על תמונות שהם צריכים.
 

שאלטר

משתמש צעיר
נכתב ע"י יצירתית;1805689:
זה בדיוק ההבדל- נכנסת חינם ובהמשך קיבלת תקן
בצילום זה דרך חיים- חינם לעולמי עד... ושנמאס לצלם הוא מתחלף...

ממש ממש לא.
אתן יכולות בהחלט לקבל "תיק" מכובד ולהתמקצע באיזו נישה.
יש מספיק עיתונים / מגזינים / חברות גדולות, שעובדים עם צלמים באופן קבוע,
מי בתקן ומי בפרילנאס.
בפירוש אתן יכולות לנופף במקרים באלה שאתן כבר עושות עבודות לעיתון X ומגזין Y.
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י רי;1805671:
ואני רוצה להגיד לכם אחרי כל הוויכוחים, שאנשים רגילים שקוראים עיתון והם לא גרפיקאים ולא צלמים ולא משווקים, לא מבינים בכלל מה זה השם שכתוב בקטן בצד..
ואם תשאירו מס' טלפון
הם גם יתקשרו לברר פרטים על המודעה:) שעות פתיחה וכו'
 

RacheliM

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י שאלטר;1805703:
ממש ממש לא.
אתן יכולות בהחלט לקבל "תיק" מכובד ולהתמקצע באיזו נישה.
יש מספיק עיתונים / מגזינים / חברות גדולות, שעובדים עם צלמים באופן קבוע,
מי בתקן ומי בפרילנאס.
בפירוש אתן יכולות לנופף במקרים באלה שאתן כבר עושות עבודות לעיתון X ומגזין Y.

אנו פונים לקבוצת הצלמות הנבחרת שלנו בהצעה לשלוח
 

יצירתית

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י nc;1805698:
להשלות צלמות שקוראים רגילים שבקושי מרפרפים על התמונות המלוות כתבות קוראים את האותיות הקטנטנות בצידי העמוד ומגבשים את דעתם על הצלמת על סמך התמונה זה פשוט לא נכון.
מצטטת פה קטע שכתבתי בבמה אחרת של צלמות על אותו נושא:
אני גם חושבת שמשהו ח"פ אין לו ערך
בקביעות יש משהו שווה אבל עדין המחיר מעט מידי- אבל אולי אני לא צודקת.
ניסיתי להיכנס לראש של הלקוחות הפוטנציאלים והגעתי למסקנות
אפשר לחלוק עלי כמובן...

חילקתי את הלקוחות ל2 סוגים עיקריים
1. יש את אלו שחובבות צילום, הן נהנות להסתכל על תמונות ומרגישות מבינות, הן יהיו חברות של צלמות בפיסבוק ויהנו מכל שיתוף שלהן, הן יטיילו בפרוג ויבדקו כל יום מה חדש בפורום צילום ןכו וכו
2. הסוג השני לא מתענין בצילום אך כן יהנה לראות תמונות של חברים ומשפחה ובבוא העת בהגיע הבן למצוות בגיל 3 הן יעשו בירור ויבחרו בצלמת.

לסוג הראשון תמונה ח"פ לא תעזור בגלל שהיא מחפשת באופן קבוע לראות תמונות יפות, אותו סוג ילך למי ששטף הכי הרבה את המוח ושיתף הכי הרבה... וכמובן מתוכם יבחר את הסוג שהכי אוהב (זו המבינה בסטייל או בעלת השם או התותחית בעיבודים וכו כו)
לכן ככל שתהיו על המפה כך יש יותר סיכוי שיכירו אתכם ויבוא אליכם, זה דורש השקעה קבועה והתמדה, ואת התוצאות לא רואים מיד אך מגיע שלב שלעסק מתחילים לזרום לקוחות באופן קבוע.
לכן חשיפה ח"פ בקרדיט בעיתון לא נותנת כלום וקרדיט קבוע- מאד קשה לעמוד בו
דבר נוסף שקשור לסוג הלקוחות הזה- בעידן בו אנחנו רוצים לדעת הכל, אחד הדברים שלקוחות מחפשים זה להכיר את בעל העסק, את האישיות שלו ובשיתוף באופן קבוע (ובמיוחד עם מדובר בחברות בפיסבוק בו מכירים אותו גם בפן האישי) הלקוח מפתח לעצמו הכרות, אהבה וחיבור לאישיות של בעל העסק (אחת תאהב את הצלמת החמה, השניה את השובבה והאמיצה והשלישית את הרכה והמפרגנת) לכן חשוב לשים לב לצורת התגובה שאנו מגיבות במקום ציבורי. בעיתון מלבד ה"שם" אין לצופה שום מידע נוסף.

הסוג השני- זה שבמשך השנה לא התעניין על צלמות ועל שמות אלא רק נהנה לראות את האחינים מחיכים מהתמונות, לפני חלקה של הבן התורן, יתחילו לשאול את הסביבה הקרובה אצל מי עשו, מה המחירים, מה הולך וכו. בשלב הזה יפנו לצלמות יבדקו את השטח ויחליטו מה מתאים להם- הזולה, הקרובה לבית, הסטיליסטית, הותיקה וכו וכו
גם במקרה הזה, פרסום בעיתון באופן ח"פ לא יועיל כי בזמן הפרסומת הנושא לא עניין אותה ובזמן החלקה הפרסומת כבר לא היתה ולכן חשוב לשמור על שם טוב ולקוחות מרוצים כי אלו יכולים לפנו גם ללקוחות מלפני 3 שנים...
 

rosmarin

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אתם מפספסים פה את הנקודה שהם הציעו את זה ל'צלמות על'! לא לסטודנטיות מתחילות!

מה שאולי בספק גדול היה יכול להיות לי טוב לפני 10 שנים, בטוח שעכשיו כבר לא רלוונטי.
 

יצירתית

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י שאלטר;1805703:
ממש ממש לא.
אתן יכולות בהחלט לקבל "תיק" מכובד ולהתמקצע באיזו נישה.
יש מספיק עיתונים / מגזינים / חברות גדולות, שעובדים עם צלמים באופן קבוע,
מי בתקן ומי בפרילנאס.
בפירוש אתן יכולות לנופף במקרים באלה שאתן כבר עושות עבודות לעיתון X ומגזין Y.

ואותן חברות גדולות ומכובדות יודעות שבעיתון נותנים רק קרדיט על צילום ילדים...
 

שאלטר

משתמש צעיר
נכתב ע"י יצירתית;1805731:
ואותן חברות גדולות ומכובדות יודעות שבעיתון נותנים רק קרדיט על צילום ילדים...

לא מדובר בכלל על לקוחות חרדים / יודעים / מבינים איך הולך הבוג'ארס ואווירת ה'שטיבלאך' בציבור (לטוב ולמוטב).
כש-את מגישה תיק עבודות, מספיק שורה יפה בקו"ח:
עבודה מול DD העיתון הנפוץ ביותר במגזר...
זה בטוח יוסיף לך מניה או שתיים.

וחוץ מזה, כמובן כמובן שלא מדובר על השתעבדות או ניצול, מספיק פעם פעמיים בשביל החוויה.
הכל בגבול הטעם הטוב, בכיף ובנחת... מותר לפעמים גם לקחת פסק זמן ולעשות אומנות.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
והערה אחרונה ב"נ כי כמה חזרו על זה כאן, ואני חייבת לחזור לעבוד, כי התגובות כאן לא תפרנסנה אותי...
כפרסומאית אני אומרת שאין כלל רווח. אי אפשר להשוות עסק מתחיל לעסק מקודם.
אי אפשר לקחת ולהקיש או לתת כלל רווח.
כל עסק לגופו.
וצלמת לא יכולה להחליט משהו כי רחלי מפרוג אמרה שזה כך, כי יתכן שמה שיעצור את רחלי מבחינת הנתונים של העסק שלה, התקציב, הלקוחות וכו, יקדם אותה.

כל עסק לגופו, ואין כלל רווח.
וזה אני אומרת כעוסקת בפרסום וכאחת שנתנה עצות הפוכות לעסקים שנראו מבחוץ זהים (תחום דומה) אבל מבפנוכו המותג שלהם היה שונה בכללותו.

ובעלת עסק שאמרה: הייתי רוצה שתהיה לי את האופציה לעשות כך וכך בחינם, כמו המתחילה הזו שעשתה את זה והקפיצה את העסק שלה בכמה רמות, בפן ארצי, אבל אני לא יכולה, כי אני כבר ממותגת, ואם אעשה כזה דבר זה ישדר לא טוב.אז אני לא יכולה למרות שהייתי רוצה. וד"ל.
 

אמא פלוס

משתמש מקצוען
תודה למי שהפנתה את תשומת ליבי לאשכול הכי חם בפרוג...

אני מעריכה מאד את כל התגובות, ומגבה את כל "המתמסכנות" למינהן.
כמי שפועלת רבות בתחומי השיווק ומקדמת הרבה מאד לקוחות בייעוץ אסטרטגי, הרבה מעבר למגזין, אני אמונה על המושג הכי רווח כיום בעולם השיווקי "WIN-WIN".
כל יועץ עיסקי מתחיל, יספר לכם על נפלאות שיתופי הפעולה והמשמעות האסטרטגית שלכן בעבודה נכונה איתם.
תוכלו להוסיף לאשכול זה עוד תריסר עמודי תגובות מכל הסוגים והמינים, אך את האמת השיווקית הפשוטה לא תוכלו לשנות:
בתהליך של שיתוף פעולה שלא דורש מכן מאומה, מלבד תמונה שכבר קיימת במערכת (וצלמות גדולות מאד מהפורום - שאולי נמנעו להגיב בבמה קנטרנית זו, נענו לפניה זו בשמחה), את נחשפת לפחות ל - 15,000 אמהות, שהן קהל היעד שלך (לתינוקות ולילדים בגילאים השונים). חשיפה כזו, עולה בערכה הכלכלי לאין ערוך מאשר כל פעילות אחרת.
קל מאד לאמץ "ראש קטן" שמסתכל על הכל דרך החור שבגרוש, אך בעלי הראש הגדול, יודעים להעריך את ההזדמנויות האמיתיות שנקרות לפניהם.
ובלי קשר לכל הנושא הפרטי, יש הערה כללית חשובה מאד: צמצום חשיבתי והתנהגותי, עומד לרועץ בחיים הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. אנשים שרגילים לפרגן, להועיל, לצאת מהריבוע האישי ולהשפיע בלי למדוד אחד על אחד, הם אלו שמגיעים רחוק.
(הפורומים כאן יכולים ללמד אותנו רבות בעניין, עיין ערך "אפרסמון").
 

מירי קוגלמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אמא פלוס יקרה
הייתי רוצה לשמוע את זו שצילמה תמורת קרדיט בחודש שעבר ובחודש שלפניו ולהבין ממנה כמה לקוחות באו אליה מתוך ה15000 צופות!
לא תוכלי לשנות את הנתונים! לקוחות לא מגיעים מקרדיט בעיתון!

ומי שהלכה על זה שיערב לה ושיהיה לה המון הצלחות!
 

nc

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י אמא פלוס;1805893:
תודה למי שהפנתה את תשומת ליבי לאשכול הכי חם בפרוג...

אני מעריכה מאד את כל התגובות, ומגבה את כל "המתמסכנות" למינהן.
כמי שפועלת רבות בתחומי השיווק ומקדמת הרבה מאד לקוחות בייעוץ אסטרטגי, הרבה מעבר למגזין, אני אמונה על המושג הכי רווח כיום בעולם השיווקי "WIN-WIN".
כל יועץ עיסקי מתחיל, יספר לכם על נפלאות שיתופי הפעולה והמשמעות האסטרטגית שלכן בעבודה נכונה איתם.
תוכלו להוסיף לאשכול זה עוד תריסר עמודי תגובות מכל הסוגים והמינים, אך את האמת השיווקית הפשוטה לא תוכלו לשנות:
בתהליך של שיתוף פעולה שלא דורש מכן מאומה, מלבד תמונה שכבר קיימת במערכת (וצלמות גדולות מאד מהפורום - שאולי נמנעו להגיב בבמה קנטרנית זו, נענו לפניה זו בשמחה), את נחשפת לפחות ל - 15,000 אמהות, שהן קהל היעד שלך (לתינוקות ולילדים בגילאים השונים). חשיפה כזו, עולה בערכה הכלכלי לאין ערוך מאשר כל פעילות אחרת.
קל מאד לאמץ "ראש קטן" שמסתכל על הכל דרך החור שבגרוש, אך בעלי הראש הגדול, יודעים להעריך את ההזדמנויות האמיתיות שנקרות לפניהם.
ובלי קשר לכל הנושא הפרטי, יש הערה כללית חשובה מאד: צמצום חשיבתי והתנהגותי, עומד לרועץ בחיים הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. אנשים שרגילים לפרגן, להועיל, לצאת מהריבוע האישי ולהשפיע בלי למדוד אחד על אחד, הם אלו שמגיעים רחוק.
(הפורומים כאן יכולים ללמד אותנו רבות בעניין, עיין ערך "אפרסמון").

את כל כך נוגעת בדבר שאני לא רואה איך התגובה שלך יכולה להיות אובייקטיבית ומועילה לצלמות כאן שהאינטרס שלהן (להתפרנס מצילום) הפוך מהאינטרס שלך (לקבל תמונות חינם).
 

שאלטר

משתמש צעיר
וואו.
חשבתי שמדובר על "יתד","משפחה" לפחות בסדר גודל כזה...

התנצלותי.
 

יצירתית

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י אמא פלוס;1805893:
תודה למי שהפנתה את תשומת ליבי לאשכול הכי חם בפרוג...

אני מעריכה מאד את כל התגובות, ומגבה את כל "המתמסכנות" למינהן.
כמי שפועלת רבות בתחומי השיווק ומקדמת הרבה מאד לקוחות בייעוץ אסטרטגי, הרבה מעבר למגזין, אני אמונה על המושג הכי רווח כיום בעולם השיווקי "WIN-WIN".
כל יועץ עיסקי מתחיל, יספר לכם על נפלאות שיתופי הפעולה והמשמעות האסטרטגית שלכן בעבודה נכונה איתם.
תוכלו להוסיף לאשכול זה עוד תריסר עמודי תגובות מכל הסוגים והמינים, אך את האמת השיווקית הפשוטה לא תוכלו לשנות:
בתהליך של שיתוף פעולה שלא דורש מכן מאומה, מלבד תמונה שכבר קיימת במערכת (וצלמות גדולות מאד מהפורום - שאולי נמנעו להגיב בבמה קנטרנית זו, נענו לפניה זו בשמחה), את נחשפת לפחות ל - 15,000 אמהות, שהן קהל היעד שלך (לתינוקות ולילדים בגילאים השונים). חשיפה כזו, עולה בערכה הכלכלי לאין ערוך מאשר כל פעילות אחרת.
קל מאד לאמץ "ראש קטן" שמסתכל על הכל דרך החור שבגרוש, אך בעלי הראש הגדול, יודעים להעריך את ההזדמנויות האמיתיות שנקרות לפניהם.
ובלי קשר לכל הנושא הפרטי, יש הערה כללית חשובה מאד: צמצום חשיבתי והתנהגותי, עומד לרועץ בחיים הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. אנשים שרגילים לפרגן, להועיל, לצאת מהריבוע האישי ולהשפיע בלי למדוד אחד על אחד, הם אלו שמגיעים רחוק.
(הפורומים כאן יכולים ללמד אותנו רבות בעניין, עיין ערך "אפרסמון").

ב- WIN-WIN כל צד תורם את חלקו!
אחד הדגשים כשלומדים את זה הוא "כשאתה בא עם הצעה לשיתוף פעולה תחשוב קודם על הצד השני האם הוא מרויח וכמה- ככול שהרווח שלו יהיה גדול ומשתלם כך הוא יעבוד וישקיע עבורך" לתת קרדיט זה משהו לא רווחי עבור הצלמת- את מחפשת לתת משהו שלא עולה לך אך שווה לה, תני לה פרסומת בעיתון- זה WIN-WIN אמיתי!
 

רבקי פרידמן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
נכתב ע"י אמא פלוס;1805893:
תודה למי שהפנתה את תשומת ליבי לאשכול הכי חם בפרוג...

אני מעריכה מאד את כל התגובות, ומגבה את כל "המתמסכנות" למינהן.
כמי שפועלת רבות בתחומי השיווק ומקדמת הרבה מאד לקוחות בייעוץ אסטרטגי, הרבה מעבר למגזין, אני אמונה על המושג הכי רווח כיום בעולם השיווקי "WIN-WIN".
כל יועץ עיסקי מתחיל, יספר לכם על נפלאות שיתופי הפעולה והמשמעות האסטרטגית שלכן בעבודה נכונה איתם.
תוכלו להוסיף לאשכול זה עוד תריסר עמודי תגובות מכל הסוגים והמינים, אך את האמת השיווקית הפשוטה לא תוכלו לשנות:
בתהליך של שיתוף פעולה שלא דורש מכן מאומה, מלבד תמונה שכבר קיימת במערכת (וצלמות גדולות מאד מהפורום - שאולי נמנעו להגיב בבמה קנטרנית זו, נענו לפניה זו בשמחה), את נחשפת לפחות ל - 15,000 אמהות, שהן קהל היעד שלך (לתינוקות ולילדים בגילאים השונים). חשיפה כזו, עולה בערכה הכלכלי לאין ערוך מאשר כל פעילות אחרת.
קל מאד לאמץ "ראש קטן" שמסתכל על הכל דרך החור שבגרוש, אך בעלי הראש הגדול, יודעים להעריך את ההזדמנויות האמיתיות שנקרות לפניהם.
ובלי קשר לכל הנושא הפרטי, יש הערה כללית חשובה מאד: צמצום חשיבתי והתנהגותי, עומד לרועץ בחיים הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. אנשים שרגילים לפרגן, להועיל, לצאת מהריבוע האישי ולהשפיע בלי למדוד אחד על אחד, הם אלו שמגיעים רחוק.
(הפורומים כאן יכולים ללמד אותנו רבות בעניין, עיין ערך "אפרסמון").

סליחה, קרדיט זה לא שיתוף פעולה
אני מאמינה שאת מכירה את מגזין הורים וילדים . אז מדור "שומרת הזכרונות" של יעל אלעד זו דוגמא מצויינת לשיתוף פעולה שמתאר בדיוק את היתרונות השיווקים של הצלמת והמגזין. אם הייתם פונים בהצעה כזו היו לכם הרבה קופצים..
מתן קרדיט לא עונה על הגדרה של שיתוף פעולה ואני לא מכירה אפילו יועץ עיסקי אחד שייתן המלצה כזו.
 

C H A N Y

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י יצירתית;1805493:
תכלס זה לא נכון במציאות
משרדי הפרסום הגדולים לא נותנים קרדיט לצלם

כי הם סיכמו אחרת עם הצלם וזה היה בהסכמתו .
יכול להיות שזה אכן קורה מחוסר מודעות אבל מי שיטרח לבדוק באותיות של החוק -ימצא מיד שזה לא חוקי בעליל.
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י אמא פלוס;1805893:
(וצלמות גדולות מאד מהפורום - שאולי נמנעו להגיב בבמה קנטרנית זו, נענו לפניה זו בשמחה)

בלי להתייחס לשאר הדברים, כדי לא לעייף את עצמי ואף אחד אחר.
זה ספציפית לא נכון, בערבון. אולי מישהי אחת.

ולמה את קוראת לנשים שעומדות על עקרונות בסיסיים ואין להן עניין בהצעה שלך כי היא לא אטרקטיבית מתמסכנות? רק מהגישה הזאת אפשר להבין את ההמטרה שלך. לא מכבד עיתון גדול, או שמעוניין לגדול.
האינטרס שלך מובן, אבל תעשי חשבון מחדש אם הוא בגדר הנורמה אם זה הביקורת שאת מקבלת, ואל תנסי להדוף אותה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה