נכתב ע"י nc;1805698:
להשלות צלמות שקוראים רגילים שבקושי מרפרפים על התמונות המלוות כתבות קוראים את האותיות הקטנטנות בצידי העמוד ומגבשים את דעתם על הצלמת על סמך התמונה זה פשוט לא נכון.
מצטטת פה קטע שכתבתי בבמה אחרת של צלמות על אותו נושא:
אני גם חושבת שמשהו ח"פ אין לו ערך
בקביעות יש משהו שווה אבל עדין המחיר מעט מידי- אבל אולי אני לא צודקת.
ניסיתי להיכנס לראש של הלקוחות הפוטנציאלים והגעתי למסקנות
אפשר לחלוק עלי כמובן...
חילקתי את הלקוחות ל2 סוגים עיקריים
1. יש את אלו שחובבות צילום, הן נהנות להסתכל על תמונות ומרגישות מבינות, הן יהיו חברות של צלמות בפיסבוק ויהנו מכל שיתוף שלהן, הן יטיילו בפרוג ויבדקו כל יום מה חדש בפורום צילום ןכו וכו
2. הסוג השני לא מתענין בצילום אך כן יהנה לראות תמונות של חברים ומשפחה ובבוא העת בהגיע הבן למצוות בגיל 3 הן יעשו בירור ויבחרו בצלמת.
לסוג הראשון
תמונה ח"פ לא תעזור בגלל שהיא מחפשת באופן קבוע לראות תמונות יפות, אותו סוג י
לך למי ששטף הכי הרבה את המוח ושיתף הכי הרבה... וכמובן מתוכם יבחר את הסוג שהכי אוהב (זו המבינה בסטייל או בעלת השם או התותחית בעיבודים וכו כו)
לכן ככל שתהיו על המפה כך יש יותר סיכוי שיכירו אתכם ויבוא אליכם, זה דורש השקעה קבועה והתמדה, ואת התוצאות לא רואים מיד אך מגיע שלב שלעסק מתחילים לזרום לקוחות באופן קבוע.
לכן חשיפה ח"פ בקרדיט בעיתון לא נותנת כלום וקרדיט קבוע- מאד קשה לעמוד בו
דבר נוסף שקשור לסוג הלקוחות הזה- בעידן בו אנחנו רוצים לדעת הכל, אחד הדברים שלקוחות מחפשים זה להכיר את בעל העסק, את האישיות שלו ובשיתוף באופן קבוע (ובמיוחד עם מדובר בחברות בפיסבוק בו מכירים אותו גם בפן האישי) הלקוח מפתח לעצמו הכרות, אהבה וחיבור לאישיות של בעל העסק (אחת תאהב את הצלמת החמה, השניה את השובבה והאמיצה והשלישית את הרכה והמפרגנת) לכן חשוב לשים לב לצורת התגובה שאנו מגיבות במקום ציבורי. בעיתון מלבד ה"שם" אין לצופה שום מידע נוסף.
הסוג השני- זה שבמשך השנה לא התעניין על צלמות ועל שמות אלא רק נהנה לראות את האחינים מחיכים מהתמונות, לפני חלקה של הבן התורן, יתחילו לשאול את הסביבה הקרובה אצל מי עשו, מה המחירים, מה הולך וכו. בשלב הזה יפנו לצלמות יבדקו את השטח ויחליטו מה מתאים להם- הזולה, הקרובה לבית, הסטיליסטית, הותיקה וכו וכו
גם במקרה הזה, פרסום בעיתון באופן ח"פ לא יועיל
כי בזמן הפרסומת הנושא לא עניין אותה ובזמן החלקה הפרסומת כבר לא היתה ולכן חשוב לשמור על שם טוב ולקוחות מרוצים כי אלו יכולים לפנו גם ללקוחות מלפני 3 שנים...